tarvitsetko kaveria baariin ?!?!
Laita tähän ketjuun kaupunkisi ja ikäsi sekä minkäasteista baariseuraa (parit/neljät/sikana/örvellys) kaipaat!
Meitä yksinäisiä baarikaveria kaipaavia on paljon :)
Jos natsaa niin voi vaihtaa tarkempiakin yht.tietoja spostitse
Kommentit (29)
Tampere, nainen 27v.
Sillä tavalla "sivistyneesti" tykkään ottaa, sinä voit ottaa kuinka haluat mutta kunhan sinusta ei tule aggressiivista eikä minun tarvitse kantaa sinua kotiin :D
Lahti, 22v nainen.
Kaikki käy kunhan ei ala riehumaan minun tai muiden kanssa ja ilta menee sovitusti eikä niin että kaveri päättää häipyä toisen matkaan tai lopulta tapellaan mennäänkö taksilla vai bussilla yms...
Itse baariin mennessä juon pohjia vähän ja baarista ostan hyvin vähän juotavaa, max. 2 kaljaa + 1 shotti.... Riippuen vähän seurastakin ja paikasta. Ihan kamalaa örvellystä en harrasta, mutta eipä ole kavereitakaan keiden kanssa voisi....
Kiva ketju! t. Av:lta baarikaverin löytänyt
Jos kävisin baareissa tms, tartteisin todellakin kaveria, yksin en menisi :) Vaan en käy, vaikka joskus tekisi mielikin.
pk-seutu 40+
Moro N27 Tre
Mistä sut tavoittaa että voidaan sopia kahvit?
Herrasmies43
No tuossahan oli jo kaks hesalaista nelikymppistä. Toivottavasti löydät toisenne :D
Oikein harmittaa kun villit baareiluajat on ohi kohdaltani...
hmm
miten oisi kahvit N27 Treelta?
Herrasmies43
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]hmm
Herrasmies43
[/quote]
:D meni treffilinjalle... no mites sanoo tampesterin likka?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]hmm
Herrasmies43
[/quote]
[/quote]
No ohhoh, näinpä kävi :D Kyllä kahvi aina maistuu!
Ei löytynyt vielä baariseuraa :)
N27tre
Helsinki, 30. Kaikenlainen tyyli käy, mutta sammuminen / muuten itsensä nolaus ei ole cool.
Olis mukava joa tämä ketju säilyisi. Loppuviikosta varmaan olis jo säpinää kun alkaa menojalka vipattaan.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:20"]hmm
Herrasmies43
[/quote]
[/quote]
No ohhoh, näinpä kävi :D Kyllä kahvi aina maistuu!
Ei löytynyt vielä baariseuraa :)
N27tre
[/quote]
Ei tainnut herrasmies olla kovin hereillä
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 15:17"]Up
[/quote]jup
Olen 20-vuotias nainen vantaala, eli pkseudulta haen baarikaveria :) ei haittaa miten paljon tai vähän kaveri juo kunhan tykkää tanssia! Ja paljon :) itse juon hyvin vähän (1-2 juomaa). Ulkonäöllä ei väliä kunhan perushygienia ok, itse olen vähän ylipainoinen joten jos et kestä ihraa älä ota yhteyttä :D ja tosiaan samaa sukupuolta etsin kaveriksi.
Anyone?