G. Ethän sie kävele kotona alasti? Siitä voii saada sakot!
Kommentit (12)
Kävelen kyllä, joka aamu ja ilta .Nukunkin alasti perse pystyssä ja makkariini näkee suoraan yhden kerrostalon ikkunoista. Ei ole sakkoja tullut ;) Yksi naapuritalon äijä joka tarkoituksella tulee aina parvekkeelle jos olen ilman vaatteita saisi sen sijaan maksaa näytöksestä, koska niin selvästi haluaa tulla katselemaan ;)
Ehkä se alasti trampoliinilla hyppiminen naapurin tytärten nähden vaikutti enemmän siihen sakkoon.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 09:27"]Ehkä se alasti trampoliinilla hyppiminen naapurin tytärten nähden vaikutti enemmän siihen sakkoon.
[/quote]
No kyllä omassa pihassa pitäisi saada olla alasti.
Hieman taas harhaanjohtava otsikko Iltalehdessä.
Kyllä omassa kodissa saa alasti olla. Ehkä ne sakot tuli siitä trampalla heilumisesta.
Voi kuule, meillä täällä Suomessa on aivan eri säännöt ja lait! Iltapäivälehtien ammattitaidottomat jutuntekijät kääntävät aika kritiikittömästi ulkomaalaisia juttuja.
Milloin Suomi muuttui puritaanimaaksi?
Kyllä omalla pihalla pitää saada hyppiä alasti myös trampoliinilla. Naapurille sakot salakatselusta.
Ei tässä kukaan alasti trampoliineilyä normaaliksi väitä, mutta ihan oikeasti ihmisellä tulee olla oikeus olla alastomana omalla pihallaan ja omassa kotonaan. Mistä naapuri edes tiesi, että mies oli alasti (myös) kotonaan? Salakatselu on oikeasti laitonta, toisin kuin alasti oleilu omalla pihallaan. Järkyttävä tuomio, toivottavasti kumotaan.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 09:47"]
Voi kuule, meillä täällä Suomessa on aivan eri säännöt ja lait! Iltapäivälehtien ammattitaidottomat jutuntekijät kääntävät aika kritiikittömästi ulkomaalaisia juttuja.
[/quote]
? Kyseessä oli jyväskyläläinen mies ja Suomen oikeuslaitos...
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288742700258.html?pos=ok-trm-uutk
Kun olin pieni, naapurin miehellä oli tapana tulla parvekkeelle alasti. Mustase tuntui jotenkin oudolta, vaikka olin alle kouluikäinen. Ymmärsin, ettei tuo ole sopivaakäytöstä ja jotenkin se tilanne oli aina kiusallinen ja ahdistava, enkä ikinä kertonu siitä kenellekään. Eli tuollaisessa tapauksessa se on jo aika julkista esittäytymistä.
Olen kyllä ihan sinut alastomuuden kanssa noin muuten. Mutta ei mun mielestä saa muita järkyttää sillä että paljastelee itseään (varsinkaan lapsia, jotka säikkyvät helposti) Jos se trampoliini on jossain pihan perukoilla, niin asia on eri. Ei kenenkään tarvitse mennä sinne kyyläämään.
En tietenkään. Saunaankin pitää mennä pyyhe päällä niin kuin tv:ssä.