Mitä tekisit treffeillä jos 25 vuotiaaksi luulemasi mies paljastuisi 45 vuotiaaksi?
Jos lähtisi menemään, niin miksi ihmeessä iällä on väliä jos mies kerta fyysisesti käy nuoremmasta?
Kommentit (67)
Vaihtaisin opaskoiran ja kiukuissani katkoisin valkoisen keppini.
Vierailija kirjoitti:
Epärehellisyys on turn off.
Ja jos ikä ei vaan ennen ole tullut puheeksi...?
Tietenkin yllättyisin jos olisi noin suuri heitto oletukseen verrattuna. Jos olisi valehdellut ikänsä niin suuttuisin ja lähtisin, sen valheen takia, en iän. Jos olisin itse vain arvioinut virheellisesti niin asia ok, varmaan kyllä ihmettelisin miksi ei ole aikuistunut ja se jäisi arveluttamaan.
Jos ikä ei ole tullut puheeksi, miten voisi luulla 25v?
Eiköhän tuo naamasta näkyisi jo hyvissä ajoin. Erehtymisen vaaraa ei ole. 25 ja 45 on eri sukupolvea, etsi ikäistäsi seuraa.
Lähtisin pois jos mies olisi valehdellut ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Turn off on turn off.
Olemme Suomessa ja puhumme suomea eikä mitään mukamas englantia sikinsokin,typerää ja vanhanaikaista
Ei tollasta virhettä pääsisi syntymään, koska kukaan nelikymppinen ei näytä kaksikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikä ei ole tullut puheeksi, miten voisi luulla 25v?
Aivan,varaisin ajan silmälääkärille,saattaa olla pahakin vika silmissä!
45 vuotiasta voi luulla 25 vuotiaaksi ainoastaan näkö- js kuulovammainen. Joten tuo olisi aika tökrkeää hyväksikäyttöä.
No olis vielä kumminki 10 vuotta itseäni nuorempi niin kyllä puumalle vielä ehkä kelpaisi
Punainen lippu alkaisi heilua tuulessa. Muistaisin heti lähipiirin onnettomat ja eroon päättyneet suhteet, joissa mies on ollut naista 15-16 vuotta vanhempi. Pariskuntia, joiden ikäero on ollut 20 vuotta en ole tuntenut. En tiedä kuin presidenttipariskunnan, jossa iso ikäero ei ole johtanut avioeroon vaimon aloitteesta.
Minua on kahteen otteeseen luultu n. tuon ikäiseksi. Olin 40+.
Naiset olivat 21v ja 24v.
En valehdellut ikääni, naiset tulivat tekemään aloitteen.
Taas tätä samaa p a s k a a. Onko farmariasu?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Minua on kahteen otteeseen luultu n. tuon ikäiseksi. Olin 40+.
Naiset olivat 21v ja 24v.
En valehdellut ikääni, naiset tulivat tekemään aloitteen.
Olit jossain pimeässä ravintolassa ja neidot oli nakit silmillä?
Miettisin et kuinka paljon on laittanut rajaa botoxeihin ja muihin. 10v voi heittää helposti, mutta 20v väärä arvio kertoisi joko tosiaan kauneusleikkauksista tai jostain harvinaisesta sairaudesta. Ei ole normaalia ollenkaan että keski-ikäinen näyttäisi nippa-nappa teini-iän ylittäneeltä.
N49
En menisi treffeille 25-vuotiaan kanssa, 45 olisi ihan ok. Olen itse 55.
Polokasisin niin, että kikkuli sauhuis. 45v on tuhannesti parempi kuin joku 25v kakara.
En lähtis menemään, jos ulkonäkö vaan riittävä. Oon itsekin 45. En kyllä valehtele ikääni alas- tai ylöspäin. Valehtelijat ei ole parisuhdemateriaalia, mutta riittävän komea voisi kelvata hauskanpitoon vähäksi aikaa.