Pieniä ilon hetkiä
Tänne jaetaan kaikkia pieniä ilon hetkiä.
Tänään oli ensinnäkin iloista kun tajusin ettei uus-perhe-elämä olekkaan minua varten..
Kommentit (15)
Olen iloinen koska luulin kahvinkeittimen hajonneen. Mutta eipä ollut, sain kahvia!
Koirani järjestää minulle ilon hetkiä monta kertaa päivässä :D
Mulla on ihana krapula. Kohta saunaan ja pari olutta 🍺 Sitten tilaan ruokaa Woltista.
Laitoin työhakemuksen 500 km:n päähän ja varmaan pääsen siihen. Vaimo jää tänne, eipä meillä mitään yhteistä enää ole.
Jos uskomme suomalaisia naisia niin suomalaiset miehet voivat tarjota vain pieniä ilon hetkiä.
Huomisen työvuoron jälkeen parin viikon loma. Olen siitä tosi iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myöskin alkaa loma, ja maanantaina on tilipäivä, saan kaikki laskut maksettua ja jotain kivaa ostettua jouluksi. Iloitsen myös tuosta suloisesta kissastani.
Sain vihdoin siivottua kunnolla saunan ja pesutilat, ja nyt siellä on puhdasta ja raikas tuoksu. Olen tyytyväinen vaikka naatti loppu illan. Käy ihan kuntosalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myöskin alkaa loma, ja maanantaina on tilipäivä, saan kaikki laskut maksettua ja jotain kivaa ostettua jouluksi. Iloitsen myös tuosta suloisesta kissastani.
Mirri pörhöllään... 😁
Kykenin sukupuoliyhteyteen naisen kanssa,
En olekaan impotentti.
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin siivottua kunnolla saunan ja pesutilat, ja nyt siellä on puhdasta ja raikas tuoksu. Olen tyytyväinen vaikka naatti loppu illan. Käy ihan kuntosalista.
Onneksi olkoon! Tuosta tulee kyllä iloinen olo kun koti on siivottu ja puhdas:)
Sain juotua vodkaa pari litraa ja tilattua lisää viinaa netistä <3
Paistoin paahtoleivän jämistä köyhiä ritareita, ja kaikki tuli syötyä. Eipä mennyt hukkaan ja ihana kanelin tuoksu jäi keittiöön.
Minä iloinen siitä että voin mennä salille . Terveys oli vaarassa alkukesästä.