Voisin käräyttää kaikki
Kyselisin lähinnä onko muilla vastaavaa tilannetta, että kuinka yleistä tällainen on. Olen tehnyt päätökseni miten asian kanssa toimin, siihen en tarvitse neuvoja, mutta mielipiteet kiinnostaa.
Meillä on aika suuri kaveriporukka jonka kanssa vietämme aikaa usein, porukkaan kuuluu 4 paria ja 4 sinkkua, itse olen myös sinkku. Kaikki nämä parit ovat pettäneet toisiaan, petturikavereina on ollut kaikki tästä porukasta paitsi minä. Minä en panisi kaverin miestä vaikka maksettaisiin, olen uskollisuuden vankka kannattaja. Kukaan ei näistä ole jäänyt kiinni, mutta osa on minulle asiasta avautunut, muuteman olen nähnytkin puuhissa ja tiedän niistä, vaikkei he ole kertoneet. Tiedän siis kaikesta kaiken, voisin paljastaa kaiken mutta en halua. He jotka ovat kertoneet asiasta ovat käskeneet pitää salaisuuden, enkä minä koskaan kenenkään luottamusta pettäisi, ei minulta edes erikseen tarvitse pyytää että älä kerro, tiedän kyllä mitä ei saa kertoa. Olen kuitenkin miettinyt että petänkä tavallaan hänen luottamuksen jolle voisin kertoa että häntä on petetty mutta en kerro.
Olen siis yhdistävä tekijä kaikkien välillä, ainut joka tietää kaikista. Harrastan itse irtosuhteista ja tykkään seksistä, mutta jos seurustelisin en hyväksyisi koskaan pettämistä. Olen seurustellut 4 kertaa koko elämäni aikana, jos ei teinijuttuja lasketa. Minut on petetty näistä suhteista kolmessa, ja olen ne aina siihen lopettanut. Osaksi tästä syystä en halua suhdetta keneenkään, en pysty luottamaan. En arvostele erikseen miehiä, vaan myös naisia. En pysty luottamaan koska lähipiirin kanssa esim leirinuotiolla katson näitä hempeileviä pareja ja mietin että nämä petturit ovat ristiin paneskelleet menemään toisten selän takana. Löytyykö mistään enää uskollista porukkaa vai onko kaikki tätä nykyään? En uskalla edes koittaa. Minulla olisi siis avaimet tuhota kaikki tämä kulissi, tavallaan siinä saisi kaikki petturit saisivat ansionsa mukaan, mutta en niin tee. Minusta minun ei kuulu puuttua muiden asioihin, tekee kuitenkin paha vierestä katsoa kun tietää. Olen utelias ja keskustelen paljon, ja siksi minulle varmasti uskoutuivat kun kertoivat juuri minulle, mutta en kuitenkaan olisi tavallaan halunnut tietää, herkkänä ihmisenä tämä on minulle kamala taakka.
Omia suhteita yrittänyt tämän vuoksi rakentaa aina niin että seksi ei olisi ykkösasia, jotenkin luulen että mies jolle seksi ei ole koin tärkeää, ei pettäisi niin helpolla. Eihän kumppani voi käytännössä pettää jos ei hillittömästi halua panna vierasta. En siis moralisoi miehiä enempää kuin naisia, tuntuvat olevan läpeensä pahoja nykyisn molemmat. Harrastan siis irtosuhteita, enkä pidä useita seksikumppaneita pahana asiana. Kuitenkin jos ollaan yhdessä pitäisi minusta sitoutua vain ja ainoastaan siihen omaan kumppaniin. Samoja tilanteita jollakin?
Kommentit (2)
Juu. Tiedän tismalleen samanlaisen porukan. Itse olin vain ohikulkija siinä sekametelisopassa.
Muistan,miten yhden naisen hyvä ystävä paneskeli tämän miehen kanssa salaa ja aina mahdollisuuden tullen. Itseasiassa luulen,että tämä nainen koitti kaikkien ystäviensä miehet.Mutta auta armias,jos hänen mieheensä olisi joku mennyt koskemaan!
Tosin melkolailla kaikki siinä kaveriporukassa naivat ristiin rastiin ja vähän muitakin kaupanpäälle.
Ja kyllä,minäkin saisin muutamat heistä käräytettyä.
Uppia