Naiset uskotteko pärjäävänne taistelussa minkä kokoiselle miehelle jos joku käy ulkona kimppuun?
Vaikuttaako siihen miehen paino ja pituus? Minkä painoisen tai minkälaisella ruumiinrakenteella olevan miehen uskoisitte päihittävän ?
Kommentit (65)
Tosi harvinaista se on että nainen pärjäisi miehelle painissa tai tappelussa.
Sanoisin että naisen kannattaa poistua uhkaavasta tilanteesta, huutaa apua sekä vältellä paikkoja missä kokee olonsa turvattomaksi.
Itse olen aika roteva/vahva mies ja pari kertaa yöelämässä on tullu uhkaavia tilanteita eteen, en ole tapellu vaan olen poistunut tilanteesta rauhallisesti pois.
Jos kukaan ei ole näkemässä, käytän kaikkia mahdollisia ja mahdottomia keinoja.
N, keski-iässä, sosiopaattinen persoonallisuushäiriö.
Olen pärjännyt 20 cm pidemmälle ja noin 20 kiloa painavammalle miehelle hätävarjelutilanteessa, eikä kumpikaan saanut mustelmia kummempaa. Olin tuolloin treenannut itsepuolustuslajia hyökkääjää paljon rotevampien miesten kanssa parin vuoden ajan ja kävin myös salilla. Puolustin siis kaveriani hyökkääjältä, ja sitten hän kävikin minun kimppuuni.
Naiset kun laittaa tiukat juoksutrikoot päälle niin johan nainen voimaantuu ja saa supervoimat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te kuvittelette että ihmisen keho on jotenkin immuuni väkivallalle?
Elokuvissa kyllä sankarit touhuavat kuin ei mitään vaikka juuri pahis tyhjensi lippaalisen rynnäkkökivääristä rintaan.
Oikeassa elämässä yksi nyrkinisku vaikkapa kasvoihin aiheuttaa lähestulkoon aina jonkinasteisen aivoverenvuodon. Ihminen on oikeasti hauras olento. Nainen on rakenteeltaan sukupuolista hauraampi, heikompi. Se nyt vain on näin vaikka feministi mitä sanoisi. Tähän yksinkertaiseen totuuteen perustuu myös länsimaiset yhteiskuntanormit sukupuolien välillä, jotka feministi siis haluaa murtaa. Miettikääs vielä.
Yksi sopivasaa kulmassa nenään tuleva isku niin se stereoideilla aivonsa pilannut vauvafoorumimacho olisi Monosen kyytiä vaille valmis, mieti sinä puolestasi sitä. Pietari kysyisi perillä, että menit sitten häviämään viime töiksesi naiselle kaikkien muiden aiheuttamiesi pettymysten lisäksi joten nyt tehdään niin, että lähdet jäteauton kyydillä alakertaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oman pituisen ja painoisen miehen pystyisin pieksemään, en isompia.
Vain, jos olet treenattu ja mies on täysin treenaamaton kukkakeppi. Tai jos olet voimaa vaativien fyysisten kamppailulajien ammattiurheilija, eli esim. nyrkkeily, paini tai kamppailulajit. Muuten tuskin pystyt.
Mutta jos kyseessä on "tavallinen" nainen, joka ei ole huippu-urheilija nyrkkeilyssä, painissa tai kamppailulajeissa, niin silloin naisen on kyllä yleensä oltava paitsi selvästi isokokoisempi, niin myös melkoisesti treenattu, että pärjäisi miehelle. Tuolloinkin kyseessä on korkeintaan normaalikroppainen ja normaalivoimainen mies.
Ei iso lihava mieskään ole automaattisesti mitenkään erityisen voimakas, vaikka hänellä olisi sitä massaa ja mahaa. Vastaavasti kestävyyslajien harrastajat ovat enemmänkin jänteviä kuin näkyvästi lihaksikkaita.
Vierailija kirjoitti:
En pärjää millekkään naiselle jotka käyttää pyöräilyshortseja ja älykelloa. Mahdollisessa yhteenotossa tahtoisin hävitä jo periaatteesta koska olen alisuorittaja.
Naisen käsilaukussa voi olla esim. sähkölamautin jolle ei pärjää kovakaan sali-sami.
Hyvä laatuinen amfetamiini veressä kumoaa sähkölamauttimen vaikutuksen. Myös kyynelkaasulle tulee lähes immuuniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 190 cm nainen ja väittäisin että en pärjäisi yhdellekään miehelle jos se tosissaan alkaisi hakkaamaan. Urheilen ja käyn salilla. Naisten painot nyt on vaan 10% niistä mitä miehet nostelee, joku treenaamatonkin jos tosisaan taistelisi, en mahtaisi mitään.
Aika nyrkkeilijä tai itsepuolustaja saisi olla että saisi selväpäisen miehen voitettua. Jos kännissä mies ni toki sitten voisinkin pärjää.
190 cm nainen! Järkkyä mikä pituus naiselle! 😱
Järkkyä! 😱
Harmiksenne haluan tuottaa pettymyksen että pitkät naiset harvoin on voimakkaita. Lihakset kasvaa pänille naisille helpommin kuin pitkille koska meidän lihassäikeet ovat ohuita, mutta pitkiä. Pitkät ovat usein myös laihoja (itse normipainoinen) joten veikkaanpa etten pärjäisi edes kaikille naisille.
Oon ite 204cm/120kg ja vaimo on 158cm/50kg... Mun vaimo pistää mut nippuun silmät sidottunakin.
Kerran se anto luunapin mun päähän ja kävin itkemään siitä. Nyt se käski mun käydä nukkumaa eli hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 190 cm nainen ja väittäisin että en pärjäisi yhdellekään miehelle jos se tosissaan alkaisi hakkaamaan. Urheilen ja käyn salilla. Naisten painot nyt on vaan 10% niistä mitä miehet nostelee, joku treenaamatonkin jos tosisaan taistelisi, en mahtaisi mitään.
Aika nyrkkeilijä tai itsepuolustaja saisi olla että saisi selväpäisen miehen voitettua. Jos kännissä mies ni toki sitten voisinkin pärjää.
Mitä sekoilet? Jos nainen tekee hauiskääntöjä 6 kilolla, mies tekee 60 kilolla?
Ainiin, mutta ethän ollutkaan tosissasi.
Sänkypainissa voitan ainakin aina naiset
Jokainen nainen pärjää kenelle tahansa aggressiivisesti käyttäytyvälle miehelle näillä virallisesti mainituilla keinoilla:
- ojenna käsi hyökkääjää kohti kämmen edellä ja sano tiukasti "ei"
- helistele avainnippua
Tuskin minkään kokoiselle, mutta aika monelle keskivertomiehelle pärjään juoksussa...
Jos pitäisi puolustaa omaa lastaan, uskon että nainen voisi samankokoisen miehen päihittää. Leijonan raivo tulee esiin ja uskomattomat voimat.
Onnettominkin äidin lapatossu pieksää jokaisen naisen, eli se niistä voimafantasioista. Sen jälkeen ei muuta kuin kikkulia lepakkoluolaan!
Älä nyt. Eikö riitä että mies vain tuijottaa petomaisesti?
En pärjää.