Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tatuointi exästä?

Vierailija
28.07.2014 |

Onko täällä ketään joka olisi tatuoinut jotain rakkaaseensa liittyvää kehoonsa ja sen jälkeen eronnut? Kadutko?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:51"]tatuointi exästä=wt

[/quote]

wt wt:n tuntee. ;)

bujakasha bitch

[/quote]

Juu, olen vieläpä ylpeä että minäkin kuulun wt-kategoriaan : D

5

Vierailija
2/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:00"]En ikinä ikinä IKINÄ menis ottaan kenenkään miehen nimeä koristamaan ihoani :D

[/quote]

Et olekaan wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tatuointia kahdesta eri miehestä, mutta ei ne mitään exiä varsinaisesti ole, monimutkaisia ihmissuhteita ennemminkin. Ei niiden tatuointien merkitystä ja tarinaa tiedä kukaan muu kuin minä, eikä tarvitsekaan. Nuorena tunteet olivat niin vahvoja, noi tatskat on vähän kuin mun muistilappu, enpä pääse unohtamaan. En mä varsinaisesti kadu, eipä se mitään auta, tiesin kyllä jo 20 vuotta sitten että joskus tunteet ja elämä on aivan eri. Niin kuin onkin.

Vierailija
4/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:00"]En ikinä ikinä IKINÄ menis ottaan kenenkään miehen nimeä koristamaan ihoani :D

[/quote]

Juu, en minäkään enää. :D

Vierailija
5/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:05"]Mulla on kaksi tatuointia kahdesta eri miehestä, mutta ei ne mitään exiä varsinaisesti ole, monimutkaisia ihmissuhteita ennemminkin. Ei niiden tatuointien merkitystä ja tarinaa tiedä kukaan muu kuin minä, eikä tarvitsekaan. Nuorena tunteet olivat niin vahvoja, noi tatskat on vähän kuin mun muistilappu, enpä pääse unohtamaan. En mä varsinaisesti kadu, eipä se mitään auta, tiesin kyllä jo 20 vuotta sitten että joskus tunteet ja elämä on aivan eri. Niin kuin onkin.

[/quote]

Joo nää siis ei ole mitään nimiä

:D

Vierailija
6/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:05"]Mulla on kaksi tatuointia kahdesta eri miehestä, mutta ei ne mitään exiä varsinaisesti ole, monimutkaisia ihmissuhteita ennemminkin. Ei niiden tatuointien merkitystä ja tarinaa tiedä kukaan muu kuin minä, eikä tarvitsekaan. Nuorena tunteet olivat niin vahvoja, noi tatskat on vähän kuin mun muistilappu, enpä pääse unohtamaan. En mä varsinaisesti kadu, eipä se mitään auta, tiesin kyllä jo 20 vuotta sitten että joskus tunteet ja elämä on aivan eri. Niin kuin onkin.

[/quote]

Juurikin niin. Muistilappu, helppo laskea.

5

Vierailija
7/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole helppo tatuoida punainen viiva exän nimen yli ja lisätä vielä alle etuliite "ex". Semmoista wt bingoa. Kuka lähiössä saa ekana viisi nimeä selkään tatuoituna ja yliviivattuna.

Vierailija
8/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä Jipun ja Hennan ex-ex Jannella ole molempien nimet kasvoihin tatuoituna. Jep-Jep.

Vierailija
9/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:09"]Eikö se ole helppo tatuoida punainen viiva exän nimen yli ja lisätä vielä alle etuliite "ex". Semmoista wt bingoa. Kuka lähiössä saa ekana viisi nimeä selkään tatuoituna ja yliviivattuna.

[/quote]

wt-bingoa hyvinkin :D :D

Vierailija
10/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:11"]Eikö sillä Jipun ja Hennan ex-ex Jannella ole molempien nimet kasvoihin tatuoituna. Jep-Jep.

[/quote]

Voi olla, en tiedä. En ole seurannut.

5

Vierailija
11/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 21:53"]Miehellä on, vituttaa.

[/quote]

Noin päin varmasti onkin ärsyttävämpää. Minuakin eniten huolestuttaa mitä nykyinen mieltä, mutta eipä se häntä kovasti tunnu haittaavan.

[/quote]

Ei se onneksi kokoajan mielessä ole, ja tuo tatuointi näkyy vain vähemmissä vaatteissa eli ei ole kokoajan "silmissä". Poissa silmistä poissa mielestä siis :D. Nykyään siihen alkaa olla jo tottunut, olen kuitenkin ehdottanut poistoa.. ;). Joten jos miehesi ei asiasta mitään mainitse, ei häntä varmaan haittaakkaan :).

Vierailija
12/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta kuinka helvetin tyhmä sitä pitää olla, että rupeaa seurustelukumppaninsa nimeä tai muutakaan tähän liittyvää itseensä tatuoimaan? Pistää myös miettimään, että kuinka tyhmä pitää sen ihmisen olla, joka rupeaa tälläisen tatuoidun ihmisen kanssa seurustelemaan tämän jälkeen. Meinaan vain, että ei varmasti ole mikään penaalin terävin kynä tälläinen tatuoitu ihminen ja on siinä vaiheessa aika paljon objektiivista näyttöä, että kyseinen ihminen osaa elämässään hemmetin viisaita ratkaisuja tehdä.

Vierailija
13/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:34"]Ei millään pahalla, mutta kuinka helvetin tyhmä sitä pitää olla, että rupeaa seurustelukumppaninsa nimeä tai muutakaan tähän liittyvää itseensä tatuoimaan? Pistää myös miettimään, että kuinka tyhmä pitää sen ihmisen olla, joka rupeaa tälläisen tatuoidun ihmisen kanssa seurustelemaan tämän jälkeen. Meinaan vain, että ei varmasti ole mikään penaalin terävin kynä tälläinen tatuoitu ihminen ja on siinä vaiheessa aika paljon objektiivista näyttöä, että kyseinen ihminen osaa elämässään hemmetin viisaita ratkaisuja tehdä.

[/quote]

Hah :D Jokainen toimii niin kuin parhaaksi näkee. Pitäähän tänne jotain legendaa joskus kirjotella, saa mammat ajattelemisen aihetta.

Oikeesti, ensimmäistäkään tatskaa ei. En tiedä olenko wt sittenkään?

5

Vierailija
14/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:34"]Ei millään pahalla, mutta kuinka helvetin tyhmä sitä pitää olla, että rupeaa seurustelukumppaninsa nimeä tai muutakaan tähän liittyvää itseensä tatuoimaan? Pistää myös miettimään, että kuinka tyhmä pitää sen ihmisen olla, joka rupeaa tälläisen tatuoidun ihmisen kanssa seurustelemaan tämän jälkeen. Meinaan vain, että ei varmasti ole mikään penaalin terävin kynä tälläinen tatuoitu ihminen ja on siinä vaiheessa aika paljon objektiivista näyttöä, että kyseinen ihminen osaa elämässään hemmetin viisaita ratkaisuja tehdä.

[/quote]

Hah :D Jokainen toimii niin kuin parhaaksi näkee. Pitäähän tänne jotain legendaa joskus kirjotella, saa mammat ajattelemisen aihetta.

Oikeesti, ensimmäistäkään tatskaa ei. En tiedä olenko wt sittenkään?

5

[/quote]

Tuo wt-bingo oli hyvä.

5

Vierailija
15/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bingo!

Vierailija
16/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:34"]Ei millään pahalla, mutta kuinka helvetin tyhmä sitä pitää olla, että rupeaa seurustelukumppaninsa nimeä tai muutakaan tähän liittyvää itseensä tatuoimaan? Pistää myös miettimään, että kuinka tyhmä pitää sen ihmisen olla, joka rupeaa tälläisen tatuoidun ihmisen kanssa seurustelemaan tämän jälkeen. Meinaan vain, että ei varmasti ole mikään penaalin terävin kynä tälläinen tatuoitu ihminen ja on siinä vaiheessa aika paljon objektiivista näyttöä, että kyseinen ihminen osaa elämässään hemmetin viisaita ratkaisuja tehdä.

[/quote]

Miten sun elämänvalinnat? Kaikki tarkkaan harkittu? Muuttaako se jotenkin asiaa että on ns näyttöä? Onneksi meitä on hei erilaisia.

Vierailija
18/29 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 22:34"]Ei millään pahalla, mutta kuinka helvetin tyhmä sitä pitää olla, että rupeaa seurustelukumppaninsa nimeä tai muutakaan tähän liittyvää itseensä tatuoimaan? Pistää myös miettimään, että kuinka tyhmä pitää sen ihmisen olla, joka rupeaa tälläisen tatuoidun ihmisen kanssa seurustelemaan tämän jälkeen. Meinaan vain, että ei varmasti ole mikään penaalin terävin kynä tälläinen tatuoitu ihminen ja on siinä vaiheessa aika paljon objektiivista näyttöä, että kyseinen ihminen osaa elämässään hemmetin viisaita ratkaisuja tehdä.

[/quote]

Miten sun elämänvalinnat? Kaikki tarkkaan harkittu? Muuttaako se jotenkin asiaa että on ns näyttöä? Onneksi meitä on hei erilaisia.

[/quote]

toiset elää, toiset valittaa. :)

Vierailija
19/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up