Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saanko ikinä kaappeja yms. järjestykseen...?
29.07.2014 |
Epätoivo iskenyt, pitkin kämppää on varastoon menevää rojua mutta varastokin pitäisi siivota että sinne edes mitään mahtuu - ja se on iso homma se. Pahvilaatikoissa huutonettiin menevää tavaraa joita en saa pois silmistä mahtumaan kaappiin kun sekin pitää ensin koluta läpi. Hirveästi pieniä projekteja, en oo taas moneen päivään tehnyt mitään minkään eteen kun on niin raivostuttavaa puuhaa!! Tuntuu inhottavalta elää tän sekasorron keskellä. :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sama. :(