Voiko lapsenvahti ottaa taskumatista lasten nähden? Tai kun nukkuvat?
Meen vahtiin tuttavan lapsia (ah pimeä raha) kun hän menee vaimonsa kanssa juhliin ekaa hääpäiväänsä. Yön yli -keikka siis ja tiiän olevani kunnossa vaikka otan vähän. Tuttava luulee minua raittiiksi vaikka olen kohtuukäyttäjä (itse ovat absolutisteja) niin haittaako jos lapset näkee kun ottaa hörpyn? Vai pitääkö odottaa että nukkuvat? Tai onko vaaraa että lapset (3 ja 6v) käräyttää?
Kommentit (18)
Minä ottaisin. Kyllä ne lapset siinä sivussa ja pienessä hönössä menee. On ok ottaa taskumatista.
Lapsenvahtina oleminen on työtä ja silloin pitää kyllä olla selvin päin. Saatat kärähtää vain siksi että haiset viinalle kun isäntäväki tulee kotiin.
Juopoilla on lähinnä taskumatit joka on akuuttiin tarpeeseen?
Vierailija kirjoitti:
Minä ottaisin. Kyllä ne lapset siinä sivussa ja pienessä hönössä menee. On ok ottaa taskumatista.
Mulla on juurikin hyvä viinapää ettei vähästä huomaa :) Ja mustakin tuonikäiset ei saa tyyliin traumoja :D
Vierailija kirjoitti:
0/5
Arvosana vastauksellesi.
En ottas lasten nähden, ihan vaan varmuuden vuoksi. Paljoo ei pidä ottaa. Ite pitäydyn pienissä määrissä jos olen lapsenvahtina. Pullo vaikka johonkin kassiin ja kassi mukaan kun menee vessaan. Siellä naukut.
Vierailija kirjoitti:
Minä en alkoholistina ole koskaan ymmärtänyt taskumatteja; eihän sellaiseen mahdu vaikuttavaa määrää alkoholia - ellei ihan pirtulla sitä täytä.
Sitten täytyisi pelata lantringin kanssa, mikä vie pohjan koko touhulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en alkoholistina ole koskaan ymmärtänyt taskumatteja; eihän sellaiseen mahdu vaikuttavaa määrää alkoholia - ellei ihan pirtulla sitä täytä.
Taskumatit sopivat hautajaisiin tai ristiäisiin.
Niissä voi herättää uskovaisemmissa piireissä pahennusta, jos kossupullo pullottaa povitaskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele juomaan ilman lantringia esim iso taskumatti ja siihen yhden tähden jallua vaikkapa. Ei sillä kuuhun mennä mutta on ihan ok pikku tapahtumissa.
Toki voit ottaa. Itse käytän töissä maskia ja läträän käsidesin kanssa, niin kukaan ei edes erota että otan pientä siivua koko työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Toki voit ottaa. Itse käytän töissä maskia ja läträän käsidesin kanssa, niin kukaan ei edes erota että otan pientä siivua koko työpäivän.
Käsidesi ois kyllä kätevä jos sitä sais alas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä tuoksuvia naustettuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä tuoksuvia naustettuja
Ei se maku tuoksulla parane?!
Ap pitää itseään kohtuukäyttäjänä, eikä pysty yhtä iltaa / yötä olemaan juomatta. Alkoholisti mikä alkoholisti.
Et ole kohtuukäyttäjä, jos et kykene yhtä iltaa ja yötä olemaan selvin päin.
Koitapas hillitä itsesi edes yhden illan juoppoliini. Tai sitten et mene lastenvahdiksi. Jotenkin mulla on kutina, että vanhemmat eivät halua naukkailevaa lastenvahtia.