Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Nuori kaunis nainen sanoo olevansa kaunis. Jokainen kerran nuori ja kaunis ollut nainen tietää aivan hyvin, että tästä seuraa myös kaikenlaisia ennakkoluuloja. Ehkä moni fiksu mieskin tämän ymmärtää.
Täällä sitten AIKUISET ihmiset kokoontuvat arvoimaan että onko se nyt kaunis vai ei. Tervetuloa Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että teinillä on itsevarmuutta. Ainakin omasta mielestään on siis kaunis.
Tosin joku muu voi olla eri mieltä - esim. minä en näe hänessä mitään erityistä.
Tavallinen pikkusöpö blondi.
Ei ole teini, täytti 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalinista on kuvia, joissa näyttää kauniilta, mutta sitten toisissa ja etenkin liikkuvassa kuvassa ei niinkään. Marita Taavitsaisen näköinen.
No saa sitä lähes kuka tahansa otettua itsestään kuvan missä on kaunis. Kuvakulmat ym. vaikuttaa paljon siihen miltä näyttää kuvassa.
Juuri näin ja lisänä vielä kuvankäsittely.
No itse tarkoitin ilman mitään kuvankäsittelyitä mutta jos alkaa kuvaa käsittelee niin silloin vain taivas on rajansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän Joalin on oikein todistanut älynsä, kun vouhkaa pääseensä Tampereen yliopistoon, että hänestä tulee oikein yliopisto-opiskelija.
No ei päässyt, kun Tampereen ammatti-leikkikorkeakoulun johonkin some-influencerjuttuun, johon otetaan kaikki joilla on varaa maksaa.
Toimii ilmeisesti tuon Tamkin linjan kasvona, joten ilmaiseksi pääsee itseään "sivistämään".
Niinpä tietty. Eli ei joutunut edes maksamaan, saati sitten että läpäisemään pääsykokeita tai kirjoittamaan hyvät arvosanat yo-kirjoituksissa, kuten muut opiskelijat.
No, eihän somevaikuttajilta älyä vaaditakaan.
Vähän noloa vaan, kun saavat kuitenkin saman tradenomi (AMK) nimikkeen kuin ne, jotka oikeasti opiskelevat jotakin.
Vierailija kirjoitti:
se pitää kestää ettei ole kaikkien mielestä kaunis ja myös sen saa sanoa ääneen
Miten niin saa sanoa ääneen? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, joille olet opettanut näitä huonoja tapojasi. Et sinäkään halua, että sinua kommentoidaan "ei ole kaunis", luultavasti pitäisit aika moukkamaisena, eikö niin? Nyt puhutaan vieläpä nuoresta ihmisestä.
Sitten mietitään miksi on koulukiusausta. Sitä nuoret perässä, mitä vanhat edellä.
Instakuvissa aivan erinäköinen!
Tämän takia ei kannata käyttää facetunea, siitä jää nololla tavalla kiinni...
Aikamoista misogyniaa koko ketju täynnä. Ja taitaa suurin osa tästä tulla nyt naisilta.
On kyllä ihan oikeassa! Heti tuli mieleen että hän on varmaan just sellainen joka menee seiskaan huutelemaan olevansa tällainen blondi ja kaunis tyttö! Melkoinen ennustaja!
Ulkoisesti muistuttaa jonkin verran Heidi Klumin tytärtä Leniä. Ihan perusnätti ja freesi nuori nainen, mutta ei mitenkään huomiota herättävän tyrmäävä ilmestys. Toivottavasti pitäytyy luonnollisessa lookissa eikä lähde hakemaan nostetta uralle esim. silikoneista ja täyteaineista. Lahjat viittaavat enemmän tanssiin kuin laulupuolelle, mutta eipä olisi maailman eka yrittäjä jonka ääntä vahvistetaan keinotekoisesti autotunella.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista misogyniaa koko ketju täynnä. Ja taitaa suurin osa tästä tulla nyt naisilta.
Vilkaisepas tuota Damiano David -ketjua ja mitä siellä puhutaan hänestä. Nimenomaan muiden mies(oletettujen) suulla ja näppiksellä.
Kyllä tässä nyt naiset häpäisee ja väheksyy nuoren naisen ulkonäköä ja tekoja ihan kokoontumisajoilla. Tämä on misogyniaa ja tällä diskussiolla te ylläpidätte naisvihaa ja naisten alistamista yhteiskunnassa, olette ihan samalla asialla kun palstalla naisia solvaavat miehet. Nyt olisi kasvun paikka. Oikeasti. Me voidaan kaikki vaikuttaa siihen että maailma on joskus meidän lapsillemme parempi paikka elää.
Sievä nuori neiti ja varmasti häntä pidetäänkin lattareissa tosi kauniina eksoottisen skandinaavi-ulkonäkönsä vuoksi. Sielläpäin kun ihaillaan vaaleita ja vaaleasilmäisiä ja eurooppalaisen näköisiä ihmisiä.
Sopii erinomaisesti osaksi isompaa esiintyvää ryhmää, mutta riittääkö karisma ja taidot soolouralle...? Tanssijana aivan varmasti, laulamisessa tuskin. Jos havittelee kansainvälistä uraa ja kuuluisuutta niin pitäisi olla yhtä lahjakas ja erottuva laulaja kuin esim. Ariana Grande tai Beyonce.
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole helppoa kasvaa naiseksi maailmassa, joka on niin täynnä kaikkialta tihkuvaa naisvihaa, että vastaan taistelemisen sijaan se on helpompaa sisäistää. Me naiset olemme usein toistemme kovimpia kriitikkoja."
Teidät on kasvatettu tähän naisvihaan ja väheksymiseen. Nyt olisi hyvä aika herätä ja korjata omaa käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole helppoa kasvaa naiseksi maailmassa, joka on niin täynnä kaikkialta tihkuvaa naisvihaa, että vastaan taistelemisen sijaan se on helpompaa sisäistää. Me naiset olemme usein toistemme kovimpia kriitikkoja."
Teidät on kasvatettu tähän naisvihaan ja väheksymiseen. Nyt olisi hyvä aika herätä ja korjata omaa käytöstään.
Se ettei ole samaa mieltä Joalinin kanssa hänen ulkonäöstään ei ole naisvihaa nähnytkään. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä eikä artistina.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, en voi kun ihailla naapurin teinityttöä joka tekee huikeita keppuhevosia ja hyppii metrn esteistä keppuhevosella, hieno ja taitoa vaativa harrastus.
Ja Joalin on kaunis, ihana tyttö oli selviytyjissä ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei ole samaa mieltä Joalinin kanssa hänen ulkonäöstään ei ole naisvihaa nähnytkään. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä eikä artistina.
Samalla voit laittaa kuvan mielestäsi kauniista tytöstä.
Ihmetyttää kyllä, miksi haluaa joksikin Suomen somejulkkikseksi eikä jatkaa hyvässä nosteessa ollutta kansainvälistä uraansa tanssijana.