Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teidän orgasmit on?

Vierailija
28.07.2014 |

Mietin vain, että onkohan omat orkut jotenkin "vajavaisia", 1-2 sekunnin mittainen lämmin aalto ja hyvä tunne. Mutta aina tuntuu, että sen kuuluisi olla pidempikestoisempi ja voimakkaampi, kun mies pitää ääntä kuin syötävä, ja eikä ne elokuvatkaan oikein tue tällaisia"miniorkkuja" :D

Kiitos ja Anteeksi

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan anaaliseksissä todella voimakkaan orgasmin, jalat lähtevät alta.

Vierailija
22/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:49"]No moikka! Omat orkut oli nuorempana voimakkaampia, nyt lievempiä, en osaa analysoida kummemmin. Eiköhän orkut ole aika erilaisia eri ihmisellä. En ole itsekkään saanut koskaan 5 minuutin megaorgasmia jossa kusi suihkuaa.

[/quote]

Repesin :'-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan hyvin erilaisia orkkuja. Jotkut ovat lyhyitä ja jotkut kestävät pidempään. Eli ap, ihan normaaleja orkkuja saat.

Vierailija
24/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:58"]Mä saan yleensä klittaorkun jos klittaan koskee yhdynnän aikana, mutta paras orkku tulee kyllä g-pisteestä ja ihan naimalla ilman klitan hiplailua. Se on sellainen tajunnan sumentava tunne, kun taas klittaorkku on kiva, muttei niin voimakas. Ja se supistelu tosiaan on paljon voimakkaampaa emätinorkun jälkeen - ihmettelen aina miten sellaista muka voisi edes teeskennellä.

[/quote]

voi kun voisin saada g-orkun, mutta ei ole koskaan tullut, itsekseen yhdessä eikä apuvälineillä. Kai se on niin "piilossa" emättimen seinän takana jossain, ettei stimulointi tunnu :/

Vierailija
25/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:52"]

Just, vai emätin orgasmi on kunnon orgasmi. Ei sunkaan orkkus kyllä kauheen kivoilta kuulosta jos lasket orkun aikana miehen työntöjä! 

[/quote]

Ei se sitä tunnetta pois vie, halusin sen takia joskus laskea, että voisin hahmottaa miten pitkään se kestää, että onko se vain omaa kuvitelmaa että kestää kauan, kun esimerkiksi täällä sanotaan että se kestää vain muutaman sekunnin. Se ensimmäinen orkku on aina se paras, ja jos sen ensimmäisen tuhlaa klitorisorkkuna, ei emätinorkut sen jälkeen ole niin pitkiä, eikä tunnu niin hyvältä. Klitorisorkkua ei voi oikein edes verrata emätinorgasmiin, kuin vertaisi aivastusta ooppera-aariaan :)

Vierailija
26/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 14:52"]

Just, vai emätin orgasmi on kunnon orgasmi. Ei sunkaan orkkus kyllä kauheen kivoilta kuulosta jos lasket orkun aikana miehen työntöjä! 

[/quote]

Ei se sitä tunnetta pois vie, halusin sen takia joskus laskea, että voisin hahmottaa miten pitkään se kestää, että onko se vain omaa kuvitelmaa että kestää kauan, kun esimerkiksi täällä sanotaan että se kestää vain muutaman sekunnin. Se ensimmäinen orkku on aina se paras, ja jos sen ensimmäisen tuhlaa klitorisorkkuna, ei emätinorkut sen jälkeen ole niin pitkiä, eikä tunnu niin hyvältä. Klitorisorkkua ei voi oikein edes verrata emätinorgasmiin, kuin vertaisi aivastusta ooppera-aariaan :)

[/quote]

me ollaan vain kateellisia, hih!

Vierailija
27/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan joko emätinorgasmin tai klitorisorgasmin.

Emätinorgasmi on mulla yleensä paljon lievempi. Sellainen lyhyt ja nopea, lihakset kouristelevat hieman. Näitä saan usean yhdynnässä.

Klitorisorgasmi on pidempi ja intensiivisempi ja niitä saan vain yhden. Kostun myös paljon reippaammin klitorisorgasmista.

Vierailija
28/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä klitorisorgasmitkin välillä tosi intensiivisiä. Normaalisti menee vain klitoris, nännit ja oikeastaan koko iho kosketusherkäksi ja emätin supistelee, saattaa mennä kramppiinkin hetkeksi. Sekavuustila, ajan ja paikan "katoaminen" ja tunne että leijun pari senttiä ilmassa on myös tyypillistä. Välillä tähän tulee lisänä huulien puutuminen, muutaman kerran olen saanut kasvoihin toispuoleisen krampin. Ekalla kerralla kun tämä tapahtui luulin että joku halvaus iski, säikähdettiin molemmat.. Epäilin ensin että johtuu hengityksen pidättämisestä tai huohottamisesta, mutta näitä tulee vaikka kiinnittäisin huomiota hengittämiseen.

Vierailija
29/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan tuota on kuvailla. Sellainen kouristus ja säteily yhtä aikaa. Joskus se on jopa hieman kivulias. Selkä menee kaarelle ja vaikea olla päästämättä ääntä. Nipistän usein huulet yhteen, ettei lapsi häiriinny uniltaan. Supisteluja ja joskus ylimääräinen kosteuden hulahdus alaosassa. Klitoriksen alueelta tulee tosiaan sen jälkeen sellaisia sähköshokkeja, ettei kärsi koskea. En ole laskenut pituuksia, olisko jotain 3 sekuntia intensiivisimmilään? Sitä ennen ne nostosekunnit ja sen jälkeen tasaus ja raukeus. Sit on joskus niitä "liukumäellä pumpuliin" -tyyppisiä pehmeitä versioita kun vain humahtaa lämpimästi. Ne on kiltimpiä kyllä. Ja kaikkea siltä väliltä. Riippuu, mones on menossa.

Vierailija
30/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lentää munasta semmosta valkoista mäihää, semmonen on mun orkku. Aika nopee yleensä, sitte pyyhin munan lakanaan ja meen ottaa kalijan jos on jano tullu pumpatessa.

T niki

Vierailija
31/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa yhtä "oikeaa" orgasmia! :)

Vierailija
32/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulin saavani vain klittaorkkuja. Erosin, ja elin pitkäään ilman seksiä. Sitten kohdalle tuli "yhden yön" suhde, ja himo oli järjetöntä! Harrastimme seksiä takaapäin, mistä en koskaan ennen tykännyt, eikä sitä asentoa kuivahtaneessa liitossa harrastettukkaa. Mutta se mieletön panetus taisi olla syy ensimmäiseen emätinorkkuuni, ja asento sekä jännitys. Tukahduin halusta saada miehen sisääni, ja ihana yllättävä orgasmi tulikin muutamalla työnnöllä, ja kesti pidempään kuin klittaorkku. Voimakkuus ei ollut suurempi, mutta kesto oli, ei voinut kuin vikistä ja huohottaa ja meinasi polvet pettää alta :D se on toistaiseksi ensimmäinen ja ainoa pimppaorkku, mutta muistelen sitä varmaan vielä kiikkutuolissa...

Vierailija
33/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:17"]Itse luulin saavani vain klittaorkkuja. Erosin, ja elin pitkäään ilman seksiä. Sitten kohdalle tuli "yhden yön" suhde, ja himo oli järjetöntä! Harrastimme seksiä takaapäin, mistä en koskaan ennen tykännyt, eikä sitä asentoa kuivahtaneessa liitossa harrastettukkaa. Mutta se mieletön panetus taisi olla syy ensimmäiseen emätinorkkuuni, ja asento sekä jännitys. Tukahduin halusta saada miehen sisääni, ja ihana yllättävä orgasmi tulikin muutamalla työnnöllä, ja kesti pidempään kuin klittaorkku. Voimakkuus ei ollut suurempi, mutta kesto oli, ei voinut kuin vikistä ja huohottaa ja meinasi polvet pettää alta :D se on toistaiseksi ensimmäinen ja ainoa pimppaorkku, mutta muistelen sitä varmaan vielä kiikkutuolissa...

[/quote]

Alko panettaa... ;-)

Vierailija
34/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:17"]Itse luulin saavani vain klittaorkkuja. Erosin, ja elin pitkäään ilman seksiä. Sitten kohdalle tuli "yhden yön" suhde, ja himo oli järjetöntä! Harrastimme seksiä takaapäin, mistä en koskaan ennen tykännyt, eikä sitä asentoa kuivahtaneessa liitossa harrastettukkaa. Mutta se mieletön panetus taisi olla syy ensimmäiseen emätinorkkuuni, ja asento sekä jännitys. Tukahduin halusta saada miehen sisääni, ja ihana yllättävä orgasmi tulikin muutamalla työnnöllä, ja kesti pidempään kuin klittaorkku. Voimakkuus ei ollut suurempi, mutta kesto oli, ei voinut kuin vikistä ja huohottaa ja meinasi polvet pettää alta :D se on toistaiseksi ensimmäinen ja ainoa pimppaorkku, mutta muistelen sitä varmaan vielä kiikkutuolissa...

Pimppaorkku... Perkele...

Vierailija
35/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs huoria täällä vilisee.

Vierailija
36/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen teille aidosti kateellinen, en ole koskaan itse saanut :(

Vierailija
37/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:35"]Mitäs huoria täällä vilisee.

[/quote]

Tekeekö seksielämä ja orgasmeista puhuminen huoraksi? :)

Vierailija
38/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitta orkut on joo ihan kivoja, mutta ei ne vedä vertoja kunnon emätin orkuille. Painivat aivan eri luokissa! Käy jopa sääliksi naisia, jotka eivät kykene emätin orgasmeja saamaan : / Jäävät paljosta paitsi.

Vierailija
39/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:35"]

Mitäs huoria täällä vilisee.

[/quote]

Niin, niin. Eihän kunniallinen, siveä nainen mitään orgasmeja saa.

Vierailija
40/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:42"]Mä olen teille aidosti kateellinen, en ole koskaan itse saanut :(

[/quote]

Teitäkin on varmasti paljon. Ehkä joskus yllätyt. Ensimmäinen on aika hämmentävä. Oma ensimmäinen oli klittaorkku suuseksistä, ja olin aivan puulla päähän lyöty, koska olin aivan varma, etten koskaan saa orgasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi