Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin uimarannalla - mihin avaimet?

Vierailija
28.07.2014 |

Olen käynyt nyt muutaman kerran uimarannalla yksinäni ja uimaankin olisi kiva päästä. En vain uskalla jättää tavaroitani yksinään hietikolle, jos joku ne vaikka nappaa. Mukana on pyyhe, vaihtovaatteet, kirja ja juomapullo sekä kotiavaimet. Uskaltaako vilkkaalla rannalla mennä uimaan ja jättää kamat noinaan odottelemaan vai mihin laittaisin kotiavaimet? Miten te muut teette, jos käytte yksin rannalla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän rannalle laukkuun. Niin kuin rahat, bussikortin jne.

Vierailija
2/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa. Voit tietenkin laittaa avaimen kaulaan. Kunhan et sitten hukkaa sitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen kumilenkki mitä uimahallissakin käytetään avaimissa ja laita avain sillä nilkkaasi.

Vierailija
4/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkka- tai rannenauhaa minäkin ehdotan.

Vierailija
5/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyölaukku uimamallia

Vierailija
6/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen vesitiivis kotelo, joka laitetaan kaulaan. Sinne mahtuu rahaa ja avaimet.

Vierailija
7/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jättänyt avaimet vaikka housuntaskuun ja laittanut vaatteet vähän sekasin siihen päälle. Olen ajatellut että kuka mun pelkillä avaimilla mitään tekee. Jään uimaan aika lähelle omia kamppeita joka tapauksessa.

Vierailija
8/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun käyn autolla monesti uimassa yksin, niin jätän kaiken muun autoon paitsi autonavaimet jotka laitan housujen taskuun jotka taas ovat kassissa pohjimmaisena. Jos joku niitä alkaa kaivelemaan sieltä niin herättää kyllä huomiota, toinen juttu tietenkin jos vie koko kassin. Kyllähän sitä kokoajan katsoo omia tavaroitaan vaikka onkin vedessä ja ilman silmälaseja joiden vahvuus -4 :D Kyllä sitä jotakin kuitenkin näkee, tähän asti on ainakin tavarat pysyneet tallessa.

Vierailija
9/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain akkainlehdessä oli joskus vinkki, että pesee huolella tyhjentyneen aurinkovoidepullon, avaa sen pohjasta ja käyttää sitä avain- ja kännykkäkotelona rannalla. (Laukussa varmaan silti..)

Vierailija
10/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä pussissa pelkästään vanha pyyhe ja "vara-avain" (eli avain, jossa ei ole mitään fillarin/auton/muita avaimia kiinni). Yritän kyllä yleensä jättää pussin sillä tavalla näkyviin, että näen sen uidessani. Jotain nilkkalenkkiä olen kyllä pohtinut.

Vierailija
11/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 18:40"]

Osta sellainen kumilenkki mitä uimahallissakin käytetään avaimissa ja laita avain sillä nilkkaasi.

[/quote]

Missä näitä myydään?

t. toinen samaa ongelmaa pohtinut :)

Vierailija
12/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jätän tavaroideni sekaan, juoksulenkiltä uimassa käydessäni esim. sukan sisään, sukan lenkkariin ja vaatteet siihen päälle. Pelkissä sandaaleissa ja kesähamosessa onkin sitten vaikeampaa keksiä avaimelle salaista paikkaa, silloin tuollainen kotelo tai ranneke olisi hyvä. Jos on kassi, se on halvan näköinen kangaskassi ja sisällä lähinnä käytettyjä vaatteita ja vesipullo. Sinne sitten jonnekin sukan tai paidan sisään ujutan. Jos jotakuta kiinnostaa hikiset kesävaatteeni, niin menköön avainkin (osoitetietoja tai nimeä ei ole kassissa mukana).

Vierailija
13/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetti teidän kotiavaimista on kiinnostunut? Mitä niillä tehdään?

Vierailija
14/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva santaan pyyhkeen alle.

Vierailija
15/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin, jos kyse olisi lompakosta tai kännykästä... mutta avaimet? Nielaise ja kakkaa uinnin jälkeen?

Vierailija
16/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/TIXL2.jpg Sori tällainen lyhennelinkki, mutta tuli googlesta tulokseksi, tähän voisikin sen kuvan liittää, harmi että ominaisuus poistettiin. Eli aurinkorasvapurkkiin laittaisin avaimet, rahat ja kännykän.

Vierailija
17/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laukussa kaikki. Kännykkä, lompakko ja avaimet. Laukku pyyhkeen vieressä, laukun päällä vaatteet. Mä en jaksa koko ajan pelätä jotain.

Vierailija
18/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin rehellisiä, ettei niitä kukaan vie.... BUAHAHAHAA

(Itseltäni vietiin polkupyörä omalta etupihalta)

Vierailija
19/23 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aquapac

Vierailija
20/23 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vedenpitävä vyölaukku tai pussi esim. merkkiä  Aquapac, hinta alle 30e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän