Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti viisi päivää sitten

Vierailija
21.07.2021 |

Ei sentään kadonnut tupakalle mennessään mutta melkein siltä minusta tuntuu. Sanoi ennen lähtöään että ei enää kestä ja haluaa eron ja että lähtee nyt. Ja lähti. Viisi päivää on kulunut enkä ole hänestä kuullut, en tiedä missä on, en ole laittanut viestiä itse vaan ajattelin odottaa että hän ottaa itse yhteyttä kun näin häipyikin. Meillä on kaksi pientä lasta, jotka ei ymmärrä mitä on tapahtunut, mutta itkeskelee kun jotain kyllä tajuavat. Itse yritän pidättää itkua ettei lapset näkisi minun itkevän mutta kyllähän he vaistoaa että äiti on surullinen.

Meillä on arki ollut aika rankkaa pienten lasten, tiukan rahatilanteen, miehen työhuolien jne takia, mutta en nyt sentään tällaista olisi odottanut. Näinkö se sitten menee... mies vain häipyy ja jättää naisen yksin kaiken kanssa?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dgjtg jtret kufdx jgdd👹👹👹👹👹👹👹😎😎😎👹👹👹😎👹😎👹😎👹😎😎👹

Vierailija
102/106 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kuulunut jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä tapausta aamulla ja minua ei huoleta ap, mutta lapset sitäkin enemmän.  Olen todella huolissani heidän psyykestään ja niistä vauroista mitä tässä nyt syntyy. Oli mies missä tahansa niin sinun kannattaa ottaa nyt selkeä ero ja selittää se lapsille mahdollisimman pikaisesti, että isä on mennyt pois ja että nyt jatketaan keskenään. Heidän täytyy saada tukeutua johonkin muuhun kuin totaaliseen epävarmuuteen. Ja jos se ilmestyy takaisin niin et takaisin ota. Tuo mitä hän nyt tekee lapsilleen on äärimmäistä henkistä väkivaltaa. 

Vierailija
104/106 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin helposti se käy. Minun isäni lähti, kun minä olin 8 ja pikkusisko 4. Jätti äidin selviytymään yksin laskujen kanssa. Siihen aikaan ei kännyköitä ollut, joten hankalaa oli perään soitella. Myöhemmin olen kuullut, että haastemies oli tavoittanut hänet veljensä, siis setäni kesämökiltä. Siihen aikaan piti toimittaa haaste perille, että sai avioeropaperit perille ja elatusmaksuja varten oikeuteen. Minä olen isäni seuraavan kerran nähnyt vasta 16-vuotiaana, kun hän asui Ruotsissa ja oli uuden vaimonsa kanssa lomalla mummolassa. Eipä ollut juteltavaa kunminkaan päin. Uusi vaimo oli raskaana ja odotti kaksosia.

Vierailija
105/106 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
106/106 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa yksinäiset ja toimettomat velat tietenkin riehumassa tässä vauvapalstan ketjussa...