Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"

Vierailija
20.07.2021 |

https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…

Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen

"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.

– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.

– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."

Kommentit (1020)

Vierailija
81/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11458716

"Ei ole helppoa kasvaa naiseksi maailmassa, joka on niin täynnä kaikkialta tihkuvaa naisvihaa, että vastaan taistelemisen sijaan se on helpompaa sisäistää. Me naiset olemme usein toistemme kovimpia kriitikkoja."

Teidät on kasvatettu tähän naisvihaan ja väheksymiseen. Nyt olisi hyvä aika herätä ja korjata omaa käytöstään.

Se ettei ole samaa mieltä Joalinin kanssa hänen ulkonäöstään ei ole naisvihaa nähnytkään. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä eikä artistina. 

Kiellät siis että tämä ketju olisi täynnä naisvihaa joka kohdistuu nuoreen naiseen? Ihan normaalia kritiikkiä?

Oletko perehtynyt siihen miten naisten harjoittama kasvatuksessa sisäistetty naisviha näkyy yhteiskunnassa ja somessa?

Vierailija
82/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä nyt naiset häpäisee ja väheksyy nuoren naisen ulkonäköä ja tekoja ihan kokoontumisajoilla. Tämä on misogyniaa ja tällä diskussiolla te ylläpidätte naisvihaa ja naisten alistamista yhteiskunnassa, olette ihan samalla asialla kun palstalla naisia solvaavat miehet. Nyt olisi kasvun paikka. Oikeasti. Me voidaan kaikki vaikuttaa siihen että maailma on joskus meidän lapsillemme parempi paikka elää.

Älä lue tätä ketjua jos olet Joalinin sukulainen tai ystävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joalin näyttää pikkutytöltä eikä naiselta. Hänellä on pissa noussut päähän, suurimmalle osalle suomalaisista hän ei sano yhtään mitään. Miksi hän tekee itsestään halvan olemalla seiskassa.

Vierailija
84/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on latinokaavatus, joten itsetunto on kohdallaan. Suomessa pitää olla niin vaatimaton, että tuollainen kuulostaa ylimieliseltä. Muissa maissa nainen saa kokea olevansa kaunis.

Vierailija
85/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä todella ilkeitä ja kateellisia. Laittakaapas ketjun ilkeilijät omia meriittejänne ja saavutuksianne tänne, tai viihdearvoanne. Miten saatte muut ihmiset viihtymään? No? Osaatteko ollenkaan? Olette vain kateellisia Joalini,le ja yritätte puheillanne lannistaa toisen. Hirveältä tuntuu, kun puhutte jostakusta lähipiirissänne, joka oikeasti kuuleekin puheenne, noin. Pyritte satuttamaan toisia ja halvaannuttamaan heidät.

Vierailija
86/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11458716

"Ei ole helppoa kasvaa naiseksi maailmassa, joka on niin täynnä kaikkialta tihkuvaa naisvihaa, että vastaan taistelemisen sijaan se on helpompaa sisäistää. Me naiset olemme usein toistemme kovimpia kriitikkoja."

Teidät on kasvatettu tähän naisvihaan ja väheksymiseen. Nyt olisi hyvä aika herätä ja korjata omaa käytöstään.

Se ettei ole samaa mieltä Joalinin kanssa hänen ulkonäöstään ei ole naisvihaa nähnytkään. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä eikä artistina. 

Kiellät siis että tämä ketju olisi täynnä naisvihaa joka kohdistuu nuoreen naiseen? Ihan normaalia kritiikkiä?

Oletko perehtynyt siihen miten naisten harjoittama kasvatuksessa sisäistetty naisviha näkyy yhteiskunnassa ja somessa?

Kritiikkiä? No kyllä tässä vaikuttaa olevan jotain muutakin. Miksi pitää kritisoida, jos joku pitää itseään kauniina? Ja tässä ketjussa toteutuu se kohtelu, mistä hän kertoi.

Vierailija
87/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon dissausta taas kun kyseessä nuori, kaunis ja suosittu nainen.

Ääni paranisi pienellä treenillä, ainakaa tos pätkässä ei jotenki kulkenut kunnolla.

Vierailija
88/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ettei minua kiinnosta kuin oma peilikuva" ... ja nappaa palan Seiskan järjestämää pitsaa.

Hmm.

Olet kyllä todella ilkeä ja kateellinen. Laitapas ketjun, ilkeilijä, omat meriittisi ja saavutuksesi tänne, tai viihdyttäjä arvosi. Miten saat muut ihmiset viihtymään? No? Osaatko ollenkaan? Olet vain kateellinen Joalini,le ja yrität puheillasi lannistaa hänet. Hirveältä tuntuu, kun puhut samalla tavalla jostakusta lähipiirissäsi, joka oikeasti kuuleekin puheesi. Pyrit satuttamaan toisia ja halvaannuttamaan heidät.

Vierailija
89/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis? Hän näyttää aivan pikkutytöltä, korkeintaan söpö.

Hyvännäköinen ja söpö. Kaunis on monesti seksittömän näköinen, mitä Joalin ei missään nimessä ole.

M

Vierailija
90/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiko kaunis? Niin Tiina Tavallinen kun vain voi olla :D

Olet kyllä todella ilkeä ja kateellinen. Laitapas ketjun, ilkeilijä, omat meriittisi ja saavutuksesi tänne, tai viihdyttäjä arvosi. Miten saat muut ihmiset viihtymään? No? Osaatko ollenkaan? Olet vain kateellinen Joalini,le ja yrität puheillasi lannistaa hänet. Hirveältä tuntuu, kun puhut samalla tavalla jostakusta lähipiirissäsi, joka oikeasti kuuleekin puheesi. Pyrit satuttamaan toisia ja halvaannuttamaan heidät.

Vierailija
91/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmässä. Ihmettelen miten jotkut vetää herneen nenään siitä jos joku ei ole samaa mieltä siitä että joku on kaunis tai jos joku ei pidä hienona jotain autoa mltä itse pitää hienona jne.

Niin, kuten tämän ketjun Joalinin kauneudesta valittajat.

Vierailija
92/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä laulutaito?

Vierailija
93/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joalinista on kuvia, joissa näyttää kauniilta, mutta sitten toisissa ja etenkin liikkuvassa kuvassa ei niinkään. Marita Taavitsaisen näköinen.

Laitatko oman kuvasi tänne, niin arvioimme, oletko sinä lainkaan kaunis? Sisimpäsi (mielipiteesi) esittelyn mukaan ei kovin lupaavaa… hmm.

Vierailija
94/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta huomaa, että mielipiteitä saa olla vain yksi. Kaikki muu leimataan kateudeksi tai ilkeydeksi tms.

Vierailija
95/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllätys. Kateelliset palstamammat rupeavat heti haukkumaan tyttöä. 

Vierailija
96/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blondattu tukka, värjätyt kulmat ja tekoripset. Se siitä blondista elovena- lookista. Tusinatavara kartsalla maanantaiarkena. Ei säväyttäisi eläkemummoa enempää.

Vierailija
97/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti jossain kuvassa mopsilta

Vierailija
98/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porukka raivoaa, Jolle rikkoi käytöskoodia. Pitää antaa muiden kehua.

Minun mielestäni hän on todella kaunis nuori nainen ja ihmettelen, ovatko nämä kommentit rehellisiä ja tosissaan kirjoitettuja.

"Todella kaunis nuori nainen" on liioittelua. Ei ole sen kummempi kuin muutkaan perusnätit ikäisensä.

Entä sitten? On huonoa käytöstä silti koittaa lytätä häntä. Siis saa sanoa, ettei ole laulutaitoa, jos on sitä mieltä, mutta mikä sekin kommentti oli, että haukkaa pizzaa ja sanoo, että kiinnostaisi vain oma peilikuva ja hmmmm? Sitä oli yläpeukutettu. Pelkkääilkeilyä ja huonoja käytöstapoja. Eikö äitis opettanut sulle käytöstapoja? Vääristelyn noloudesta ja toisten lyttäämisen noloudesta?

Vierailija
99/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joalinista on kuvia, joissa näyttää kauniilta, mutta sitten toisissa ja etenkin liikkuvassa kuvassa ei niinkään. Marita Taavitsaisen näköinen.

No saa sitä lähes kuka tahansa otettua itsestään kuvan missä on kaunis. Kuvakulmat ym. vaikuttaa paljon siihen miltä näyttää kuvassa.

Joalin näytti kyllä kaikissa Selviytyjien kohtauksissa kauniilta tai siis ihan samanlaiselta. Ei todellakaaan tarvinnut sinun, mopsin, lailla koittaa hakea kuvakulmia.

Vierailija
100/1020 |
21.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä kurjaa kommentointia nuoresta ihmisestä. Antakaa hänen nyt löytää oma polkunsa.

Vai puhutteko parikymppisille lapsillenne tai sukulaislapsillenne tuolla tavoin? 

Hyvät käytöstavat kaunistavat.

Ne lapset ja sukulaislapset tuskin avautuvat roskalehdille omasta ulkonäöstään.

Eivätkö saisi? Olisit heti kade ja kokisit oikeudeksesi kohdella huonokäytöksisesti heitä?