Mielestäsi ärsyttävin ihmistyyppi?
Tai ihmistyypit? Jotakin muutakin sitten kehiin kuin ne wt:t! ;)
Omia "näen punaista näiden kohdalla"-tyypit voisi olla ainakin seuraavat:
- Isin rahoilla elävät akat, jotka käyttäytyvät lissumaiseen tyyliin vielä ollessaan +20 ja eteenpäin. Yleensä ihan normaalinnäköisiä tai jopa rumia, ei korkeasti koulutettuja. Tekevät perusduunia (lähihoitaja, kaupan kassa jne) mutta saavat elämänsä näyttämään luksukselta ja kuvittelevat olevansa hieman parempia. Instagram ja facebook täyttyy valkoisista sisustuskuvista, shoppailuista ja ruokakuvista joiden kontrastia on säädetty niin ettei erota onko kulhossa mansikoita vai joulukoristeita. Vanhemmat nyt sattuvat olemaan rikkaita, joten vähintään neljästi vuodessa matkustetaan hehkutuksen kera (tällöin somessa vain matka/ranta/bikinikuvia) ja esitellään uusia asuja ja merkkilaukkuja. Päässä ei kummemmin liiku mitään, kännissä vielä vähemmän.
- Ihmiset tai ehkä enemmänkin tässä tapauksessa jo narsistit, jotka eivät myönnä koskaan tehneensä mitään väärin. Mikään ei ole heidän vikansa. Vaikka lauma ihmisiä olisi korvan juuressa huutamassa mitä on tehty väärin, ei mene perille. Odottavat anteeksipyyntöä myöhemmin, sillä herkkä mielensä on järkyttynyt moisista syytöksistä.
- Itsemurhalla turhaan uhkailevat ihmiset/sääliä keräävät ja marttyyrimaisesti käyttäytyvät.
- Överiksi menevä "minua on kohdeltu kaltoin" ja "puolustan viimeiseen kaikkia ihmisiä, kaikki ovat sisimmässään niin ihania!" Vaikka kyseiselle henkilölle ei olisi tehty mitään, on joku kuitenkin mulkaissut häntä pahasti tai jättänyt ajatuksissaan tervehtimättä. Tätä sitten itketään, koska onhan se aivan selvää kiusaamista! ..ja se kaikista ihmisistä pitäminen?? In my ass. Se on fakta, ettei kaikista voi tykätä ja kaikki eivät ole kivoja. Tässä vaiheessa voisi suosiolla pyyhkiä sen tekovirneen naamalta ja todeta "ompas ärsyttävä!"
- Minäminäminäminäminä! Kerrot oman juttusi. "Voi ressukkaa, ompas ikävää!" Mutta kun minäminäminäminäminä!
- Tämä taitaa mennä sen wt:n puolelle, mutta että mulla kiehahtaa, kun näen yhdenkin "kova elämänkoulu"-vastauksen koulutuksen kohdalla!!! Yleensä kirjoitusasu on "kova elämän koulu".
Näitä olisi hirveästi. Mikäs muita ärsyttää?
Kommentit (29)
Itselläni murtui olkaluu ja jouduin jättämään opiskelun enkä töissäkään voi (ainakaan vielä) olla täysipäiväisesti. Kaveri sitten totesi että monella muulla on asiat paljon huonommin. Tiedän mutta onhan tuo paska tilanne?? Kyllä varmasti Afrikan lapset näkee nälkää mutta eo tarvitse siitä mainita kun sen yhden kerran avautuu jostain.
Mielistelijät ja roolinvetäjät, besserwisserit, pätijät, kieroilijat, aikuiseksi kasvamattomat, jotka eivät omaa perus käytöstapoja, turhasta loukkaantuvat.
Muakin ärsyttää semmoset "mutta joillain on asiat huonommin"-ihmiset. I knooowww!! Ei se lohduta, alkaa vaan ärsyttää.
Bloggaajat jotka pitävät yllä kulissi elämää. Missä ne aitojen ihmisten blogit ovat? Teennäisyys oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:28"]Muakin ärsyttää semmoset "mutta joillain on asiat huonommin"-ihmiset. I knooowww!! Ei se lohduta, alkaa vaan ärsyttää.
[/quote]
Niinpä! Juuri tuo " ajattele niitä Afrikan lapsia" joo, on se surullista eikä kukaan halua niille sellaista elämää, mutta pitääkö meillä kaikilla olla tosi huono elämä jos niilläkin on?
Kirjoittaja #6 tässä vielä: kiitän kaikkia kauniista ja ystävällisistä kommenteista.
Tuo perinnöstä kinastelu jo kuolinvuoteella on totta kai erityisen raadollista, mutta pakko sanoa, että olen järkyttynyt tässä monesta muustakin asiasta. Esimerkkinä vaikka teini, joka oli läheiselleni kaikki kaikessa ja jota pidin aina ihastuttavana tyttönä, mutta joka ei käynyt kuolevaa edes sairaalassa katsomassa. Kuolemaa seuraavana päivänä tyttö on lataillut Instagramiin biletys- ja naamanvääntelykuvia kavereidensa kanssa. Yritän kovasti keksiä tälle jotain hyviä selityksiä, mutta kaikki nämä "jokainen suree tavallaan" -jutut tuntuvat niin korneilta tässä tapauksessa.
En todellakaan odota maailman pysähtyvän ja hiljenevän ja kunnioittavan Minun Suurta Suruani, mutta olen vaan niin todella pettynyt ihmisiin juuri tällä hetkellä. Tuntuu kuin eläisin jotain Piilokamera-episodia, vai ovatko kaikki ihan päästään sekaisin?
Niin ja unohdin lisätä - osanottoni myös teille surustanne, #17 ja #18, vaikka en juuri nyt osaakaan sanoa mitään lohduttavaa. Uskon kyllä, että kaikki muuttuu paremmaksi vielä.
t: #6
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:03"]vihreitä äänestävät, mamupatjat, läskit kukkahattutädit. Noissa yleensä yhdistyy kaikissa sellainen minä minä minä arrogantti mulkkumaisuus ja vittumaisuus varsin ikävällä tavalla.
[/quote]
Kommentin kirjoittaja on loistava esimerkki ärsyttävästä ihmistyypistä.