Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teidän orgasmit on?

Vierailija
28.07.2014 |

Mietin vain, että onkohan omat orkut jotenkin "vajavaisia", 1-2 sekunnin mittainen lämmin aalto ja hyvä tunne. Mutta aina tuntuu, että sen kuuluisi olla pidempikestoisempi ja voimakkaampi, kun mies pitää ääntä kuin syötävä, ja eikä ne elokuvatkaan oikein tue tällaisia"miniorkkuja" :D

Kiitos ja Anteeksi

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:35"]

Mitäs huoria täällä vilisee.

[/quote]

Niin, niin. Eihän kunniallinen, siveä nainen mitään orgasmeja saa.

[/quote]

Ilmankos jotkut on aina niin happamia. Ja erityisesti niiden miehet. ;)

Vierailija
42/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:17"]Itse luulin saavani vain klittaorkkuja. Erosin, ja elin pitkäään ilman seksiä. Sitten kohdalle tuli "yhden yön" suhde, ja himo oli järjetöntä! Harrastimme seksiä takaapäin, mistä en koskaan ennen tykännyt, eikä sitä asentoa kuivahtaneessa liitossa harrastettukkaa. Mutta se mieletön panetus taisi olla syy ensimmäiseen emätinorkkuuni, ja asento sekä jännitys. Tukahduin halusta saada miehen sisääni, ja ihana yllättävä orgasmi tulikin muutamalla työnnöllä, ja kesti pidempään kuin klittaorkku. Voimakkuus ei ollut suurempi, mutta kesto oli, ei voinut kuin vikistä ja huohottaa ja meinasi polvet pettää alta :D se on toistaiseksi ensimmäinen ja ainoa pimppaorkku, mutta muistelen sitä varmaan vielä kiikkutuolissa...

Pimppaorkku... Perkele...

[/quote]

Pahoittelen, etten jaksa viljellä sanaa emätinorgasmi :D t.33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vinkki naiset! Masturbaatio!

Vierailija
44/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:35"]Mitäs huoria täällä vilisee.

[/quote]

Tekeekö seksielämä ja orgasmeista puhuminen huoraksi? :)

[/quote] Tekee.

Vierailija
45/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:20"]Mä saan joko emätinorgasmin tai klitorisorgasmin.

Emätinorgasmi on mulla yleensä paljon lievempi. Sellainen lyhyt ja nopea, lihakset kouristelevat hieman. Näitä saan usean yhdynnässä.

Klitorisorgasmi on pidempi ja intensiivisempi ja niitä saan vain yhden. Kostun myös paljon reippaammin klitorisorgasmista.

[/quote]

Siis aivan täsmälleen näin mulla kans!

Vierailija
46/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhteeni oli tuore, miesystäväni epäili että en saa oikeasti orgasmia, koska en voihkinut kuin pieni possu?!

Vierailija
47/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan itse orkkua parempaa on ne sekunnit ENNEN orkkua

Vierailija
48/102 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä menee notkolle, lämmin tulvahdus pitkin kehoa ja ihana tunne alapäässä+supistelu, tärinä, vaikea hengittää -> en voihki ja ulise, vaan pikemminkin hengitys katkeaa hetkeksi!

Vierailija
49/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun orgasmini ovat pääsääntöisesti menneet reisille.

T. Mies 32

Vierailija
50/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emätin-orgasmeja rupesin saamaan vasta kun mieheni opiskeli miten g-pistettä runkataan. Itse en sinne edes yllä.

http://efukt.com/2105_How_To_Make_A_Girl_Cum.html

Katsottiin tuo video, rentouduttiin, ja nyt tiedän mitä orgasmit ovat. :) Kyllä myös klitoris-orgasmini ovat "orgasmeja".. mutta ei niistä voi puhua edes samana päivänä. Täysin eri tuntoisia. Kuten videoltakin näkyy.

Vierailija
51/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 09:58"]

Emätin-orgasmeja rupesin saamaan vasta kun mieheni opiskeli miten g-pistettä runkataan. Itse en sinne edes yllä.

Katsottiin tuo video, rentouduttiin, ja nyt tiedän mitä orgasmit ovat. :) Kyllä myös klitoris-orgasmini ovat "orgasmeja".. mutta ei niistä voi puhua edes samana päivänä. Täysin eri tuntoisia. Kuten videoltakin näkyy.

[/quote]

Melko havainnollistava. Mutta miten nyt kerron miehelleni, että tee minulle näin. :D

Oletko ejakuloinut, kun miehesi tekee tuon videolla neuvotun g-pisteen hieromisen?

Vierailija
52/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 10:03"]

[/quote]

Melko havainnollistava. Mutta miten nyt kerron miehelleni, että tee minulle näin. :D

Oletko ejakuloinut, kun miehesi tekee tuon videolla neuvotun g-pisteen hieromisen?

[/quote]

Välillä joo. Pystyn vähän itsekin vaikuttamaan, että kuinka täysillä heittäydyn mukaan. Jos peruuttelen ja yritän "nauttia vähemmän", niin en ruiskauttele. Mutta jos olen täysillä mukana, niin kyllä useimmiten ejakuloin. Tällöin myös orgasmi on erittäin voimakas. Aluksi menee melkein taju, ja sitten tärisen pitkän aikaa.

Vierailija
53/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Wow, tuota pitää kokeilla illalla. :D

Vierailija
54/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juuri näin mieheni on saanut minulle kaikkein kovimmat orgasmit jo vuosikaudet. Videota en ollut ikinä nähnyt aiemmin. Ehkä hän sitten oli. :)

N28

Vierailija
55/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tuota videota, täytyykin alkaa opiskelemaan :D

Vierailija
56/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 17:17"]Itse luulin saavani vain klittaorkkuja. Erosin, ja elin pitkäään ilman seksiä. Sitten kohdalle tuli "yhden yön" suhde, ja himo oli järjetöntä! Harrastimme seksiä takaapäin, mistä en koskaan ennen tykännyt, eikä sitä asentoa kuivahtaneessa liitossa harrastettukkaa. Mutta se mieletön panetus taisi olla syy ensimmäiseen emätinorkkuuni, ja asento sekä jännitys. Tukahduin halusta saada miehen sisääni, ja ihana yllättävä orgasmi tulikin muutamalla työnnöllä, ja kesti pidempään kuin klittaorkku. Voimakkuus ei ollut suurempi, mutta kesto oli, ei voinut kuin vikistä ja huohottaa ja meinasi polvet pettää alta :D se on toistaiseksi ensimmäinen ja ainoa pimppaorkku, mutta muistelen sitä varmaan vielä kiikkutuolissa...

[/quote]

mun eka emätinorkku tuli hiukan samaan tyyliin. Kun poikkesi vähän totutuista tavoista ;) ja himotti tosissaan kuin jänöjussia!!

Vierailija
57/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni ei ole koskaan saanut kunnon emätinorkkua. Mitä minun pitäisi tehdä?

Vierailija
58/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntinorgasmia ei kaikki saa: rakennekysymys.

Vierailija
59/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan enimmillään 8 peräkkäin, mutta se on harvinaista.

Vierailija
60/102 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen saa yksin klito orkut mutta ei emätinorkkua koskaan, sitä ei voi sanoin kuvata, se täytyy ite kokea. Siis miehen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän