Maa/maat joissa reissatessa olet sairastunut vatsatautiin?
Kommentit (53)
Kaiken tän reissaamisen aikana muistan vain yhden vatsatauti-/ruokamyrkytyskerran. Se olikin kyllä sitten sitäkin mieleenpainuvampi... Tultiin täpötäydessä festarijunassa ilman paikkavarausta läpi puolen Ruotsin, matka-aika kuutisen tuntia. Aamupalalla hotellissa olin vasta toista sämpylää täyttäessäni huomannut kalkkunasiivussa homepisteitä... Ei haittaisi jos ei koskaan enää tarvitsisi nähdä vessan junaa eikä niitä muita kanssamatkustajia!
Paljon olen reissannut, ja ainoastaan kotimaasta olen vatsataudin saanut.
On reissattu kaikilla mantereilla paitsi antarktiksella. Pahin vatsatauti tuli Kyproksella, jouduin sairaalaan tiputukseen.
Toinen miltei yhtä paha oli Tukholman risteilyllä joskus kymmenen vuotta takaperin.
Teneriffa -92 ja Portugali Algarve -94
Muut reilu 20 maata mennyt puhtaasti!
Suomi ja Viro.
maat, jossa olen matkustanut on Norja, Tanska, Saksa, Bulgaria, Turkki, Espanja, Kreikka, Thaimaa, Italia, entinen Jugoslavia, venäjä.
missään en ole saanut noista pientäkään vatsatautia ja syönyt olen lähes mitä vain.
Vaasa-Uumaja -laivalta, lievästi Kreikassa majoneesipohjaisesta salaatista ja Israelista rantakojun ruuasta.
Kreikka (1 kerta) ja Italia (joka kerta, eli siis 12 kertaa). Muissa 19 käymässäni maassa en ole sairastunut onneksi mihinkään.
Olen reissanut vaikka missä ja syönyt kaikennäköisissä kuppiloissa ja katukojuissa, mutta en ole kertaaakaan saanut vatsatautia.Ainoan poikkeuksen tässä tekee rakas kotimaani Suomi.