Mistä olet reklamoinut ja mitä sait hyvitykseksi?
Itse ostin hot dogin ilman nakkia (pelkkä sämpylä vain pakkauksessa) ja sain hyvitykseksi 5 e lahjakortin Atrian tuotteisiin.
Kommentit (29)
Saatiin mahtava tuotepaketti hyvitykseksi.Keksissä oli metallin palanen, lähettivät kympin setelin ja anteeksipyynnön.
kun itse olin astunut ulos ja olin vasta nostamassa rattaita, jotka siis jäivät (lapsi kyydissä tietty) oven väliin. sain 4 kertalippua.
Itse olen reklamoinut tasan kerran, mutta sen sijaan eräs tuttuni reklamoi lähes jokaisesta ostamastaan tuotteesta. Tässä muutamia esimerkkejä:- peräti neljät Goretex kengät kiikuttanut takaisin kauppaan milloin milläkin syyllä ja vialla (yhdet olivat olleet lähes vuoden jo käytössäkin)- neljät lapsen takit tai housut lähettänyt valmistajalle- muutamat lapsen ruokapurkit lähettänyt takaisin valmistajalle- palauttanut kahdet ostamansa vaunut ja yhden turvaistuimen- lähettänyt tietääkseni ainakin kolme ostamaansa karkkipussia takaisin valmistajalleYhdessä vaiheessa tuntui, että tämä ihminen elää näistä hommista. Mietin joskus, meneeköhän sillä enemmän bensaa noihin palautuskuluihin kuin mitä se saa niistä hyötyä? Mutta en kehdannut kysyä, kun en ymmärtänyt puoliakaan niistä syistä, mistä hän valitti.
rullan sisällä loppupäässä repaleista ja ryppyistä liinaa, jota ei kyllä voinut käyttää minkään pyyhintään.Soitin Wettexille ja valitin. Ei tarvinnut edes lähettää rullan repaleista loppua sinne, vaan puhelimessa saadun tiedon pohjalta läettivät ison kasan kaikenlaisia siivousliinoja ja myöskin täyden uuden rullan samaa Wettexiä.
Reklamaatiothan kannattaa aina sinne valmistajalle päin suunnata, sillä kaupasta saat rahat takaisin mutta valmistajalta yleensä vähän paremman korvauksen. Vialliset elintarvikkeet reklamoin aina, ja kerran kävi niin että Riitan Herkku- niminen yritys ei edes vastannut asialliseen, aiheesta olevaan reklamaatiooni. En ole sen koommin heidän tuotteitaan ostanut enkä suositellut niitä kenellekään muullekaan. Eli heidän olisi kannattanut korvata pilaantuneet elintarvikkeet mulle. Olen reklamoinut elintarvikkeista, vaatteista, kengistä, myös puhelinoperaattorille kerran, ja aina (paitsi tuo yksi yritys) on asiallisesti tehtyihin reklamaatioihin suhtauduttu asiallisesti ja tuote korvattu plus usein päälle jotain muutakin.
rekalmoin phs pakkaukseta, jossa oli paljon vähemmn sisältöä, kun piti olla. Sain vastaavan uuden paketin ja toisenkin.
Jonkun verran on tullut reklamoitua virheellisistä tuotteista. Viimeisin on Arla Ingmanin rasvattomasta vaniljajogurtista, kyseisestä jogurtista puuttui kokonaan se vanilja :-) Tämä on tapahtunut vielä kahdesti lyhyen ajan sisällä. Molemmilla kerroilla sain 6 euron tuotehyvityskupongin. Nyt en kyseistä jogurttia "uskalla" ostaa...
Muuten ihan jees, mutta oli pelkkä putki - ei siis toisesta päästä kiinni ollenkaan :-).Lähetin heille kohteliaan kirjeen ja he laittoivat vielä kohteliaammin anteeksipyynnön ja muutaman sukkapaketin. Eli hienosti hoisivat.
Saatiin hyvitykseksi pari kattilaa ja paistinpannua.Pilalle menneestä juustosta sain pellavapyyhkeitä, jotain suomalaista käsityötä.
Ostin einespizzan (hyi mua) tänään ja se oli homeessa, vienkö kauppaan vai valitanko Saarioiselle?Viimeksi olen reklamoinut viallisesta vauvan ruuasta, enkä saanut mitään :(
Vartaita oli 5 ja oli muutenkin aivan liian kevyt paketti, en vain kaupassa ollut tajunnut. :D Kävi ilmi, että paketissa oli ihan toisen kokoisen paketin tiedot. Sain valmistajalta 10 euron setelin, jolla sai ostaa heidän tuotteitaan kaupasta. Kuvan paketista ja sisällöstä heille lähetin. Eivät kyllä sitä vaatineet.
Ostin einespizzan (hyi mua) tänään ja se oli homeessa, vienkö kauppaan vai valitanko Saarioiselle?Viimeksi olen reklamoinut viallisesta vauvan ruuasta, enkä saanut mitään :(
Vaikka aina sanotaan, että kannattaa valittaa suoraan valmistajalle, niin ainakaan Saarioinen ei vastaa reklaamaatioon millään tavoin. Meillä oli joskus Saariosten valmistamat Isot Vaaleat Karjalanpiirakat ihan palaneita, lähetettiin reklamaatio valokuvan kera Saarioisille ja eivät koskaan vastanneet viestiin.
valitin molempiin paikkoihin 3 litrasta maitoa kun maistui pahalle. valiolta tuli 10 euron hyvitys ja ingmannilta 7 euron hyvitys. liberovaipoista soitin, nyt ku ovat muutaneet niitä niin pojalle tulee ihottumaa. Käskivät olla käyttämättä sen paketin vaippoja pari viikkoa ja sitten kokeilla tuleeko vielä. Jos tulee niin pitää lähettää vaippa sinne ja ne tutkivat sen et jos mahollisesti on jotain vikaa siinä ja automaattisesti saan uuden paketin sieltä.
HACKMANNIN paistinpannusta johon paloi kaikki kiinni heti ekasta käyttökerrasta vaikka olis laittanut kilon voita paiston yhteydessä. sain uuden samanlaisen 56e paistinpannun. JONATHANIN tähti toppahousuista jotka kuluivat lähes puhki noin kymmenestä käyttökerrasta... sisäsauman teippauksista kyse. lähettävät uuudet kun tulee ensi kauden mallisto.COOP X-tran viallisista vaipoista sain 10e s-market lahjakortin.PIRKKA vaipoista viallisista sain kaksi 5e lahjakorttia k-ryhmän kauppoihin,
pakkauksessa piti olla 9 pullaa, mutta olin vain 7 kpl. Sähköpostitse otin yhteyttä ja sieltä tuli sellainen hyvityslappu, jolla sain hakea mistä vain kaupasta sitä vastaan Fazerin kolmenlaista leipää + kahvipullaa vastineeksi. Toimivat vielä ripeästi.
jossa oli jotain inhoja ötököitä :o(! Siis sellaisia pikkuruisia lentäviä öttiäisiä tuli pussista kun aukaisin sen. Pistin äkkiä pussin kiinni ja soitin kauppaan ja he pyysi mun lähettään sen suoraan Vaasan Leipomoille.Hyvitykseksi sain sellaisen tuotelahjakortin, jolla sai lunastaa erilaisia keksipaketteja, leipää ja muita leipomotuotteita tuosta samaisesta kaupasta josta ostin tuon leipäpaketin. Arvo oli jotain 70 euroa.
Joku oppinu uuden sanan ja nyt leikkii fiksua...reklamoida.....huvittavaa...onko fiksu olo?
*Fazerin ruispuikulat: leivät oli epämuodostuneita ja huonosti leikattuja, sain ostokupongin, jolla sai 3 Fazerin tuotetta. (tämä sama käynyt 2 kertaa)*Arla-Ingman mansikkajugurtti, josta puuttui mansikat: 6¬ ostokortti*SoftEmbo-vessapaperi: 8 rullan paketissa oli 3 käyttökelvotonta rullaa. Vaativat lähettämään rullat heille postissa ja vastauksena lähettivät viikkojen kuluttua 16 rullan paketin samaa paperia postin kautta, paketti piti tietysti noutaa postista. En sen jälkeen ole heidän tuotteitaan ostanut, jouduin 2 kertaa mennä postiin, pakkaamaan vessapaperit omaan laskuuni ja tuollainen naurettava korvaus =O*HK:n saunapalvikinkun paketissa 1cm aukko: 5¬ ostokuponki*Atrian Broilerin ohutleikkeen paketti auki osittain: 8¬ ostokuponki*Valion puutarhurin-jugurttipurkki hajosi kun sitä yritti irrottaa toisesta purkista: 5¬ ostokuponki*Cloetta-Fazerin karkkipussissa oli epämuodostunut, pahanmakuinen ja kova möhkäle: lähettivät postissa 100g karkkipussin, jossa päiväys lähellä umpeutua!!! Postikulut oli jotain 3¬ luokkaa... Onneksi olkoon vaan heille. On kai noita muitakin, nuo tuli nyt mieleen. Minä reklamoin aina (valmistajalle), jos on aihetta.
Sain 20e lahjakortin Atrian tuotteisiin.