Oliko kondomi käytössä, kun neitsyys meni?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:39"]Ei ollut. Mies on lestaadiolainen.
[/quote]
*lestadiolainen
Ei ollut aikanaan mullakaan. Mies sanoi, että eksänsä oli juuri käynyt testeissä ja hän itse ei vuosiin ollut ollut muiden kanssa. Ap
Oli, vaikka oli molempien eka kerta, että tautiriski oli aika olematon. :)
En muista/tiedä. Olin aikas kännissä.
Oli, kovassa käytössä. Uitin sekä pimperossa että pers'reiässä.
Oli, vaikka minulla oli e-pillerit runsaiden menkkojen takia käytössä.
Totta kai, vain täysidiootti antaa paljaalla!! 2 miehen kanssa olen ollut ilman kumia, ex-avomiehen, jonka kanssa olin 10v yhdessä ja nykyisen aviomieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:47"]Totta kai, vain täysidiootti antaa paljaalla!! 2 miehen kanssa olen ollut ilman kumia, ex-avomiehen, jonka kanssa olin 10v yhdessä ja nykyisen aviomieheni kanssa.
[/quote] niinpä. Huono itsetuntohan on idiotismia? En muuten ole ollut muiden kuin tämän miehen, nyk. aviomieheni kanssa. Ap (n35)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:47"]Totta kai, vain täysidiootti antaa paljaalla!! 2 miehen kanssa olen ollut ilman kumia, ex-avomiehen, jonka kanssa olin 10v yhdessä ja nykyisen aviomieheni kanssa. [/quote] niinpä. Huono itsetuntohan on idiotismia? En muuten ole ollut muiden kuin tämän miehen, nyk. aviomieheni kanssa. Ap (n35)
[/quote]no jos huonon itsetunnon takia annat miehelle paljaalla, niin kyllä se on idiotismia! Jos taas vasta pidemmän seurustelun ja molemmin puolisiten sp-testien jälkeen annat paljaalla, niin on se ok.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:47"]Totta kai, vain täysidiootti antaa paljaalla!! 2 miehen kanssa olen ollut ilman kumia, ex-avomiehen, jonka kanssa olin 10v yhdessä ja nykyisen aviomieheni kanssa. [/quote] niinpä. Huono itsetuntohan on idiotismia? En muuten ole ollut muiden kuin tämän miehen, nyk. aviomieheni kanssa. Ap (n35)
[/quote]no jos huonon itsetunnon takia annat miehelle paljaalla, niin kyllä se on idiotismia! Jos taas vasta pidemmän seurustelun ja molemmin puolisiten sp-testien jälkeen annat paljaalla, niin on se ok.
[/quote] no niinpä. Mutta myöhäistä se nyt enää on. Mitään tauteja en koskaan ole saanut. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:44"]
Oli, kovassa käytössä. Uitin sekä pimperossa että pers'reiässä.
[/quote]
Miksi alapeukut? Tosi juttu. Nainen oli vanhempi kokenut maatuska ja itse ehdotti. Minä tietysti ihmettelin onneani...
No tuota, taidettiin pelata venäläistä rulettia. Ei tullut tauteja enkä pamahtanut paksuksi.
Ei ollut. Mies on lestaadiolainen.