Onko 191cm pitkä mies sopiva vai liian pitkä?
Mielipiteitä. Olen 191cm pitkä mies, joten kiinnostaa kuulla mitä sanotte. On lihaksia ja hoikka vartalo muuten.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus pituutta katso. Mutta puhtaasti kätevyyden kannalta sanon että valitettavasti liian pitkä. Oma mies on 183 cm ja hänenkin kanssaan joutuu välillä varmistamaan, itse olen 167 cm. Seksikin sujuisi tod.näk. tietyissä asennoissa helpommin jos eroa on max. 10 cm.
Joo seksi seisaaltaan jalat maassa pitkän miehen kanssa on yksi epäeroottisimmista asioista, mitä tiedän! 😂
Mulle ainakin just sopiva kun itse olen 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Palstamammoille aivan liian lyhyt. Vähintään pitää olla 195cm ja se toinen 18cm (levossa).
Silloin kannattaa panostaa mustiin koripalloilijoihin, ei valkoinen mies pärjää siinä kisassa.
Tai hollantilaisiin.
On kiva tuntea itsensä pieneksi.
N 160cm
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisit liian pitkä, en yletä pussaamaan.
Mun ideaalimies on max 175 cm.
T. 160 cm nainen
Ihme juttu kun meillä on pussaaminen onnistunu jo 20 vuotta tolla 31 cm pituuserolla
Aika ihanteellinen varmaan suurimman osan mielestä. Ei ainakaan liian pitkä eikä liian lyhyt. Sopiva monelle.
Hoikkuuteen hoida lisää massaa niin sitten miehisempi näky. Treenaa hartialeveyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 160 cm nainen
Ihme juttu kun meillä on pussaaminen onnistunu jo 20 vuotta tolla 31 cm pituuserolla
Kyllä se onnistuu, mutta on se pitemmän päälle aika rasittavaa niskalle. Toki jos ei erityisemmin välitä pussailusta ja pussailu tarkoittaa nopeaa pusua kerran päivässä, niin eihän se sitten ole ongelma eikä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin? Joihinkin ammatteihin ja koripalloon varmaan oikein sopiva. Joihinkin ehkä liian pitkä, en tiedä.
Itselleni olisi seksi/parisuhdemielessä yli 30 cm pituusero liian suuri, enkä pidä hoikista miehistä. Puoliso on 178/94 ja just täydellinen
Läskin kanssa on hyvä pyöriä, kun ei ole liian jyrkkä rinne🤣
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuuteen hoida lisää massaa niin sitten miehisempi näky. Treenaa hartialeveyttä
Höpsistä. Pitkät ja hoikat miehet ovat ihana näky!
Vela -72 kirjoitti:
Jos en olisi naimisissa ja etsisin kumppania, niin pituus olisi yksi kaikkein vähiten minua kiinnostavista asioista, mitä mieleeni tulee. Joten jos muutoin olisit kiinnostava, niin olisit ihan sopivan pituinen.
Tottakai kun aloittaja on 191 cm . Jos hän olisi 171 cm olisi sinullakin toinen ääni kellossa .
Vierailija kirjoitti:
Jos ryhti on hyvä, ei ole liian pitkä.
Ryhtiäni usein kehutaan hyväksi. :)
Ap pönkittää itsetuntoaan. Pituus ei ole merkitsevä asia
Terv. N 157cm
Sama tyyppi kirjoittelee tänne siitä 11cm tavarasta
Liian pitkä. Tosin ei 180 cm pitkälle ystävälleni.
T. 160 cm nainen