Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumistukipäätös, mitä tarkoittaa

Vierailija
28.07.2014 |

Kun Kelan asiointipalvelussa lukee että hakemus on käsitelty mutta seuraavaa maksua ei voi näyttää, ota tarvittaessa yhteys Kelan asiakaspalveluun.

Kirjeet ja päätökset kohdissa ei ole ainakaan vielä mitään. Onko tämä huono vai hyvä merkki? :)

Luulen saavani asumistukea muutaman kympin, on siinä ja siinä saanko.. Jo neljä viikkoa hakemuksesta ja tänään oli ilmestyneet nuo ed. mainitut asiat sinne mun sivuille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käsitelty niin se päätös löytyy sieltä jostain kun vaan etsit. Sivut on muuttunut joten en muista mistä se tarkalleen löytyy.

Yksi syy siihen miksi summaa ei näy voi olla se et esim. mullakin se tulee näkyviin vasta pari arkipäivää ennen maksua koska kelan ne ajot ei vielä tiedä on siihen etuuteen kohdistuvaa perintää tms.

Toinen syy on se ettet saa tukea mut silloinkin se päätöskirje on siellä jo.

Vierailija
2/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä näkyy kaikki seuraavat maksut, eli ensi kuun asumistuki,elatustuki ja lapsilisä. Ja aina tullut samantien näkyviin, kun edellinen maksu on maksettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhdessä kohtaa lukee käsitelty. Ja asumistuen kohdalla lukee tuo että seuraavaa maksua ei voi näyttää. Kuitenkaan päätökset kohdalla ei ole mitään. Eikä mitään minulle lähetettäviä kirjeitäkään ole talletettu.

Vierailija
4/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myönnetty tuki on alle 20e sitä ei makseta ollenkaan.

Kannattaa soittaa kelalle

Vierailija
5/5 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, ettet ole oikeutettu tukeen. Ihme kyllä ettei päätökset näy siellä, yleensä tulee samantien näkyviin kun päätös on tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi