Millaisia teidän orgasmit on?
Mietin vain, että onkohan omat orkut jotenkin "vajavaisia", 1-2 sekunnin mittainen lämmin aalto ja hyvä tunne. Mutta aina tuntuu, että sen kuuluisi olla pidempikestoisempi ja voimakkaampi, kun mies pitää ääntä kuin syötävä, ja eikä ne elokuvatkaan oikein tue tällaisia"miniorkkuja" :D
Kiitos ja Anteeksi
Kommentit (102)
Luin vähän aikaa sitten, että toisin kuin miehillä, naisilla yksi "pieni" orgasmi usein vain edeltää suurempia. Eli jos orgasmi on heikko, jatkamalla vielä aktia saa suuremmat orgasmit. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa ;D
Naisena olemisen parhaita puolia on juuri monet orgasmit, mies parat sääliksi käy ;D
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:22"]Luin vähän aikaa sitten, että toisin kuin miehillä, naisilla yksi "pieni" orgasmi usein vain edeltää suurempia. Eli jos orgasmi on heikko, jatkamalla vielä aktia saa suuremmat orgasmit. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa ;D
[/quote]
Empäs ole tämmöisestä kuullutkaan! :-o Täytyy testata ;-)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:37"]Naisena olemisen parhaita puolia on juuri monet orgasmit, mies parat sääliksi käy ;D
[/quote]
Korvaako määrä laadun, jos miehien perusorkku onkin meidän megaorkku? :D
Kuinka moni täällä saa useita orgasmeja oikein? Itsellä maksimi 2kpl :o
Masentaa niin lukea tällaisia! Itse en ole koskaan saanut yhdynnässä, klitorisorkkukin tulee vain noin 30 min masturboimisen jälkeen. Perkele. Olkaa onnellisia te jotka omistatte tuntoherkän alapään ja saatte nauttia. En tiedä sitten pystyiskö tähän vaivaan saamaan apua jollain tavalla, esim. treenaamalla. Äh!
Älkää järkyttykö, mutta sain parhaat orgasmit loppuraskauden aikana. Ne himot ja halut oli aivan jäätävät...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:42"]Masentaa niin lukea tällaisia! Itse en ole koskaan saanut yhdynnässä, klitorisorkkukin tulee vain noin 30 min masturboimisen jälkeen. Perkele. Olkaa onnellisia te jotka omistatte tuntoherkän alapään ja saatte nauttia. En tiedä sitten pystyiskö tähän vaivaan saamaan apua jollain tavalla, esim. treenaamalla. Äh!
[/quote]
et ole ainoa...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:37"]Naisena olemisen parhaita puolia on juuri monet orgasmit, mies parat sääliksi käy ;D
[/quote]
Korvaako määrä laadun, jos miehien perusorkku onkin meidän megaorkku? :D
[/quote]
Miehet on yksinkertaisempia otuksia tässäkin asiassa, melko varmasti se orkku tulee ja on melko hyvä. Naisissa taas variaatioita riittää, miehet on kyllä olleet kateellisia mun orkuista. Otanta ei ole kovin laaja, mutta sanoisin naisten saavan panosta paljon enemmän jos sarjaorgasmeihin päätyvät.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:41"]
[/quote]
Niitä pienimpiä en edes laskisi, joku 5-7 on hyvä. Me ei kyllä paneskella ihan joka päivä, mies tietää että haluan pitkän kaavan mukaan ja orgasmit on vahvempia jos pitää välipäiviä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 19:41"]
[/quote]
Niitä pienimpiä en edes laskisi, joku 5-7 on hyvä. Me ei kyllä paneskella ihan joka päivä, mies tietää että haluan pitkän kaavan mukaan ja orgasmit on vahvempia jos pitää välipäiviä.
[/quote]
härre gyyd! Itsellä ei toivoakaan noihin lukemiin
Ilmankos toiset halukkaampia kuin toiset
Lähen tästä runkkaa luettunani nää viestit
[/quote]
Mielummin kerta orkku kuin tyhmä kuin saapas ja heikko kuin lapsi!
T Mies
Hoi onko sellaista joka ei ennen saanut vaginaorgasmia mutta sitten aloit saamaan? Miten tavotella? Käyrällä vibraattorilla? Mulla vaan suora, ei poikaystävää. Vinkkejä? Tahtosin edes yrittää...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:47"]
Tuo kuulostaa klitorisorgasmilta, ei oikealta kunnon orgasmilta. Mulla esimerkiksi kestää emätinorgasmi joskus todella kauan, joskus laskin samalla montako kertaa mies ehti tehdä työntöjä sinä aikana, eikä ollut mitään puputikkausta, niin 30 ainakin, joskus tuntuu orgasmi kestävän koko yhdynnän ajan kun on ollut kauan puutteessa, siinä puhutaan jo useammista minuuteista. Tunnetta on hyvin vaikea kuvailla, se on kuin jonkinlaisia kylmänväreitä ja kouristuksia, mutta ei kuitenkaan...
[/quote]
No ei se sinun orkkusi kyllä kummoinen ole, jos mies pystyy vielä pitkät tovit lykkimään... Minulla orgasmi ottaa mieheltä väkisellä mehut pois. Usein supistelu saattaa alkaa jo paljon ennen orgasmia ja miehellä täysi työ, että saa pidäteltyä itsensä minun orgasmiin saakka. Orgasmini aikana miehen ei tartte yhtään lykkiä kun pimppi puristelee niin, että mieskin saa orgasmin.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 20:08"]Hoi onko sellaista joka ei ennen saanut vaginaorgasmia mutta sitten aloit saamaan? Miten tavotella? Käyrällä vibraattorilla? Mulla vaan suora, ei poikaystävää. Vinkkejä? Tahtosin edes yrittää...
[/quote]
Lue viesti 33. Vaatii joktap vaginan etuseinän stimulaatioo. Takaapäin usein hyvä, ja käyrää vibraa voi testata. Mutta onhan toi siis mahollista
Kyllä juuri oikeaa kohtaa olen mielestäni stimuloinut, mutta uskon kyse olevan välineestä/kulmasta yms. Jos nyt on edes kohdallani mahdollista. Kuvaillun vessahädän tunteen saan kyllä mut orgasmiin asti se ei mene.
Saan yleensä pienempiä orkkuja, jotka on ihan jees. Ison saamiseen menee 15-20minuuttia, tajunta lähtee, kouristelen, supistelen ja voihkin hallitsemattomasti johan siinä mieskin yleensä tulee.