Naiset uskotteko pärjäävänne taistelussa minkä kokoiselle miehelle jos joku käy ulkona kimppuun?
Vaikuttaako siihen miehen paino ja pituus? Minkä painoisen tai minkälaisella ruumiinrakenteella olevan miehen uskoisitte päihittävän ?
Kommentit (65)
Riippuu toki tilanteesta, mutta jos on vain perussohvalta repäisty vauvafoorumilainen niin enemmän olisin huolissani siitä, että häneen ei satu liikaa.
Mitä nää jutut on? Pitäisikö huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 190 cm nainen ja väittäisin että en pärjäisi yhdellekään miehelle jos se tosissaan alkaisi hakkaamaan. Urheilen ja käyn salilla. Naisten painot nyt on vaan 10% niistä mitä miehet nostelee, joku treenaamatonkin jos tosisaan taistelisi, en mahtaisi mitään.
Aika nyrkkeilijä tai itsepuolustaja saisi olla että saisi selväpäisen miehen voitettua. Jos kännissä mies ni toki sitten voisinkin pärjää.
190 cm nainen! Järkkyä mikä pituus naiselle! 😱
Järkkyä! 😱
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on psyykkisesti täysin valmistautunut käyttämään raakaa ja häikäilemätöntä väkivaltaa eikä lamaannu, hän pärjää hyvin. Sormia jaksaa nainenkin vääntää sijoiltaan, voi purra täysillä, repiä irti korvat, työntää peukalot silmiin, ottaa kivekset kouraan ja puristaa kaikin voimin tai potkaista niihin, myös palleaan ylettyy potkaisemaan monesta asennosta. Isku nyrkillä täysillä aataminomenaan. Kaikki keinot vaan käyttöön, jos ei pysty soittamaan tai huutamaan apua.
Itsepuolustuksen vaikeus on siinä, että tervejärkisellä ihmisellä on voimakas psyykkinen este vahingoittaa vakavasti tosita ihmistä, edes hyökkääjää. Heikkovoimaisempi nainen saa ottaa ja hänen pitä ottaa kaikki keinot käyttöön itsepuolustukseksi. Nainen ei voi tuollaisessa tilanteessa syyllistyä hätävarjelun liioittelemiseen, vaikka tappaisi miehen.
Ihan sama vaikka mulle tulisikin syyte. Kaikin keinoin puolustautuisin.
Täällä on taas tämä naisenhakkaaja päässyt kirjoittelun vauhtiin.
Ai onko tällaisia aloituksia ollut useampia? Kiva.. taas uusi hullu liikenteessä.
En pärjää millekkään naiselle jotka käyttää pyöräilyshortseja ja älykelloa. Mahdollisessa yhteenotossa tahtoisin hävitä jo periaatteesta koska olen alisuorittaja.
Naisen käsilaukussa voi olla esim. sähkölamautin jolle ei pärjää kovakaan sali-sami.
Vierailija kirjoitti:
Marvel fantasiaa pukkaa taas😂
Totta nyt joka ikinen flikka laittaa alkupaloiksi parikymmentä SWAT ukkoa nippuun ninjaillen ennen kuin murtautuu laivaston tukikohtaan niputtelemaan muutaman sata sotilasta.
Totuushan on oikeasti se että ellei mies pidättele lainkaan voimankäyttöään, on lähestulkoon se ja sama minkä kokoinen on mies ja nainen. Ensimmäisellä nyrkiniskulla nainen mitä todennäköisemmin kuolee siihen paikkaan.
Sinullahan ne marvelfantasiat on. Ei kukaan nyt yhdestä nyrkiniskusta kuole, ei ellei ole hyvin hyvin hyvin huono tuuri. Ei me miehet nyt mitään mammutteja olla.
Meinasin ensin vastata, mutta sitten aloin epäillä motiiveja.
Kerran muuten törmäsin yllättävän vahvaan mieheen, vaikka oli suht itseni kokoinen. No harrasti jotain painia tms.. Tähän ei sitten liity mitään väkivaltaa.
En pärjäisi mitenkään eli täysin puolustuskyvytön. Olen niin pelkuri että rääkyisin, tärisisin ja huutaisin vaan.
Tämänhän ap varmaan halusi kuulla?
Olen 174 cm ja nuorempana olisin varmaan pystynyt, riippui millainen mies vastustajana.
Oliko siis ihan sekopää painonnostaja vai hintelä.
Nyt olen 50v., virtaa edelleen riittää, mutta liian paljon tietoa päässä, miten toisen voi vahingoittaa.
Yrittäisin puhumalla (missä olen tosi hyvä), saada ilman väkivaltaa esim.raiskaajan pois kimpusta (no muitakin keinoja on 👌🏼).
Mutta, en varmaan pystyisi puolustaitumaan, ei ole harhakuvia omista voimista, koska olen tuntenut vain tosi vahvoja miehiä ja kuvittelen että kävisivät kimppuun, niin en voisi oileasti mitään.
Pärjäisin fyysisesti varmaan ihan hyvinkin, mutta minulla on ikävä tapa jäätyä yllättävissä tilanteissa (myös ihan arkipäivän jutuissa jos tapahtuu jotain odottamatonta). En varmaan ehtisi reagoida ajoissa tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on psyykkisesti täysin valmistautunut käyttämään raakaa ja häikäilemätöntä väkivaltaa eikä lamaannu, hän pärjää hyvin. Sormia jaksaa nainenkin vääntää sijoiltaan, voi purra täysillä, repiä irti korvat, työntää peukalot silmiin, ottaa kivekset kouraan ja puristaa kaikin voimin tai potkaista niihin, myös palleaan ylettyy potkaisemaan monesta asennosta. Isku nyrkillä täysillä aataminomenaan. Kaikki keinot vaan käyttöön, jos ei pysty soittamaan tai huutamaan apua.
Itsepuolustuksen vaikeus on siinä, että tervejärkisellä ihmisellä on voimakas psyykkinen este vahingoittaa vakavasti tosita ihmistä, edes hyökkääjää. Heikkovoimaisempi nainen saa ottaa ja hänen pitä ottaa kaikki keinot käyttöön itsepuolustukseksi. Nainen ei voi tuollaisessa tilanteessa syyllistyä hätävarjelun liioittelemiseen, vaikka tappaisi miehen.
Minulla on käsittelemätön trauma, tunnen sen usein. Joudun pitämään sitä aisoissa tietyissä seksuaalisuuteen liittyvissä tilanteissa. Oon joskus miettinyt että jos minut yritettäisiin raiskaa, jos en lamaantuisi ja trauma laukeaisi niin voisin taistella kuolemaan asti. Vaikea selittää.
Kun voimaa ja tekniikkaa ei ole, on pakko keksiä sanallisesti jotain, jonka avulla pääsee karkuun isolla huudolla.
Pidän puoleeni niin kauan kuin pystyn oli kuka tahansa vastassa. Se on jo koettu olevan tapani reagoida. Jotkut saattavat jähmettyä ja jotkut paeta...
Jollekin juopolle nainen pärjää kyllä 👍
Ette te supertreenanneet itsepuolustusamatsonit mitään mahtaisi, vaikka olisi keskivertoa lyhyempi ja kevyempi mies, jos olisi taistelutilanteessa kättä pidempää. Turha siinä huitoa ja yrittää munille potkia, jos vastapuolella on muutakin kuin paljaat nyrkit.
Se vähän riippuu misä aikeissa mies hyökkää. Silmät voin kaivaa pois päästä ja peniksen purra irti, mutta siinä aika pitkälti kaikki.
Ei siinä välttämättä voimaa tarvi, jos huutaa kovaa, on hälytin, iskee oikeaan kohtaan (silmiin, munille tms.) jne.