Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin olla suvaitsevainen

Vierailija
03.12.2024 |

Kanssani samaan bussiin tuli puliukko alle puolivälissä matkaa. Olisin päässyt bussilla suoraan määränpäähäni asti. Koko bussi haisi sitten voimakkaalle virtsalle. Mun suvaitsevaisuus loppui siihen ja jouduin jäädä bussista ulos aikaisemmin ja jatkaa matkaani seuraavalla. Monella muullakin loppui suvaitsevaisuus .. yritin paljon ajatella että voi olla kaikenlaista ja sairauksia ja vaikeuksia mutta en pystynyt enää..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä heikko tapaus. Minä ajan paska autoa ja haisee kusi ja paska joka vuorossa 8h.

Vierailija
2/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus sisältää sen ehdon että vihaat kaikkea luontaisesti, mutta oakotat itsesi hyväksymään, ettet mahda sille mitään. Olet rasisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä bussin vaihto on ihan sallittua. Moni tekee niin joka päivä, haisee paska tai ei. 

Vierailija
4/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmiset eivät kestä kusen ja paskan hajua. Ennen sitä oli käytävä puuceessä pihan perällä noissa tuoksuissa oli kuuma tai pakkanen. Kyllä siinä luonne karaistui.

Vierailija
5/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuus sisältää sen ehdon että vihaat kaikkea luontaisesti, mutta oakotat itsesi hyväksymään, ettet mahda sille mitään. Olet rasisti.

En tajunnut mitään tästä sun kirjoituksesta että mihin liittyy ja mikä, voisit olla vähän selkeämpi sun ilmaisussa. Miten se tekee musta rasistin, että haisevan puliukon ja bussin vaihdon takia mun 30min matkassa kesti 60min?

Vierailija
6/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut mitään tästä sun kirjoituksesta että mihin liittyy ja mikä, voisit olla vähän selkeämpi sun ilmaisussa. Miten se tekee musta rasistin, että haisevan puliukon ja bussin vaihdon takia mun 30min matkassa kesti 60min?

No jos yritit olla suvaitsevainen, etkä onnistunut siinä, etkö siinä tapauksessa syrjinyt kyseistä ihmistä? 

ps. Tuo viesti oli täysin selkeä, opettele lukemaan

Vierailija
7/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos yritit olla suvaitsevainen, etkä onnistunut siinä, etkö siinä tapauksessa syrjinyt kyseistä ihmistä? 

ps. Tuo viesti oli täysin selkeä, opettele lukemaan

Se puliukko oli mun mielestä ihan suomalainen tai länsimaalainen. Moni muukin syrji häntä, bussillinen ihmisiä 😪😵💫

Vierailija
8/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä puliukko ei tehnyt muuta pahaa kuin haisi? Kauheaa.

Vierailija
9/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut, että kakka haisee, olen sitten yksin tai sakissa.

Vierailija
10/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin leikkiä hetken suwakki a, mutta eihän siitä saatana mitään tullut.

Vihaan n**keriä ja vihervassua siinä missä ennenkin...

Vierailija
11/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuus on syöpä. Lopulta kaikki kärsii...

Vierailija
12/12 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuus on syöpä. Lopulta kaikki kärsii...

Jos suvaitset kaikkia ja kaikkea, annat muiden ottaa vallan ja tilan haltuun ja jäät itse jalkoihin. Ottajia piisaa.