Onko muita, jotka ei ole yhtään mihinkään tyytyväisiä omassa ulkonäössä?
Itse en löydä mitään hyvää puolta ulkonäöstäni vaan kaikki on samasta rumasta puusta veistettyä. Olisi kiva, jos olisi edes jokin piirre itsessä mistä voisi ajatella, että se olisi kaunis asia itsessä, mutta kun ei ole sitten yhden yhtä sellaista piirrettä. Miten voikin olla näin ruma ihminen..
Kommentit (8)
Tykkään mun vartalosta mutta vihaan rumaa naamaa ja huonokuntoisia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko normaalipainoinen? Pituus? Mikä siinä kehossa sitten on pielessä?
No kuten sanoin, kaikki on pielessä. Naama ruma, hiukset rumat, ruman mallinen vartalo..
Ap
Mulla tullut mt lääkkeistä yli 40kg ylipainoa. Olin ennen kaunis, oikeastaan nuorena todella nätti. Masennuin ja kierre alkoi. Nyt en saa kiloja pois. Koko ajan tekee mieli syödä. Eli siis nämä kilot rumentaa koko olemuksen!!! Joudun siis edelleen syömään mt lääkkeitä ja loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tullut mt lääkkeistä yli 40kg ylipainoa. Olin ennen kaunis, oikeastaan nuorena todella nätti. Masennuin ja kierre alkoi. Nyt en saa kiloja pois. Koko ajan tekee mieli syödä. Eli siis nämä kilot rumentaa koko olemuksen!!! Joudun siis edelleen syömään mt lääkkeitä ja loppuelämän.
Jos tekee koko ajan mieli syödä, niin syötkö edes kasviksia vai tarkoitatko että tekee koko ajan mieli syödä tyyliin pastaa, sipsejä, hamppareita ja karkkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee koko ajan mieli syödä, niin syötkö edes kasviksia vai tarkoitatko että tekee koko ajan mieli syödä tyyliin pastaa, sipsejä, hamppareita ja karkkia?
Mä söisin kasviksia mutta en osaa tehdä kuin salaatteja ja ne on tylsiä. Tuoreita kasviksia en voi syödä esim. Porkkanatikkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söisin kasviksia mutta en osaa tehdä kuin salaatteja ja ne on tylsiä. Tuoreita kasviksia en voi syödä esim. Porkkanatikkuja
Et edes kurkkua?
Täältä löytyy. En ole koskaan ollut kaunis. Mutta lasten jälkeen olen myös lihonut. Ennen sentään oli hyvännäköinen urheilullinen kroppa. Onneksi vanhana on kurttuinen kumminkin niin poistuu tämä ongelma.
Oletko normaalipainoinen? Pituus? Mikä siinä kehossa sitten on pielessä?