Onko 191cm pitkä mies sopiva vai liian pitkä?
Mielipiteitä. Olen 191cm pitkä mies, joten kiinnostaa kuulla mitä sanotte. On lihaksia ja hoikka vartalo muuten.
Kommentit (89)
Paljonko on muuten ruokalasku kuukaudessa tuon pituisella miehellä? Kyselen poikaani ajatellen, jos hänestä tulee yhtä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Ap pönkittää itsetuntoaan. Pituus ei ole merkitsevä asia
Terv. N 157cm
Noin sanoo vain heikko itsetuntoinen. En pönkitä vaan kysyn.
Sopiva työkaveriksi - voi aina hihkua, että tuuppa jelppii, ettei tarvi hakea tikkaita.
Vähän pidempi kuin minä korkkarit jalassa.
N 179 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuu, niin sillä ole mitään väliä. Mutta ideaalimieheni ei olisi noin pitkä. Eksä oli 188, ja kyllä suutelu oli aina vähän hankalaa. Ideaali olisi 170-180 cm. Itse olen 168 cm.
Olisi sillä sinullekkin väliä jos mies olisi 170 cm tai jopa lyhyempi . Naisten "rakastuminen" ei osu koskaan lyhyeen mieheen .
Ikävää, että äitisi ei rakastanut sinua ja kertonut että olet upea ja ihana.
Vierailija kirjoitti:
Minulle liian pitkä, sillä olen alle 160-senttinen.
Mä oon 173 cm ja ap olisi minulle turhan pitkä. Sopiva on 4-10 cm mua pidempi. Nykyinen on 180 ja erittäin sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastuu, niin sillä ole mitään väliä. Mutta ideaalimieheni ei olisi noin pitkä. Eksä oli 188, ja kyllä suutelu oli aina vähän hankalaa. Ideaali olisi 170-180 cm. Itse olen 168 cm.
Olisi sillä sinullekkin väliä jos mies olisi 170 cm tai jopa lyhyempi . Naisten "rakastuminen" ei osu koskaan lyhyeen mieheen .
En ole tuo kenelle vastasit, mutta kyllä todellakin osuu. Monesti nähty ja minullakin omakohtaista kokemusta. Harmi vaan kun sen lyhyen miehen rakastuminen ei osunut minuun.
Tänne kiitos😛. T 178 pitkä nainen. 35 v.
Pitkä sika, kuten Tyynenmeren saarivaltioissa sanottiin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin? Joihinkin ammatteihin ja koripalloon varmaan oikein sopiva. Joihinkin ehkä liian pitkä, en tiedä.
Itselleni olisi seksi/parisuhdemielessä yli 30 cm pituusero liian suuri, enkä pidä hoikista miehistä. Puoliso on 178/94 ja just täydellinen
Pidät siis täydellisenä, että mies on reilusti ylipainoinen ja siten alttiimpi monelaisille sairauksille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap pönkittää itsetuntoaan. Pituus ei ole merkitsevä asia
Terv. N 157cm
Noin sanoo vain heikko itsetuntoinen. En pönkitä vaan kysyn.
Sulla ei logiikka eikä äidinkieli suju, joten jätän väliin. Pää on kuitenkin se tärkein, ja sydän, joka on paikallaan eikä oikealla.
Pitkissä on enemmän jakautuvia soluja, joten myöskin isompi syöpäriski kuin lyhyissä.
Mutta itsekin olen pitkä. Ei pituus ole aina etu lääketieteellisestäkään näkökulmasta.
Liian lyhyt minun makuuni. T: Nainen 186cm.
Hyvän pituinen, mutta parhaat ovat n.195cm.
T. N/170cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että äitisi ei rakastanut sinua ja kertonut että olet upea ja ihana.
Varmaan rakasti ja kertoi, vaan kun isänsä oli täyspaska ja hylkäsi, ap vihaa itseään ja projisoi sen muihin.
Oikein hyvä pituus!
Mutta käykö 191 cm miehelle 152 cm nainen?
Riittääkö housunlahkeissa ja hihoissa pituus vai näytätkö koomilliselta
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisit täydellinen. En ehkä olisi sitä sinulle, sillä et ehkä pidä pienistä naisista.
Minä olen hukkapätkä 190 cm , ja pidän pienistä naisista🙂. Vähän haittaa kun haaroissa on suhteessa vähän suurempi.