Mitä tekisit treffeillä jos 25 vuotiaaksi luulemasi mies paljastuisi 45 vuotiaaksi?
Jos lähtisi menemään, niin miksi ihmeessä iällä on väliä jos mies kerta fyysisesti käy nuoremmasta?
Kommentit (67)
Usko jo, 45-vuotias mies, että sinä ET mene 25- vuotiaasta. Et mene vaikka omat silmäsi valehtelisikin.
Joten tee itsellesi ja muillekin palvelus ja unohda koko juttu.
Ehdottaisin hänelle treffejä äitini kanssa.
Miten tuollainen tilanne voi olla, ilman että on huijattu ikäasiassa?
Miehillä on usein tapana koristella nettiprofiilinsa 10 vuotta vanhoilla ja 10 kg hoikemmilla kuvilla, joten kysymys voi hyvinkin olla aivan konkreettinen eikä kyse ole sokeudesta vähääkään. Tyhmiä oletuksia ihmisillä, kelatkaa nyt ihan sekunti ennen kuin paukutatte tolloja johtopäätöksiänne :D.
Itse kääntyisin kannoillani - ei kiinnosta epävarman ja valehtelevan ihmisen seura minuuttiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Et kai halua valehtelijaa äidillesi.?
No eihän kukaan valehtelijaa halua. 😅
Vierailija kirjoitti:
Jos ikä ei ole tullut puheeksi, miten voisi luulla 25v?
Oli tavatessamme farkkupuku niin näytti. Todellinen ikä selvisi vasta isyyden tunnustus reissulla kun näin passin.
Ne treffit loppuisivat välittömästi.
Kyllä se ikä näkyy. Esimerkiksi 35-vuotias Antti Kurvinen on aikamoinen babyface, mutta ei hänkään "mene 25-vuotiaasta". Siis elävässä elämässä.
Kuvat ovat eri juttu. Ne voi valita ja käsitellä ihan millaisiksi haluaa. Se, että esittelee itsestään vanhoja tai käsiteltyjä kuvia, on valehtelemista. Se, ettei "tullut kertoneeksi" ikäänsä, ei ole mikään selitys.
Minä päädyin 38-vuotiaana treffeille 50-vuotiaan miehen kanssa. Treffit eivät päättyneet tai edes alkaneet kovin hyvin, kun paikalle saapui omasta mielestään erittäin nuorekas 65-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Ukki ei ota huomioon, että vain harva nuorempi nainen haluaa muutaman vuoden päästä riesakseen perässä vedettävää viiskymppistä impotenttia.
Ron Jeremy pidätetiin viime vuonna, jolloin hän oli 67 vuotias.
Keijo-Petteri kirjoitti:
En menisi miesten kanssa treffeille lainkaan, mutta uskon että palstaneidoille kelpaisi sekä 25 -vuotias että 45 -vuotias Tom Cruise.
Cruise on ällö ja skientologi, ei kiinnostaisi minkään ikäisenä.
Se 45v mies kun ei näytä 25-vuotiaalta livenä, vaikka miten hartaasti itse niin kuvittelisikin.
Riippuu treffikumppanin iästä, miten toimisi. 25-vuotias nainen tai siitä vanhempi voisi parhaassa tapauksessa harkitakin treffeille jäämistä, sikäli kuin kyse olisi omasta erheestä iän tulkinnassa eikä miehen valehtelusta. Nuori tyttö toivottavasti lähtisi hyvin äkkiä turvaan saalistajalta.
Itse olen nelikymppinen ja jos treffeille saapuisi 20 vuotta odotettua vanhempi mies, joisin kohteliaasti kahvit ja poistuisin, jos tyyppi olisi asiallinen. Jos ei, lähtisin saman tien.
Ei ole mitään vaukeuksia erottaa 25- ja 45-vtä toisistaan. Yksi vilkaisu silmänurkkiin ja leukalinjaan.
No kun se 45-vuotias ei mene 25-vuotiaasta. Ihan turha edes kuvitella.
Väittäisin että olen avustaja ja tulin tsekkaan treffipaikan valmiiksi ennenkuin kärrään mummun paikalle. 😆
Irmeli -94 voikin olla Irmeli 94-v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai halua valehtelijaa äidillesi.?
Enhän mä nyt tietenkään niitä treffejä järkkäisi, näpäyttäisin vain valehtelijaa. Joillekin ikä-on-vain-numeroita-miehille (jotka ovat olleet lähempänä äitini ikää kuin minun ikääni), olen ensimmäiseen viestiin kyllä äitiehdotuksen antanut.
En menisi miesten kanssa treffeille lainkaan, mutta uskon että palstaneidoille kelpaisi sekä 25 -vuotias että 45 -vuotias Tom Cruise.