Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videohaastattelussa sanoo, että aikoo julkaista musiikkia ja että parin vuoden päästä aikoo kiertää maailmaa konsertoimassa. Koskaan en ole kuitenkaan kuullut Joalinin laulavan yhtyeessään.
https://www.youtube.com/watch?v=FDxzKl2ehtI
Kohta 0:18
Tuon perusteella ei kyllä osaa laulaa.
Kuulostaa tuossa siltä että näyttelisi laulajaa.
Oletukset menee yleensä oikein. Sen takia ne on olemassa. Jossain vaiheessa kun pitää alkaa muodostamaan mielipidettä kohteesta. Stereotypioilla on siis oma tarkoituksensa. Onko Joalin joku poikkeus sitten muihin somejulkkiksiin? Ei vaikuta siltä.
Oikeastiko joku vetää herneen nenään, että kaunis tyttö mainitsee olevansa kaunis?
Se on totta että on blondi mutta että kaunis mun mielestä niin eipä oikein. Ei ole ruma mutta ei herätä mussa minkäänlaisia haluja. No ei ole olemassakaan ihmistä joka olisi kaikkien mieleen;)
Aijai, Jolle, paha paha virhe. Suomessa ei _koskaan_ saa julkisesti sanoa olevansa kaunis, johan sen tästä ketjustakin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku vetää herneen nenään, että kaunis tyttö mainitsee olevansa kaunis?
Hänen kohdallaan kauneus on subjektiivista. Häntä katsoessa ainakaan itselläni ei tule ensimmäisenä kauneus mieleen, ihan nätti kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen kohdallaan kauneus on subjektiivista. Häntä katsoessa ainakaan itselläni ei tule ensimmäisenä kauneus mieleen, ihan nätti kyllä on.
Nätti, kaunis? Ei kaikki näe näiden sanojen välillä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Aijai, Jolle, paha paha virhe. Suomessa ei _koskaan_ saa julkisesti sanoa olevansa kaunis, johan sen tästä ketjustakin näkee.
Saa, eri asia on sitten pitääkö se paikkansa.
Ehkä hänelle on Meksikossa kerrottu eksoottisuutensa takia että on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se muiden kokemus ja näkemys siitä kauneudesta häviää kyllä yleensä tehokkaimmin ja nopeimmin sillä kun sen toteaa se sen kokemuksen kohde ja lähde itse ääneen..
Silloinhan siitä näet on tietoisesti tehty ja tullut jo markkina-arvo ja, -tavaraa.
Toiko kaunis? Niin Tiina Tavallinen kun vain voi olla :D
Porukka raivoaa, Jolle rikkoi käytöskoodia. Pitää antaa muiden kehua.
Minun mielestäni hän on todella kaunis nuori nainen ja ihmettelen, ovatko nämä kommentit rehellisiä ja tosissaan kirjoitettuja.
Kauneus on katsojan silmässä. Ihmettelen miten jotkut vetää herneen nenään siitä jos joku ei ole samaa mieltä siitä että joku on kaunis tai jos joku ei pidä hienona jotain autoa mltä itse pitää hienona jne.
Onpas täällä kurjaa kommentointia nuoresta ihmisestä. Antakaa hänen nyt löytää oma polkunsa.
Vai puhutteko parikymppisille lapsillenne tai sukulaislapsillenne tuolla tavoin?
Hyvät käytöstavat kaunistavat.
Joalinista on kuvia, joissa näyttää kauniilta, mutta sitten toisissa ja etenkin liikkuvassa kuvassa ei niinkään. Marita Taavitsaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta se muiden kokemus ja näkemys siitä kauneudesta häviää kyllä yleensä tehokkaimmin ja nopeimmin sillä kun sen toteaa se sen kokemuksen kohde ja lähde itse ääneen..
Silloinhan siitä näet on tietoisesti tehty ja tullut jo markkina-arvo ja, -tavaraa.
Minä en nyt rehellisesti ymmärrä kommenttiasi. Mutta ajattelen itsekin olevani kaunis, eikä haittaa jos sinun kokemuksesi kauneudestani nyt häviää.
Blondattu tukka, värjätyt kulmat ja tekoripset. Se siitä blondista elovena- lookista. Tusinatavara kartsalla maanantaiarkena. Ei säväyttäisi eläkemummoa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kurjaa kommentointia nuoresta ihmisestä. Antakaa hänen nyt löytää oma polkunsa.
Vai puhutteko parikymppisille lapsillenne tai sukulaislapsillenne tuolla tavoin?
Hyvät käytöstavat kaunistavat.
Kyllä. Kyseessä on nuori ihminen! Kannustetaan, ei lytätä.
Vierailija kirjoitti:
Porukka raivoaa, Jolle rikkoi käytöskoodia. Pitää antaa muiden kehua.
Minun mielestäni hän on todella kaunis nuori nainen ja ihmettelen, ovatko nämä kommentit rehellisiä ja tosissaan kirjoitettuja.
Kaikilla miehillä ei ole sama maku naistenkaan suhteen. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Täysin normaalia.
En usko että kukaan on olettanut hänestä mitään tuollaista. Noiden puheiden jälkeen tosin saattaa olettaa :D