Tupakoijat! Miksi pitää tupakoida?
"Minun on PAKKO päästä röökille!"
Miten niin? En ymmärrä. Asiallista keskustelua. Esimerkiksi paikassa missä on tupakointikielto on pakko vetää rööki huuleen. Tai jos toinen ei halua altistua myrkylle niin ei mitään väliä, kun hänen korkeutensa nyt haluaa polttaa.
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki tuolla tavoin polttele. Moni noudattaa sääntöjä.
En usko.
Minun piti tehdä aloituksesta asiallinen, mutta siitä tuli kamala. Myönnän sen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Ei se olekaan uskon asia.
No miksi pitää kirjoitella paskaa nettiin? Ei kai mitään PIDÄ tehdä, paitsi maksaa verot ja kuolla. Moni kuitenkin haluaa tehdä kaikenlaisia asioita.
En kyllä tiedä ketään joka noin ajattelee. Kaikki tuntemani tupakoijat etsivät sen oikean paikan sille tupakanpolttamiselle. Se on sitten eri juttu, kun valittajille ei mikään kelpaa.
Esim keväämmällä olin kaverin kanssa bussipysäkillä. Kaveri meni bussipysäkistä hyvän matkan kauemmas tupakalle, niin eikö sinne metrien päähän pysäkistä joku kokenut asiakseen mennä valittamaan.
Vaikutat varsin vihaiselta ja vaadit asiallista keskustelua. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin sääntöjä??
En tunnista itseäni, muista en osaa sanoa.
Minulla ei ole mitään ongelmia noudattaa sääntöjä. Sen sijaan joillakin on hirvittävä tarve vainota niitä jotka polttavat lain sallimissa rajoissa. Ehkä sitä lyötyä on vain niin mukava lyödä perässä vielä vähän lisää?
Minun tupakointini ei sitten muuten kuulu muille tippakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin sääntöjä??
Mielikuvituksesi näyttää olevan kovin rajallinen. Ei joka paikassa saa polttaa. Esim. bussipysäkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat varsin vihaiselta ja vaadit asiallista keskustelua. :D
Tämä aihe provosoi minua todella paljon, vaikka muuten olen todella rauhallinen ihminen. Ei sitä kyllä kukaan tämän perusteella usko...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin sääntöjä??
Mielikuvituksesi näyttää olevan kovin rajallinen. Ei joka paikassa saa polttaa. Esim. bussipysäkillä.
Saa, jos on vvt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin sääntöjä??
Saa, jos on vvt
Vaikeasti vajaa tapaus?
Vois kysyy, että kahvinjuojat miksi sitä kahvia pitää saada joka aamu,päivä ja ilta. Jollain niin kiire mukamas että pitää take way pahvimukista ryystää kävelessään.
Röökinpolttajat ovat luuserisakkia.
Vois kysyy, että homot miksi sitä toisen perärööriä pitää aina rassata ja saada siihen ilmaiseksi hiv lääke?
Vierailija kirjoitti:
Röökinpolttajat ovat luuserisakkia.
Onneksi sinä olet varsinaista yhteiskunnan kermaa. :D