Syntymäpäiväjuhlat ja juopunut mies
Täytän. Tänään 50 vuotta ja vietämme puutarhassa juhlat. Mies on päivittäin humalassa, mutta sietokyky on niin kova ettei se näy hänestä kuin jatkuvana höpötyksenä. Hänellä nousee vihanntunteet minua kohtaan kotioloissa. Rupeaa tarkkailemaan ilmeitäni ym ja raivoaa yllättäen johon normivastaukseeni. Pelkään niitä kotonakin. Nyt olen kauhuissani, koska on varmistanut Alkon riittävyyden. Milloin hän yllättäen raivostuu minulle ja pelkään etenkin että alan itkeä.
Neuvokaa kuinka toimia. Kuten sanoin vieraat ei välttämättä tajua hänen olevan pää täynnä. Mies saa tilanteen näyttämään siltä kuin olisi tehnyt jotain todella typerää.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen virkaa noin paskoilla miehillä
Loistaahan se oma sädekehä kirkkaammin paskiaisen rinnalla (marttyyriteoria)
Tai
Onhan nyt joku mies oltava, en minä ite saa tauluja seinään ja autoa katsastukseen (naisuhriutumisteoria)
Ei kannata erota jos mies on joskus selvinpäin ihan mukava. Ap, sun pitää vaan rakastaa sitä niin paljon että se paranee alkoholismista ja sitten elätte elämänne loppuun onnellisina.
Jep, jep, selityksiä piisaa miksi tuollaisen kanssa elää. Mikään niistä vaan ei ole totta.
No jätä hänet , ei alkoholistia tarvi elättää.Sinun elämäsikin helpottuu kun ei juoppo retkua tarvi pelätä , milloin sua hakkaa, tai jopa raiskaa, tai uhkaa Sinun henkeäsi, Mutta sinun elämästähän tässä on kyse, mutta kun kirjoitit tänne.
Ja sait minulta tälläisen kommentin , ei nyt voi mitään positiivista , voi odottaa kun kyseessä on alkoholisti, no noista päätellen , kuin luin tuota , sain sellaisen käsityksen, että on tälläinen , kun juo , joka päivä ja on kännissä.
Voimia Sinulle .