Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 191cm pitkä mies sopiva vai liian pitkä?

Vierailija
21.07.2021 |

Mielipiteitä. Olen 191cm pitkä mies, joten kiinnostaa kuulla mitä sanotte. On lihaksia ja hoikka vartalo muuten.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ymmärrät että jos sua kelpuutetaan pelkästään pituuden takia niin kannattaa sellaista naista skipata.

Vierailija
22/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisit täydellinen. En ehkä olisi sitä sinulle, sillä et ehkä pidä pienistä naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok pituus. Eikä pituudella niin väliä. Mulla mies vähän yli 200cm ja minä 161 cm. Ei ole haitannut, pikemminkin hupaisia tilanteita aiheuttanut. Sängyssäkin oikein sopiva pituusero kun mies vie ja minä vikisen. 

Vierailija
24/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pituus häiritsee, parisuhde on lähtökohtaisesti tuhoon tuomittu.

Vierailija
25/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuu, niin sillä ole mitään väliä. Mutta ideaalimieheni ei olisi noin pitkä. Eksä oli 188, ja kyllä suutelu oli aina vähän hankalaa. Ideaali olisi 170-180 cm. Itse olen 168 cm.

Korot jalkaan ja suutelemaan?

Vierailija
26/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi omaan (tai toisenkaan) pituuteensa vaikuttaa, joten turha siitä on huolehtia. Jos jonkun mielestä olet liian pitkä tai liian lyhyt, eikä siksi halua suhdetta kanssasi, anna moisen ihmisen mennä menojaan! Itse olen suht lyhyt nainen, minulla on ollut sekä pitkiä että lyhyempiä miehiä, eikä kenenkään kanssa juttu ole kaatunut pituuteen.

Vierailija
27/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastuu, niin sillä ole mitään väliä. Mutta ideaalimieheni ei olisi noin pitkä. Eksä oli 188, ja kyllä suutelu oli aina vähän hankalaa. Ideaali olisi 170-180 cm. Itse olen 168 cm.

En tykkää korkokengistä. Eikä kukaan niitä koko päivää jaksaisi pitää jalassa, kotonakin.

Siis ei toi pituus todellakaan ole mikään kynnyskysymys. Yhtäkään miestä en heivaisi pituuden takia, ellei ole sitten ihan järkyttävän pitkä tai lyhyt.

Vierailija
28/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryhti on hyvä, ei ole liian pitkä. 

Vierailija
29/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan mittainen. :)

Vierailija
30/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt, miehen tulee olla vähintään 195cm. Ei kiitos kääpiöille.

Vierailija
31/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sit hyppää syliin. Tuon kokoinen mies varmaan jaksaisi kannatella.

Vierailija
32/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjau, ihana. Mun mies 189cm ja ei lisäkään pahaa tekis. Pari metriä kyllä jo maksimi.

Vierailija
33/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on 130kg ja 11cm niin on sopiva.

Vierailija
34/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 162cm ja miesystäväni on 189cm. Musta meillä on just sopiva pituusero..

Vierailija
35/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mjau, ihana. Mun mies 189cm ja ei lisäkään pahaa tekis. Pari metriä kyllä jo maksimi.

Kuule nälkä kasvaa syödessä. Kun oot seurustellut melkein kaksimetrisen kanssa niin 204 tuntuu pian ihanteelliselta. Ja alle 190cm lyhyeltä, valitettavasti.

Vierailija
36/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus pituutta katso. Mutta puhtaasti kätevyyden kannalta sanon että valitettavasti liian pitkä. Oma mies on 183 cm ja hänenkin kanssaan joutuu välillä varmistamaan, itse olen 167 cm. Seksikin sujuisi tod.näk. tietyissä asennoissa helpommin jos eroa on max. 10 cm. 

Vierailija
37/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaus pituutta katso. Mutta puhtaasti kätevyyden kannalta sanon että valitettavasti liian pitkä. Oma mies on 183 cm ja hänenkin kanssaan joutuu välillä varmistamaan, itse olen 167 cm. Seksikin sujuisi tod.näk. tietyissä asennoissa helpommin jos eroa on max. 10 cm. 

Varmistamaan = varvistamaan...

Vierailija
38/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihastuu rakastuu miehen tai naiseen.Rakaus iskee kuin salama taivaalta.Ei katso, pitutta ei painoa. Oli kysessä tyttö,poika, nainen,mies.

Sitä vain tapahtuu harvoin pienille ja hintelille miehille ja pitkille ja lihaville naisille. Mistä lie johtuukaan...

Johtuu siitä, että pienillä ja hintelämmillä miehillä itsetunto on monesti valitettavan huono :/ Itse suhtaudun kaikenkokoisiin aina avoimen uteliaasti, mutta kyllähän se hiljaiseksi vetää jos toinen pyytelee heti alkuunsa olemustaan anteeksi... Näitä on nähty liian usein.

Lyhyet miehet: unohtakaa kokonne! Voitte olla tosi hyviä tyyppejä, mut ennenkaikkea teidän täytyy itse tajuta se! Ne tuntemani lyhyet miehet ketkä ovat sinut itsensä kanssa ovat kokemukseni mukaan haluttua "kamaa", itsekin ollut useamapaan ihastunut <3 Eikä siis ole koko- vaan luonne- ja itsetuntokysymys.

Vierailija
39/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi naimisissa ja etsisin kumppania, niin pituus olisi yksi kaikkein vähiten minua kiinnostavista asioista, mitä mieleeni tulee. Joten jos muutoin olisit kiinnostava, niin olisit ihan sopivan pituinen.

Vierailija
40/89 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Palstamammoille aivan liian lyhyt. Vähintään pitää olla 195cm ja se toinen 18cm (levossa).

Silloin kannattaa panostaa mustiin koripalloilijoihin, ei valkoinen mies pärjää siinä kisassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä