Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
41/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka raivoaa, Jolle rikkoi käytöskoodia. Pitää antaa muiden kehua.

Minun mielestäni hän on todella kaunis nuori nainen ja ihmettelen, ovatko nämä kommentit rehellisiä ja tosissaan kirjoitettuja.

"Todella kaunis nuori nainen" on liioittelua. Ei ole sen kummempi kuin muutkaan perusnätit ikäisensä.

Vierailija
42/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni hän on todella kaunis nuori nainen ja ihmettelen, ovatko nämä kommentit rehellisiä ja tosissaan kirjoitettuja.

Kaikilla miehillä ei ole sama maku naistenkaan suhteen. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Täysin normaalia.

Ei ole normaalia vaan huonoa käytöstä arvioida toisen ulkonäköä negatiivisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Videohaastattelussa sanoo, että aikoo julkaista musiikkia ja että parin vuoden päästä aikoo kiertää maailmaa konsertoimassa. Koskaan en ole kuitenkaan kuullut Joalinin laulavan yhtyeessään.

https://www.youtube.com/watch?v=FDxzKl2ehtI

Kohta 0:18

Tuon perusteella ei kyllä osaa laulaa.

Kuulostaa tuossa siltä että näyttelisi laulajaa.

Aneemista pissis-ininää.

Ei jatkoon mulla.

Vierailija
44/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla miehillä ei ole sama maku naistenkaan suhteen. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Täysin normaalia.

No hyi että, mikä asenne. Tämä ei ole mikään karjamarkkinat, jossa naiset on rivissä arvioitavina.

Vierailija
45/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalinista on kuvia, joissa näyttää kauniilta, mutta sitten toisissa ja etenkin liikkuvassa kuvassa ei niinkään. Marita Taavitsaisen näköinen.

No saa sitä lähes kuka tahansa otettua itsestään kuvan missä on kaunis. Kuvakulmat ym. vaikuttaa paljon siihen miltä näyttää kuvassa.

Vierailija
46/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joalinin koko julkisuuskuva perustuu flirttailevaan sex-appealiin. Sellainen kestää yleensä pari vuotta, sitten täytys jo keksiä jotain millä elättää itsensä vanhana. 

Vierailija
47/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä kurjaa kommentointia nuoresta ihmisestä. Antakaa hänen nyt löytää oma polkunsa.

Vai puhutteko parikymppisille lapsillenne tai sukulaislapsillenne tuolla tavoin? 

Hyvät käytöstavat kaunistavat.

Ne lapset ja sukulaislapset tuskin avautuvat roskalehdille omasta ulkonäöstään.

Vierailija
48/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalinin koko julkisuuskuva perustuu flirttailevaan sex-appealiin. Sellainen kestää yleensä pari vuotta, sitten täytys jo keksiä jotain millä elättää itsensä vanhana. 

Käsittääkseni hän on pärjännyt tanssitaidoilla. Vasta 20-vuotias, eikö juuri lähtenyt opiskelemaan jotain? Outo kommentti.

Vierailija
49/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo etunimi Suomessa kuuluu lausua ?

Vierailija
50/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kuitenkin vain tietynlaiset tytöt puhuu itsestään tällaisena blondina ja kauniina tyttönä jota pidetään tietynlaisena..

Vierailija
51/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku vetää herneen nenään, että kaunis tyttö mainitsee olevansa kaunis?

Olet käsittänyt väärin, jokaisella saa olla

oma mielipide. Kauneuden käsite on subjektiivinen.

Vierailija
52/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä kurjaa kommentointia nuoresta ihmisestä. Antakaa hänen nyt löytää oma polkunsa.

Vai puhutteko parikymppisille lapsillenne tai sukulaislapsillenne tuolla tavoin? 

? Minusta antaa hyvää esimerkkiä nuorille, puhuu ulkonäöstään kauniisti. Rumaksiko pitäisi itsensä valehdella?

Vierailija
53/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi että, mikä asenne. Tämä ei ole mikään karjamarkkinat, jossa naiset on rivissä arvioitavina.

Normaali asenne. Tuo on täyttä faktaa vai luuletko että miehillä on sama maku? Ei naisillakaan ole sama maku miesten suhteen.

Vierailija
54/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kirjoitetaan.

Vierailija
55/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dshouliin

Vierailija
56/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Joalin on kaunis. Mutta en pidä tuota juttusarjan myymistä Seiskalle mitenkään erityisen fiksuna vetona. Selviytyjien alkaessa tuntui vielä ns. tasokkaammalta, kai se oli se kansainvälisyys myös?

Vierailija
57/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalinista on kuvia, joissa näyttää kauniilta, mutta sitten toisissa ja etenkin liikkuvassa kuvassa ei niinkään. Marita Taavitsaisen näköinen.

No saa sitä lähes kuka tahansa otettua itsestään kuvan missä on kaunis. Kuvakulmat ym. vaikuttaa paljon siihen miltä näyttää kuvassa.

Juuri näin ja lisänä vielä kuvankäsittely.

Vierailija
58/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali asenne. Tuo on täyttä faktaa vai luuletko että miehillä on sama maku? Ei naisillakaan ole sama maku miesten suhteen.

En ole siitä puhunut mitään.

Vierailija
59/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Minusta antaa hyvää esimerkkiä nuorille, puhuu ulkonäöstään kauniisti. Rumaksiko pitäisi itsensä valehdella?

Jos on omasta mielestään kaunis niin tottakai sen saa sanoa ja muutkin saavat sanoa kauniiksi mutta myös se pitää kestää ettei ole kaikkien mielestä kaunis ja myös sen saa sanoa ääneen

Vierailija
60/1020 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että teinillä on itsevarmuutta. Ainakin omasta mielestään on siis kaunis.

Tosin joku muu voi olla eri mieltä - esim. minä en näe hänessä mitään erityistä.

Tavallinen pikkusöpö blondi.