Jotkut rakastavat työtään - ottaisitko 1 miljoonaa jos et voisi sen jälkeen tehdä rakastamaasi työtä!
Kommentit (31)
Entä jos on useampi työ mistä on kiinnostunut?
Voisin pitää unelmaduunin harrastuksena kyllä ihan hyvin, kyseessä tietokoneiden korjausta ja myyntiä.
Etsin netistä sellasia pomminjäljiltä selvinneitä tietokoneita ja viritän ne uudestaan edustuskuntoon.
Ottaisin. Olen sen verran lähellä eläkeikää, että en ehtisi ansaitsemaan tuota summaa ennen eläkettä.
Miljoona tilille ja kuuluu vain oven kolaus kun lähden. Ihan sama mikä työpaikka.
No jos sen verran olis tilillä rahaa, niin voisin vaikka harrastella sit varmaan sitä duunia. :D
En ottaisi. Minulla on vielä 10 vuotta työaikaa jäljellä ja sinä aikana ehdin tienata suunnilleen miljoonan käteen. Ja minusta on kibåva olla töissä.
Onpa tyhmä kysymys. Kenen työ muka olisi sellaista, ettei voi tehdä jotain muuta kivaa?
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. Minulla on vielä 10 vuotta työaikaa jäljellä ja sinä aikana ehdin tienata suunnilleen miljoonan käteen. Ja minusta on kibåva olla töissä.
Ainoa kiva tekemisesi elämässäsi on tuo työ?
Vierailija kirjoitti:
Onpa tyhmä kysymys. Kenen työ muka olisi sellaista, ettei voi tehdä jotain muuta kivaa?
Minustakin oli tyhmä kysymys. En kyllä ymmärrä kun työ-eläkeelle jäädään. Niin tehdään töitä.Yksi sanoi pakko tehdä työtä, on niin paljon velkaa.Toinen sanoi kun eläkeelle jäi,ei ole mitän tekemistä kun eläkeellä on.Eli työn teko on elämä.Herran pieksut sentään.Että ei eläkeelle jäädessä ole taloutta pystynyt pistää sitä ennen kuntoon?Nuorille työt kuuluu, eikä eläkeläisille enää.Opetelisivat elämään eläkeellä . Pitäisi jo osata eläke ikäisenä hallita rahan käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toki, mutta on se tärkeä osa. Tykkään työstäni ja siitä että tunnen olevani asioiden keskellä. Pidän myös siitä että työkavereita on niin monista eri maista. Olen EU-virkamies, mikä selittää tuon mainitsemani palkkatason.
Ottaisin, olen niin utelias että löytäisin alta aikayksikön jonkun toisen alan johon ihastua. :D Voisi vaikka käydä jonkun uuden koulun.
En. Työskentelen itselleni ja realistista jossain vaiheessa 1m kuukaudet.
Olen konsultti.
En ottaisi.
Minulla oli lapsena harrastus, jota rakastin. Nousin siinä SM-tasolle ja voiton myös pronssia MM-kisoissa. Myöhemmin siirryin ammattilaissarjaan. Nykyään valmennan.
Jos minulta tämä työ vietäisiin niin yhtä hyvin voisi jonkin raajan amputoida, menetys olisi samaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toki, mutta on se tärkeä osa. Tykkään työstäni ja siitä että tunnen olevani asioiden keskellä. Pidän myös siitä että työkavereita on niin monista eri maista. Olen EU-virkamies, mikä selittää tuon mainitsemani palkkatason.
Mielipiteesi elvytyspaketista?
Ottaisin. Tuon jälkeen keksisin jonkin toisen työn tai harrastuksen, johon paneutuisin kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli palkka voisi olla 50 000€:kin vuodessa? Työuralla ehtisi tienata miljoonan.
Toki ottaisin. Sitten ostaisin hyvin toimivan yrityksen joltakin toiselta alalta ja elelisin sitä pyörittäen.
Aika törkeää, jos EU-virkamiehillä on tuon tason palkat. Ei ihme, ettei EU:n jäsenmaissa poliitikot aja enää oman maansa etua ja asioita, vaan EU:n suurimpien ja ahneimpien, jotta heille annettaisiin virka siellä.
Kehtaatkin olla mukana tuollaisessa työssä isänmaatasi vastaan!!!! Häpeä.
Ottaisin. Pääsisi nimenomaan sitten keskittymään harrastuksiin.
Hölmöjä nuo jotka sanoo ottavansa ja sitten harrastavansa työtään. Siinä on ymmärretty aloitus väärin. Pointti oli että sitä ei nimenomaan sen jälkeen enää tehdä.
Todellakin ottaisin! En rakasta mitään työntekoa.