Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maa/maat joissa reissatessa olet sairastunut vatsatautiin?

Vierailija
29.07.2014 |

Espanja, espanja, espanja, joka kerta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki. Kerran käynyt ja saman tien vatsatauti. Muualla en ole onnistunut samaan, tosin en ole hirveän eksoottisissa kohteissa vieraillutkaan, kohteina olleet lähinnä manner-espanja ja etelä eurooppa muutenkin

Vierailija
2/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkki. Salmonella sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Reissannut olen Unkarissa, Italiassa, Tanskassa, Englannissa ja Ranskassa. Mikään noista ei tosin mikään rantalomakohde ole ollut, mutta ihmeen hyvin olen välttynyt.

Vierailija
4/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mombasasta Hivin ja siitä tuli vatsavaivoja :(

Vierailija
5/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään, oikeasti en koskaan.

Maita, joissa olen käynyt, on n 40. Euroopan kohteiden lisäksi mukana mm. Turkki, Egypti, Marokko, Tunisia, Kenia, Kaakkois-Aasian maita.

Vierailija
6/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi. Muissa 27:ssä maassa missä olen matkustanut ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, ihme kyllä =)

Vierailija
7/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan muualla, mutta Suomessa reissatessa kyllä muutaman kerran.

Vierailija
8/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkomailta koskaan. Suomessa olen saanut ainakin kerran Subwaysta ja Picnicistä.

Vierailija
9/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa, hienosta ravintolasta Pariisissa. Muuten ei mistään, vaikka tullut reissattua siellä täällä.

Vierailija
10/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka, turistiripuli

Vierailija
11/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina.

Vierailija
12/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kambodzassa tai Thaimaassa kerran (oltiin kiertomatkalla, tuli vähän viiveellä, niin en tiedä kummasta), ei varsinaista vatsatautia, vatsa sekaisin muutaman päivän

Vierailija
13/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa. Sen jälkeen kun aloin syödä reissuilla precosaa, olen käynyt sekä kiinassa että afrikassa ilman vatsavaivoja. Suosittelen..

Vierailija
14/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa paikka missä olen saanut vatsataudin/ruokamyrkytyksen on Helsinki, peräti 3 kertaa!!

Ja kuitenkin olen tehnyt n 60 matkaa esim Indonesiaan, Singaporeen, Hongkongiin, Thaimaahan, Egyptiin, Dubaihin sekä useimpiin euroopan maihin.

Koskaan en ole syönyt mitään maitohappobakteereja tms ja paikan päällä kaikenlainen ruoka on kelvannut hyvin. Salaatit, majoneesit, jäätelöt, hedelmät ja marjat jne.

Omasta perheestäkään ei kukaan ole koskaan sairastunut. Yksi lapsista työskentelee keikkaluontoisesti mitä ihmeellisimmissä paikoissa kaukana "sivistyksestä" eikä koskaan ole sairastunut.

Vierailija
15/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa käynyt Turkissa ja joka kerta tuliaisena tullut kampylobakteeri, kerran jouduin Suomessa sitten viikoksi sairaalaan. Huono tuuri, koska esim. Balilla ja Kambodzassa söin hyvin alkeellisissa oloissa mutta sieltä en saanut mitään tautia.

Vierailija
16/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoan kerran Espanjassa, vaikka olin pohjoisessa ja oli kylmää ja sateista. Kova kuume ja ripuli. Olin ollut jo monta viikkoa enkä sitä ennen päivääkään kipeänä. Muualla en ole sairastunut enkä Espanjassakaan sen koommin, vaikka syön siellä ihan kaikkea. Ainoastaan vesijohtovettä en matkoilla juo, ja hepatiitti-A-rokotus on, varmuuden vuoksi.

Vierailija
17/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa sain vatsataudin, ruokamyrkytyksen, naudan sisäfilepihvistä, joka ei ollut täysin kypsä - pyysin sen kypsänä, mutta tuli mediumina. 

Reissannut olen noin 35 maassa, mutta esim. Egyptiin tai Intiaan en ole uskaltanut mennä. Muutaman kerran on saatu noro-virus jo Suomesta päivä ennen matkaa ... mutta siitä ei voi syyttää matkakohdetta.

Vierailija
18/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja (Kanariansaaret) x2

Vierailija
19/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia, Vietnam.

Espanjassa ei kertaakaan :) missä oikein syöt?

Vierailija
20/53 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti,Lontoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme