Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen yh, en tule koskaan saamaan kunnollista miestä

Vierailija
20.07.2021 |

Olen ollut niin kauan ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa meillä oli juttua, kunnes tajusin että mies haluaa vaan sitä yhtä asiaa minulta. Ei koskaan muulloin nähty kuin kännissä ja loppuillasta.
En silti pääse yli tästä miehestä koska ihastuin häneen niin täysillä. Kuulostaa varmasti tyhmältä mutta niin vaan kävi.
Mies on menevä, lapseton, juhlii paljon, reissailee kavereiden kanssa paljon, korkeasti kouluttautunut. Elää sellaista rentoa rikasta elämää.
Minä taas köyhä, huono palkkainen, yh äiti jonka elämän kohokohta on päästä yksin kauppaan. Mitä edes tosissani oletin? Että tuollainen mies ihastuisi tällaiseen? Hah.
Kaikki miehet jotka minua kiinnostaisi on sanonut että haluaa lapsia vasta myöhemmin ja sellaisen kanssa kenellä ei myös ole lapsia että se olisi molemmille uusi yhteinen asia.

Mitä minä taas saisin? Työttömiä, kaljottelijoita, etä isejä joita ei kiinnosta omat lapset "näin sitä viimeks viimevuonna kun on tullu vähän juotua nyt" 😤 En aio enää ottaa aikuista elättiä enkä kaljan lipittäjää taikka pelikoneiden pelaajaa. Itse vielä niin nuori että voin lasten kasvettua kouluttautua lisää ja aionkin.
Mutta raastaa elämä jota elän yksin. Sitten kun itse siinä tilanteessa että pääsen taas menemään ja opiskelemaan paremmin, niin muut taas siinä vaiheessa että kaikki on tehty ja he haluavat perheen. Mitä mulle silloin taas jää? Taas ne kaljan suurkuluttaja työttömät...
Olenko siis aina yksin vai onko joku yh löytänyt vielä sellaista kumppania jota on halunnut?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi