HS: onko nuorten juuri nyt juhlittava kuin viimeistä päivää
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni nuoret saisivat juhlia sitten kun koronasta on päästy. Vähän aikaa pitäisi jokaisen jaksaa odottaa.
Koronasta ei päästä koskaan, eli aika kauan sun mielestä pitäis nuorten lopettaa eläminen. Johan ne nuoret on kökkineet sisällä 1,5 v. Antaa nuorten elää ja olla!
En tiedä mitä ne juhlii mutta eikö ne ollut lähinnä keski-ikäisiä miehiä jotka sen koronan rajan yli toi…
Tottakai nuoret juhlivat kuin viimeistä päivää jos koko ajan pidetään yllä ilmastopelkoa että tämä voi olla se viimeinen päivä ja huomista ei koskaan tule.
Saatanallinen ralli päälle vaan....heikot sortuu elontiellä , jätkät senkun porskuttaa...
On sillä nuoruudellakin joku parasta ennen päivä.
Pitäis pystyä pitämään ne välit, joten yökerhot kiinni ja festareita lisää.
Kiitos nuoret! pidätte yhteiskuntaa pyörimässä ja hoidatte oman vastustuskykyne luomuna ilman teollisia myrkkyjä! Ainut oikea tapa!
Jos ei olisi mitään rajoitteita koskaan laitettu olisi koronasta päästy jo ajat sitten
Kannatta juhlia kesällä kun on lämmintä ja ei ole koulua. Koronan jälkeen juhlimistarve on valtava.
Miksipä eivät juhlisi kun pallonpotkijat pilaa kaiken kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni nuoret saisivat juhlia sitten kun koronasta on päästy. Vähän aikaa pitäisi jokaisen jaksaa odottaa.
Koronasta ei päästä koskaan, eli aika kauan sun mielestä pitäis nuorten lopettaa eläminen. Johan ne nuoret on kökkineet sisällä 1,5 v. Antaa nuorten elää ja olla!
Miten niin ovat kökkineet?
Jokainen tekee just niin kuin itseä sattuu huvittamaan, on tehnyt koko ajan. Ihan ilmastonmuutokseen verrattavissa oleva asia itsekurin kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nuoret! pidätte yhteiskuntaa pyörimässä ja hoidatte oman vastustuskykyne luomuna ilman teollisia myrkkyjä! Ainut oikea tapa!
Jos ei olisi mitään rajoitteita koskaan laitettu olisi koronasta päästy jo ajat sitten
Tämä. Elleivät ihmiset olisi pysyneet erillään toisistaan, korona ei olisi levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vähän aikaa?? Tämä tilanne on jatkunut jo 1,5 vuotta eikä loppua näy.
Vierailija kirjoitti:
On sillä nuoruudellakin joku parasta ennen päivä.
Pitäis pystyä pitämään ne välit, joten yökerhot kiinni ja festareita lisää.
Tämä. 30-vuotiaita juhlijoita syytellään nuoruuden pitkittämisestä, sillä tavismamman mielestä ihmiseloon mahtuu nuoruutta sen 1,5 vuotta, sitten onkin jo aika alkaa liikakansoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ovat kökkineet?
Jokainen tekee just niin kuin itseä sattuu huvittamaan, on tehnyt koko ajan. Ihan ilmastonmuutokseen verrattavissa oleva asia itsekurin kannalta.
Nyt en ole varma trollaatko vai oletko oikeasti vähän hitaanpuoleinen. Siitä vaan kokeilemaan mitä tapahtuu kun koitat mennä suljettuihin harrastus- tai biletystiloihin, koska "itseäsi sattui huvittamaan".