Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ei-viehättävän naisen tehdä aloite (baarissa)?

Vierailija
28.07.2014 |

Eli en ole mistään kulmasta katsottuna nätti, vaikka makuja on monia. Joskus olen kuitenkin saanut seuraa, eli ehkä kaikki ei ole niin pinnallisia tai sitten tässä on vaan tapahtunut se reikä se on rotallakin -ilmiö (vaikka sänkyyn en ole mennyt). Tästä rohkaistuneena silloin tällöin olen uskaltautunut itse juttelemaan eli tekemään aloitteen kiinnostavan näköiselle tyypille, silläkin uhalla, että pakit tulee.

Koska olen kuitenkin varsin nöyrä ja tietoinen omasta epäviehättävyydestäni, tuntuu että näin toimimalla "luulen itsestäni liikoja". Mutta sitten taas toisaalta, ei voi voittaa jos ei yritä. Kovin on ristiriitaista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietenkin uskaltaa tehdä aloite! Olet vaan oma itsesi! ☺

Vierailija
2/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävyys lähtee laajemmalta pohjalta kuin pelkästä ulkonäöstä. Voi olla olemukseltaan viehättävä, vaikka ei kasvoiltaan mitenkään erityiseltä näyttäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muokkaisi itsestäsi viehättävämmän näköistä? Mitkä ovat ulkonäkösi ongelmakohdat?

Vierailija
5/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatainakin älykkäältä.

Vierailija
6/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannate käydä baareissa ollenkaan.:(

Vierailija
7/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottomasti tehdä aloite. Jos tulee pakit niin mitä sitten? Kaikille tulee pakkeja joskus, ei siinä ole mitään hävittävää.

Vierailija
8/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kävisi baarissa etsimässä sitä elämän rakkautta. Baarit ja bilepaikat ovat aika raadollisia paikkoja tänäpäivänä, ja känniset eivät aina kovin kohteliaita, vaan voi tulla ulkonäkökommenttia, aika tylyä sellaista.

Nettimaailmakin on aika tyly, mutta jotenkin sen vielä ymmärtää, että siellä ihminen voi olla aika tyly, koska monelle tulee siellä olo, että nimetömänä annetaan palaa, kaikki tunteet ja ajatukset siis kärjistyvät netissä.

Laita asiallinen, itsesioloinen, kuvallinen esittely itsestäsi nettitreffisivustolle ja vain odotat, että sopiva ihminen tajuaisi sinun arvon. Oikeasti sen oikean kumppanin löytyminen on aina hankalaa, toisilla on enemmän kuin toisilla tarjontaa, mutta se ei välttämättä auta sen sielunkumppanin löytymiseen; moni kaunis voi keskittyä liikaa ulkonäköön ja lompakkoon kun itse todella tärkeisiin asioihin kuten luonteeseen ja persoonien yhteensopivuuteen (koskee niin komeita miehiä kuin kauniita naisia) näin kärjistetysti sanottuna.

Onnea etsinnällesi!

Vierailija
9/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ronkeli kännissä. Ronkelit runkkaa.

Vierailija
10/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aika usein aloitteen. Mutta taidan olla viehättävä. Koskaan en ole pakkeja saanut.

Vierailija
11/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti etsi mitään elämäni rakkautta, en tietenkään panisi pahakseni jos sellainen osuisi kohdalle. Musta on vaan mukava tutustua vastakkaiseen sukupuoleen baarissa, koska se on oikeastaan ainoa paikka mun elämässä, joka ei ole täysin naisvaltainen (esim. kaikki kaverini ja kaverin kaverit on naisia). Lisäksi en ujostele niin paljon. Mua ei siis haittaa, vaikka jäisi vain yhden illan tuttavuudeksi (sänkyyn asti en mene, mutta pussailu/tämän tapainen läheisyys on mukavaa). Eli lähinnä se mun tavoite olisi sellainen "haluaisitko viettää tämän illan mun kanssa".

Nettitreffailusta en tykkää, koska koen aina antavani liian hyvän kuvan itsestäni. Livenä näkemisessä pidän hyvänä asiana sitä, että toinen näkee mut kaikessa epäviehättävyydessäni eikä silti häiriinny siitä. Ei tule negatiivisia yllätyksiä :)

Koskaan kukaan ei ole sanonut mitään törkeää, luultavasti pahoittaisin siitä mieleni tietenkin. Toisaalta voisin myös ajatella, että huhhuh, enpä tuollaisessa idiootissa kyllä mitään menettänytkään.

ap

Vierailija
12/12 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina munaa, jos vain haluaa.

Aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän