Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menkat leirillä ja pitäisi uida, apua kiitos

nuuskamuikkunen
21.07.2021 |

oon siis tänään lähdössä leirille ja menkat alkoi eilen, mulla nw kestää sellaset 4 päivää. mennään luultavasti jo tänään uimaan enkä oo tamponia kokeillut. voiko järveen mennä millään ilman mitää vai tuleeko läpi. pakkasin pari tamponia varmuudelsk mukaan eli onko sellainen pakko laittaa

ainiin olen 13 v tyttö jolla vuoden menkat ollu

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö-höpö. koulut alko jo

Vierailija
22/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin vaan sanoa että et halua nyt uida. Ei sitä tarvitse sen kummallisemmin perustella. Tai jos pitää niin sanot vaan että on menkat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti olet setä joka runkkaat ajatukselle verta vuotavasta neitsykäisestä joka ei ole ottanut vielä edes tamponia sisäänsä. Murrosikäisillä on omat somefooruminsa.

Vierailija
24/25 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit voinut pyytää aiemmin lääkäriltä pillerit kuukautisten siirtoon. Ens kerralla sitten.

Kokeile tamponia ensin kotona. Ei ole pakko uida.

Pillereitä 13-vuotiaalle🤮 Sotketaan kehittyvän lapsen hormonitasapaino heti ensimetreillä... Se nyt on täysin tiedossa, että pillerit vaikuttaa kaikkeen fyysisesti ja henkisesti. Jopa pari- ja ammatinvalintaan! Sitten kolmekymppisenä lapsentekopuuhien takia poisjätettyjen pillereiden takia tulee se oma persoona esiin ja ihmetellään, miksi valitsin tuollaisen miehen, ammatin, kodin jne...

Mitähän taas...kuukautisten siirtoon tarkoitettua pilleriä voivat käyttää kaikenikäiset. Ei ne mitään sotke!! Kuukautiset tulee niiden jälkeen. Sekoitatko e-pillereihin?

Nekin toki sopii monelle. Eivätkä mitään pilaa.

Tamponi on helppo, voit oppia äkkiäkin käytön. Jos et, ei haittaa, jätä uimatta.

Vierailija
25/25 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä ohjaajaa asettelemaan se.

Hyi helvetti