Hoksasin juuri että itsetuntoni ei ole huono
Vaan surkea. Tiedän olevani viehättävä monien silmissä mutta sen sanominen ääneen tuntuu ällöttävältä. Kaiken huippu on se, että koen uhkaksi kaikki mahdolliset naiset. Minua rumemmat, minua reippaasti vanhemmat... Teen siis tuttavuutta yhden ihanan miehen kanssa ja ne harvat fb-kuvatykkäykset ja kommentit minua "alemman tasoisille" naisille saavat vereni kiehumaan mustasukkaisuudesta. Huh... olen hullu!
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:46"]
20, ai, miksi?
[/quote]
no siksi, että näytän hyvältä.:)
t.20
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 06:44"]Kyllä se kuule menee niin päin, että itsetunto kohenee iän myötä. Kun alat päästä yli kolmenkympin, olo senkun kirkastuu. En vaihtaisi pois sitä tasaista itsevarmuutta, joka puolestaan on nelikymppisyyden parasta antia. Seksi on kivaa, oma ulkonäkö mielyttää, vielä ei vanhuus kremppaa ja jokaine maharuttu ei ole ahdistuksen aihe.
En palaisi kaksikymppiseksi ollenkaan mielelläni, en todellakaan.
[/quote]
Joo mutta en osaa kuvitella että 32 v mies haluaa mieluummin 40- kuin vähän päälle 20-vuotiaan naisen ainakaan yleensä. Ja itse kyllä pidän iästäni enkä haluaisi olla vanhempi.
Saattaahan olla, että 32-vuotias arvostaa jo muitakin ominaisuuksia kuin kaksikymppisen kuulautta epävarmassa paketissa. Jos hiukan vanhemmalla vaikka onkin "yksi kolo komiassa", mutta päässä jo järkeä, ajatuksia, mielipiteitä ja katse mehupilliä avarampi. Nuoruudelle on ominaista mustavalkoisuus ja ehdottomuus, kokemus tuo näköaloja ja hioo särmiä. Usko tai älä, äitisi ikäiset ovat ihan ajattelevia ja viehättäviä ihmisiä. Niin miehet kuin naisetkin.
Hassua lukea parikymppisen ja noin epävarman ihmisen kirjoituksia. Miksi ap edes tutkit ja kyyläät jotakin miehen tekemisiä ja sanomisia, miksi et vain livahda mukaan ja annat mennä? Jos menee hyvin, niin ookoo, jos ei, niin sellaista sattuu. Kuinka monesta muusta jutusta meinasit vielä pahoittaa mielesi, leikkiä marttyyriä ja kiukutella?
Oletko muutenkin luonteeltasi noin negatiivinen ja tulevia pelkäävä? Menetät tuolla tavalla todella paljon ihan kaikesta ja sitä paitsi en tiedä, muuttuisiko maailmasi yhtään sen paremmaksi vaikka tuon miehen saisitkin. Muuttuisiko itsetuntosi ja negatiivisuutesi paremmaksi saamalla huomiota? Miten sinä itse luulisit, että saisit asiasi muutettua? Onko sinulla mitään valmiiksi mietittyä ajatusta asiasta?
20, ai, miksi?