Mistä 45+ ikäinen nainen löytää miehen?
Saman ikäiset ja vanhemmat miehet haluavat naisen joka voi vielä saada lapsia, vaikkei miehet haluaisikaan enää lapsia. Olen kolmen alakoululaisen äiti, ihan ”hyvin säilynyt” ja pidän ulkonäöstä edes jollain tasolla huolta. Ei ylipainoa, ei akateemista koulutusta, pienipalkkainen työ ja vuokra-asunto. Olen kiltti, hemmottelisin miestä ja pitäisin kodista huolta. En käy baareissa, terasseilla enkä oikeastaan missään. Tinderiin menin kerran ja törmäsi ex-mieheeni - ei ole mun paikkani sekään. Välillä tapaan mukavan oloisia miehiä kaupassa, remppafirman käydessä tms. Jotenkin vain en tiedä, onko ylipäätään tämän ikäinen nainen enää minkään ikäryhmän silmissä haluttava? Olen aiemmin ollu kiinnostunut vanhemmista miehistä ja niin olen edelleenkin. Kuusikymppisiin en vain uskalla ottaa mitään kontaktia, koska pelkään heidän ajattelevan mun olevan joku onnenonkija tai epätoivoinen vanhapiika.
Kommentit (73)
En minä ainakaan enää 40+ iässä halua lapsia.
Keskityn elämästä nauttimiseen.
M
Mene yksin hienostuneesti ravintolaan viinilasilliselle, tyylikkään ja hienostuneen naisellisesti pukeutuneena ja kevyesti meikattuna, juttele ihmisten kanssa, hymyile, ole iloinen ja avoin kaikenlaisille miehille edes muutaman sanan verran, tällein tapasin viisikymppisenä nykyisen mieheni 5 vuotta sitten, rakkaus kukoistaa edelleen ❤️
Vierailija kirjoitti:
Keskityn elämästä nauttimiseen.M
Ap tarkoittanee, että sinäkin valitsisit mielummin kolmekymppisen naisen kuin viisikymppisen.
"Saman ikäiset ja vanhemmat miehet haluavat naisen joka voi vielä saada lapsia, vaikkei miehet haluaisikaan enää lapsia."
Ei vaan haluan naisen, joka ei ole koskaan hankkinut lapsia eikä haluakaan sellaisia hankkia.
En tiedä, samaa mietin. Ap:n etuna on normaalipaino, itse olen lihava.
Lähes kaikki kaverit löytäneet netistä. Itsellä ei ole tärpännyt edes sieltä.
Et mistään. Parasta ennen -päiväys on mennyt. No Ghanasta ehkä. Rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mene yksin hienostuneesti ravintolaan viinilasilliselle, tyylikkään ja hienostuneen naisellisesti pukeutuneena ja kevyesti meikattuna, juttele ihmisten kanssa, hymyile, ole iloinen ja avoin kaikenlaisille miehille edes muutaman sanan verran, tällein tapasin viisikymppisenä nykyisen mieheni 5 vuotta sitten, rakkaus kukoistaa edelleen ❤️
Ja jotenkin pitäisi tehdä selväksi, että lähempää tuttavuutta voi yrittää tehdä, eikä pelkoa mistään metoosta ole.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana jokin netin deittipalvelu on lähes ainoa kysymykseen tuleva vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En vaan halua nettiin. En enää jaksa. Jotenkin mulla on sellainen olo ettei mun persoona ja luonne tule esille netissä. En vain osaa markkinoida itseäni. Tuntuu että olen kävelevä klisee leipomassa pullaa ja juomassa viiniä kirjaa lukien. Pitäisi olla jotain paljon modernimpaa, nuorekkaampaa. En ole koskaan edes SUP-lautaillut ja ekaluokkalaiseni osaa käyttää tietokonetta paremmin kuin minä. Ja silti haaveilen, että jossain olisi mies joka tykkäisi olla passattavana, lähtisi illalla katsomaan täysikuuta ulos ja olisi kiltti mulle ja lapsilleni.
Valivali. Elämähän ei ole mitään ilman miestä. Olet luuserinainen suoraan 50-luvulta. T. Itsenäinen KTM mies 46
Onko Hesarissa vielä henkilökohtaista-palsta?
Toi lapsilauma lienee ongelma monelle miehelle... Vaikka muuten et paljon edes pyydä/toivo mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskityn elämästä nauttimiseen.M
Ap tarkoittanee, että sinäkin valitsisit mielummin kolmekymppisen naisen kuin viisikymppisen.
Tässä iässä moni nainen näyttää jo vähän räjähtäneeltä. Mutta sitten ne jotka pitävät itsestään huolta ovat hyvinkin tyylikkäitä.
Joten yhtälailla käy nuorempi tai vanhempi.
Se on ihmisestä kiinni.
M40+
Tinderistä löysin. Olin 48v ja lapset aikuisia. Löysin 51v miehen, jolla myös aikuiset lapset.
Hemmottelisit miestä ja hoitaisit kodin? Miksi ihmeessä? Mitä sinä siitä saisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan halua nettiin. En enää jaksa. Jotenkin mulla on sellainen olo ettei mun persoona ja luonne tule esille netissä. En vain osaa markkinoida itseäni. Tuntuu että olen kävelevä klisee leipomassa pullaa ja juomassa viiniä kirjaa lukien. Pitäisi olla jotain paljon modernimpaa, nuorekkaampaa. En ole koskaan edes SUP-lautaillut ja ekaluokkalaiseni osaa käyttää tietokonetta paremmin kuin minä. Ja silti haaveilen, että jossain olisi mies joka tykkäisi olla passattavana, lähtisi illalla katsomaan täysikuuta ulos ja olisi kiltti mulle ja lapsilleni.
Oletko edes kokeillut nettiä? Tiedätkö, että naisia etsivät miehet ovat nykyään siellä. Enää ei ole sopivaa käytöstä yrittää lähestyä naisia muuten.
Harrastuksen parista, töistä ?