Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facessa: yks urpo ladannut sata matkakuvaa jokaisen erikseen...

Vierailija
28.07.2014 |

Ja tosi mielenkiintoisia. Kuten sängyn päällä kuvattuja ostoksia...

Nyt lähtee sen päivitykset sanonko minne...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun facessa on nykyään niitä, ketkä tykkää ja kommentoi mun juttuja ja kenen juttuja mä konnentoin, muut olen poistanut. Jos joku laittaa oudon kuvan niin en ainakaan ala täällä siitä räyhää:)

Vierailija
2/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb on perseestä ja katkerien akkojen sivusto jossa hehkutetaan turhia asioita tykkäysten toivossa ja koetaan että ne omat tylsät perusasiat ja kuvat on muita parempia. En vaan ymmärrä ap:ta miten matkakuvat voi olla mielestäsi turhia verrattuna niinkin turhiin juttuihin/kuviin kun "tässä mun kesävarpaat" tai "juoksin tänään niin ja niin monta kilometriä kahdessa minuutissa lälläslää!" "koirani teki sitä ja tätä eiks ookkin mielenkiintosta, eiks eiks?" "nyt leivoin pullia ja hyviä tulia" "tämmönen vaate ja asento mulll nyt on eiks oookkin hieno selfie katoku törrötän huulia IhQ" "katsokaa kaikki minkälaiset vaatteet/pärstä/paska lapsellani tänään on!"  "Nyt saaristoon lomalle Lomps". Nämäkö ovat jollain lailla "parempia" ja mielenkiintoisempia päivityksiä? Voi Pyhä Sylvi kuinka tylsää, itse katselen mieluummin niitä matkakuvia jos on pakko valita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:28"]Fb on perseestä ja katkerien akkojen sivusto jossa hehkutetaan turhia asioita tykkäysten toivossa ja koetaan että ne omat tylsät perusasiat ja kuvat on muita parempia. En vaan ymmärrä ap:ta miten matkakuvat voi olla mielestäsi turhia verrattuna niinkin turhiin juttuihin/kuviin kun "tässä mun kesävarpaat" tai "juoksin tänään niin ja niin monta kilometriä kahdessa minuutissa lälläslää!" "koirani teki sitä ja tätä eiks ookkin mielenkiintosta, eiks eiks?" "nyt leivoin pullia ja hyviä tulia" "tämmönen vaate ja asento mulll nyt on eiks oookkin hieno selfie katoku törrötän huulia IhQ" "katsokaa kaikki minkälaiset vaatteet/pärstä/paska lapsellani tänään on!"  "Nyt saaristoon lomalle Lomps". Nämäkö ovat jollain lailla "parempia" ja mielenkiintoisempia päivityksiä? Voi Pyhä Sylvi kuinka tylsää, itse katselen mieluummin niitä matkakuvia jos on pakko valita

[/quote]

Niitä matkakuviakin voi laittaa kohtuullisesti. Pointti oli se että laitetaan 1 kerrallaan ja kaikki muu häviää joukkoon + että kuvat olivat oikeasti paskoja. T. Sivusta seurannut

Vierailija
4/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:04"]

Mun kaveri on linkittänyt nyt vuorokauden aikana n. 30 kappaletta youtubesta ja 5 tilapäivitystä.. Miksi oi miksi sen piti sekin oppia, onneksi henkilön tilapäivitykset voi piilottaa.

[/quote]

Eikö yhtään liibalaabaa- hymy huulet- tai elämä on-ryhmän kuvaa? ;)

Vierailija
5/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 23:28"]Fb on perseestä ja katkerien akkojen sivusto jossa hehkutetaan turhia asioita tykkäysten toivossa ja koetaan että ne omat tylsät perusasiat ja kuvat on muita parempia. En vaan ymmärrä ap:ta miten matkakuvat voi olla mielestäsi turhia verrattuna niinkin turhiin juttuihin/kuviin kun "tässä mun kesävarpaat" tai "juoksin tänään niin ja niin monta kilometriä kahdessa minuutissa lälläslää!" "koirani teki sitä ja tätä eiks ookkin mielenkiintosta, eiks eiks?" "nyt leivoin pullia ja hyviä tulia" "tämmönen vaate ja asento mulll nyt on eiks oookkin hieno selfie katoku törrötän huulia IhQ" "katsokaa kaikki minkälaiset vaatteet/pärstä/paska lapsellani tänään on!"  "Nyt saaristoon lomalle Lomps". Nämäkö ovat jollain lailla "parempia" ja mielenkiintoisempia päivityksiä? Voi Pyhä Sylvi kuinka tylsää, itse katselen mieluummin niitä matkakuvia jos on pakko valita

[/quote]

Niitä matkakuviakin voi laittaa kohtuullisesti. Pointti oli se että laitetaan 1 kerrallaan ja kaikki muu häviää joukkoon + että kuvat olivat oikeasti paskoja. T. Sivusta seurannut

[/quote]

Mutta kun ne sata matkakuvaa ovat sille tyypille merkityksellisiä ja se haluaa jakaa oman ilonsa oikein tuelta kaikkien facebookkaveriensa iloksi, sharing is caring! Onko niistä nyt pakko pulttia kiskoa, eikö voisi vain hymähdellen ohittaa.

(Olen paraskin neuvomaan; hermot meni siihen somesovellukseen jo pari vuotta sitten :-P)

Vierailija
6/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih....

Vierailija
7/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago?

Vierailija
8/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se kaveri jos niin häiritsee.

Vierailija
9/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen

Vierailija
10/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tartte niitä katsoa. mä en ymmärrä niitä jotka pyytää kaveriksi eikä koskaan kommentoi tai tykkää mun päivityksistä. muita yhteisiä kamuja kommentoi

Vierailija
11/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain sata kuvaa. Ollut siis tylsä loma.

Vierailija
12/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii??

Vierailija
13/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon poistanut kaikki, ketkä ei koskaan kommentoi mitään . Heti poistamisen jälkeen ne yrittää taas lisätä mut kavereihin . Ei

Vierailija
14/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi iik

Vierailija
15/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:43"]Taidat olla kateellinen

[/quote]

Niin kuin mistä? Veikeä tää kateuskortti kun se lyödään joka tilanteessa pöytään. Kateellinen siitä, etten itse lataa sataa stanan tylsää matkakuvaa (mamma valitsee ruokaa, lastenrattaat) erikseen? En tunnusta olevani

Vierailija
16/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka ette tykkää ja kommentoi koskaan jonkun päivityksistä vaikka hän tykkää teidän kuvista jne. mikä siihen syy? jos siis olet muuten aktiivi fb käyttäjä ja tykkäät muiden.

Vierailija
17/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin latasin eilen 200 kuvaa meidän miehen reissusta ja lisäsin hänet albumin haltijaksi, ettei hänen tarvitse tehdä erikseen samanlaista albumia, eli jaoin sen. Ihme kyllä kaikki kuvat jostain syystä näkyy hänen sivulla erikseen ladattuina , mut mun omalla kansiona.

Vierailija
18/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi , et tällainen selän takana paskanpuhuja poistaa itse itseäsi kavereista

Vierailija
19/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:52"]te jotka ette tykkää ja kommentoi koskaan jonkun päivityksistä vaikka hän tykkää teidän kuvista jne. mikä siihen syy? jos siis olet muuten aktiivi fb käyttäjä ja tykkäät muiden.

[/quote]

Miksi tykkäisin jostain typeristä kuvista ja päivityksistä? Mun mielestä parempi olla yllyttämättä kaveria enempää nolaamaan itseään.

Vierailija
20/40 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä idiootti !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän