Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisitte tähän?

Vierailija
21.07.2021 |

Kysyin tapailemaltani mieheltä, että miten hänen erääseen palaveriinsa liittyvä asia mahtoi mennä. Hän vastasi minulle viestillä, jossa luki, että 'kaunis ja viehättävä alaiseni hoiti kaiken'. Jokin juttu tuossa viestissä vaivaa minua kovasti...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tapailleet pari vuotta, mutta ette seurustele? Ja mies tökkii ns. kepillä jäätä testaten, kuinka helposti sinua voi alistaa ja kontrolloida? Kun asian ottaa puheeksi, hän uhriutuu?

Kuulostaa käytökseltä, jonka takana voi olla esim. jokin persoonallisuushäiriö. En jatkaisi miehen näkemistä.

Tunne arvosi!

Vierailija
22/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette tapailleet pari vuotta, mutta ette seurustele? Ja mies tökkii ns. kepillä jäätä testaten, kuinka helposti sinua voi alistaa ja kontrolloida? Kun asian ottaa puheeksi, hän uhriutuu?

Kuulostaa käytökseltä, jonka takana voi olla esim. jokin persoonallisuushäiriö. En jatkaisi miehen näkemistä.

Tunne arvosi!

Juuri tämän vuoksi päätinkin kysyä täysin tuntemattomien mielipiteitä. Mulle nimittäin on alkanut tulla tunne, että hän salaa nauttii siitä, kun saa minut kärsimään, itkemään ja lopulta pyytämään anteeksi. Välillä olen ollut henkisesti ihan lopussa hänen takiaan. Muutenkin hänelle on meidän suhteessa kokonaan eri säännöt, sillä mun elinpiiri on koko ajan kaventunut kaventumistaan. Jos teen asioita väärin, hän on hyvin ilkeä. Aivan kuin eri ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne arvosi!

Juuri tämän vuoksi päätinkin kysyä täysin tuntemattomien mielipiteitä. Mulle nimittäin on alkanut tulla tunne, että hän salaa nauttii siitä, kun saa minut kärsimään, itkemään ja lopulta pyytämään anteeksi. Välillä olen ollut henkisesti ihan lopussa hänen takiaan. Muutenkin hänelle on meidän suhteessa kokonaan eri säännöt, sillä mun elinpiiri on koko ajan kaventunut kaventumistaan. Jos teen asioita väärin, hän on hyvin ilkeä. Aivan kuin eri ihminen.

Tämä jo on hyvin varoittava merkki, ettet edes itse luota omiin fiiliksiin vaan kysyt täältä neuvoa.

Oikeasti, jos sinusta tuntuu, että mies kohtelee huonosti - mitätöi ja dissaa niin miksi ihmeessä jatkat suhdetta? Annan neuvon, joka tasan yllättää myös tuon miehen. Sanot hänelle suorat sanat, että ansaitset parempaa ja että tämä on nyt loppuun nähty.  Mies on joko kus-pää tai persoonallisuushäiriöinen. Kumpaakaan ominaisuutta et pysty rakkaudellasi parantamaan, joten ainoa vaihtoehto on nostaa kytkintä.

Vierailija
24/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa, että oot mustis hänestä, tai katsoo alatko järkätä draamaa häntä ja viehättävää työkamua kohtaan.

Vierailija
25/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Äkkiä.

Vierailija
26/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne arvosi!

Tämä jo on hyvin varoittava merkki, ettet edes itse luota omiin fiiliksiin vaan kysyt täältä neuvoa.

Oikeasti, jos sinusta tuntuu, että mies kohtelee huonosti - mitätöi ja dissaa niin miksi ihmeessä jatkat suhdetta? Annan neuvon, joka tasan yllättää myös tuon miehen. Sanot hänelle suorat sanat, että ansaitset parempaa ja että tämä on nyt loppuun nähty.  Mies on joko kus-pää tai persoonallisuushäiriöinen. Kumpaakaan ominaisuutta et pysty rakkaudellasi parantamaan, joten ainoa vaihtoehto on nostaa kytkintä.

Tahdon vielä kiittää sua vastauksestasi. Kysyin täällä asiaani siksi, koska häpeän tilannetta niin kovasti. Että se meidän suhde onkin ollut kaikkea muuta kuin mun unelmaa. Että se on ollut ahdistava ja lannistava. Mun piti saada kuulla jonkun sanovan, ettei vika olekaan minussa.

Vierailija
27/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla huumoria.

Vierailija
28/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että voisiko mies olla jossain määrin kyllästynyt suhteeseen, ja siksi joskus vähän tarkoituksella vastailee provokatiivisesti, ja käyttäytyy kylmästi ja välinpitämättömästi. Mutta koskapa vielä kiinnostusta löytyy, niin ei ole sitten halunnut pistää poikkikaan. Eli ei välttämättä mitenkään tarkoituksella yritä saada kärsimään tai testaile mitään, vaan yksinkertaisesti sitä vain ärsyttää välillä, ja ehkä ei edes täysin ymmärrä (tai edes jaksa kiinnostaa), mistä se nainen nyt niin muka_kärsii. Miehet on loppujen lopuksi aika yksioikoisia, ei ne useinkaan mitään juonittele ja pelaile, ne vain elää sen mukaan, miltä itsestä sattuu tuntumaan, joskus muista piittamatta. Ja noin yleisesti miehille tuntuu olevan helpompaa suhtautua toisen ihmisen mielipahaan välinpitämättömästi (tai jopa näennäisen julmasti), kuin naisille, ihan ilman mitään sen syvällisempiä syitä.

Vierailija
29/30 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää saada sinut mustasukkaiseksi.

Vierailija
30/30 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sadistiselta. Jos toi on huumoria, niin se on ainakin mautonta. Suhtautuisin näennäisen kevyesti ja huvittuneena tohon kommenttiin, mutta alkaisin sisäisesti valmistaa itseäni siihen, että kykenen eroamaan. Ei tuollaisen henkilön kanssa voi olla onnellista parisuhdetta, eikä se siitä miksikään muutu. Hänellä ei tule olemaan sellaista muidenkaan kanssa, kun itse on aina onnensa tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän