Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttiko helle nukkumiseesi viime yönä?

Vierailija
28.07.2014 |

jos niin miten?

Kysymys teille, joilla ei ole ilmastointia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin, mutta jotenkin ei vain tullut uni silmään vaikka olin herännyt suht ajoissa aamulla. Puoli yhdeksästä klo yhteentoista nukuin. Onneksi on Netflix ja loma! :)

Vierailija
22/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin teltassa, joten ei. Meillä kuumenee yläkerta aika tavalla, mutta se ei ihan hirveästi haittaa mua. Kun makaan paikallani, elimistö jäähtyy ihan hyvin. Mutta imettäessä voi kyllä tulla välillä tuskanhiki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä ei pahasti, mut edellisinä kyllä. Kaikki niin nihkeetä ja kosteeta ja petaupatja kiinni ihossa ja näkee painajaisia kun on niin tuskainen olo.

Vierailija
24/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin 12 h viime yönä. Paremmin kuin pitkään aikaan. Meillä oli toissayö se tukala, viime yönä sai laittaa peiton päälle.

Vierailija
25/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:22"]

Olin vielä 06 täysin valveilla. Pientä torkahtelua sitten 7:ään, 8:aan asti. Kokonaisuudessaan jäi unet kyllä ihan olemattomiksi. Aamulla silmät punaiset ja "krapulaolo". En siis ollut juonut kuin vettä ja kahvia. 

Jännää, että oli mullekin eka yö, kun en nukkunut. Ilman tukaluudestako se johtui vai mistä? Naapuri sanoi, että koiransa oli levoton ja hän nukkui siksi huonosti. Eläimet vaistoavat monia asioita paremmin...

[/quote]

samoin minulla oli eka tukala yö. Oliko viime yönä erityisen korkea ilmankosteus, vai mikä sen teki?

Vierailija
26/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin hyvin, ikkunat auki. Helle on ainoa säämuoto josta tykkään. Sen vuoksi vietän talvella 3 viikkoa kaukokohteessa ja jos mahdollista niin eläkkeellä muutan lämpöön (helteeseen).

Vierailija
27/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta mieshuolet kylläkin.

Vierailija
28/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nukuin melkein 8 tuntia oikein tyytyväisenä. Aamulla tosin oli jo vähän lämmintä peiton alla, mutta siitäkin selvisi, kun heitti peiton pois.

Vierailija
29/29 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen nukkunut hyvin reilut 8 tuntaia yössä, ikkuna auki. Viime yö oli kuitenkin täysin kamala ja nukuin katkonaisesti ehkä viisi tuntia. Ollut ihan krapulainen olo koko päivän. Toivottavasti ensi yönä olisi helpompaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä