Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Joalin..Jos yrität sanoa, että et ole mikään bimbo blondi niin et samaan aikaan anna Seiskalle haastattelua yksinoikeudella..
Yksinoikeudella :Ddd Näkee, että tämä henkilö on aika vanha. Milloinkohan oli se aika, kun lehdissä oli noita haastatteluja yksinoikeudella? :D
Mikä sai sinut uskomaan, että tämä haastattelu on lehdessä yksinoikeudella? Huvittavaa!! 😃 Eli, Jolle ei varmana sano muille lehdille, että pohtii sitä, millaisena hänet helposti otetaan! Haha, kyllä näistä tyhmistä boomereista saa paljon hupia! 🤣🤣🤣
Tikahdu toki katkeraan nauruusi. Yksinoikeudella nyt tarkoitin, että kyse ei ollut tapahtumasta, jossa Seiska yhtenä paikallaolevista medioista kyselee julkkisten kuulumisia vaan Joalin ihan itse on halunnut Seiskan haastateltavaksi mennä varta vasten. Sama Seiska joka vähän väliä julkaisee törkyä ja salakuvia Joalinin nykyisistäkin julkkisystävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän asti pitänyt Joalinia ihan selväjärkisenä nuorena suosiota saaneeksi, mutta Suomen julkkisskeneen nousu alkaa jo nähtävästi näkyä..
Mutta miksi se näkyy vasta tässä pienen piirin rinkirunkkauksessa, eikä silloin kun oli isossa maailmassa suosion keskellä?
Koska nyt vasta Joalin hengaa Suomen julkkispiireissä,joka on Suomen mittakaavassa iso juttu, kun taas tuo pikkutanssiryhmänsä ei maailman julkkismittakaavassa ole vielä oikein mitään.
Tubettajatko ovat jotain julkkispiiriä? Pitäisin julkkiksina ennemmin artisteja.
Etelä-Amerikassa yhtyeellä on kuitenkin kohtuullisen suuri suosio.
Ne on juuri sellaista piiriä, jonka keskinäinen p****nuolenta varmasti kihahtaa helposti hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.
Lapseni ikäinen. Olen varmasti vaatimattomampi kuin tuon tytön äiti, mutta aika lujaa tuntuu menevän. Jokin kirjakin tekeillä ilmeisesti. Aikamoiset puheet nuorella itsestään. Omiani olen kasvattanut pitämään mölyt mahoissaan ja keskittymään olennaisiin. Nöyrä asenne minun mielestäni kaunistaa ihmistä. En tiedä millaista se sitten on, kun on lähtenyt tuolle tielle, että julkisuudessa on pysyttävä ja porskutettava. Ei käy kateeksi. Varmaan katuu aikuistuttuaan joitain lausumiaan. Jotain realiteettia sentään, hän on nätti ihminen, ei ainakaan vielä mikään kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla pojalla ei muuten ole tiukat vaatteet, eikä tee mitään haaranvenytyksiä, tytöt tiukoissa valkoisissa pöksyissä hieroo itseään.
Ei noi näy edes hitaita liikkeitä osaavan tehdä samaan tahtiin. Kyse ei kyllä ole tanssimisesta, vaan jostain ihan muusta. EI JATKOOJN!
Tämä oli ensimmäinen biisi/video jonka katsoin tältä ryhmältä. Voi karseus...niin muovista ja teennäistä kuin olla voi, jokainen liike ja ilme viimeisen päälle harjoiteltu (paitsi koreografian synkkaus ei mennyt ihan putkeen). Näitä mahtuu 1000 kpl tusinaan, instantly forgettable.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, miten kehno taso yhtyeeseen pyrkijöillä oli noin yleisesti kun rytmiryhmään on valittu näin kömpelösti liikehtiviä nuoria naisia? Joalin ei valitettavasti ole perinyt letkeää lattarilantiota.
Miten olisi voinutkaan periä, kun molemmat vanhemmat ovat suomalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tolla pojalla ei muuten ole tiukat vaatteet, eikä tee mitään haaranvenytyksiä, tytöt tiukoissa valkoisissa pöksyissä hieroo itseään.
Ei noi näy edes hitaita liikkeitä osaavan tehdä samaan tahtiin. Kyse ei kyllä ole tanssimisesta, vaan jostain ihan muusta. EI JATKOOJN!
Tämä oli ensimmäinen biisi/video jonka katsoin tältä ryhmältä. Voi karseus...niin muovista ja teennäistä kuin olla voi, jokainen liike ja ilme viimeisen päälle harjoiteltu (paitsi koreografian synkkaus ei mennyt ihan putkeen). Näitä mahtuu 1000 kpl tusinaan, instantly forgettable.
Mutta kyllähän bändin pitää olla hyvä, kun se on itse Simon Fullerin kokoama ja manageroima!1!
Spaissareissa sentään oli potkua ja persoonallisuutta vaikka muille jakaa, NU on kuin harrastelijoista koottu heihin verrattuna. Veikkaan ryhmän elinkaaren jäävän hyvin lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joalinin mutsiko täällä tekee noita raivopäisiä avauksia toidensa jälkeen? Joku vaihdevuosijuttuko?
Hyvää mainosta perheen tanssikoululle :D Onneksi se on tuolla valtameren toisella puolella eikä Suomessa. Elleivät päätä siirtää bisneksiään tänne, turvallisempi ja vakaampi toimintaympäristö.
Vierailija kirjoitti:
Joalin näyttää tekevän Tuksut. Jo 20v kerjätään huomiota Seiskassa, seuraavaksi alkavat vaatteet vähentyä ja päihteet maistua. Omaa uraa yritetään rakentaa pubikeikoilla ja 100 kpl myyvillä singleillä. Mitään oikeaa menestystä ei koskaan tule, ei koti- eikä ulkomailla.
Ahaa, sun seuraajamäärä oli mikä, kun tiedät, mitä se parempi menestyminen on?
Kaikista taitaa tuntua siltä, että tätä tyttöä pakotetaan nyt Suomen mediassa, kun on niin iso tähti maailmalla. Kukaan ei vaan oikein tiedä missä tämä on niin äärettömän lahjakas sitten. Eikä se oikein selviä edes selvittämällä. Kai hänessä fanitettavinta on sitten nuo someseuraajamäärät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joalinin mutsiko täällä tekee noita raivopäisiä avauksia toidensa jälkeen? Joku vaihdevuosijuttuko?
Hyvää mainosta perheen tanssikoululle :D Onneksi se on tuolla valtameren toisella puolella eikä Suomessa. Elleivät päätä siirtää bisneksiään tänne, turvallisempi ja vakaampi toimintaympäristö.
Perhe on Suomessa eikä mitään omaa tanssikoulua enää ole..
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ikäinen. Olen varmasti vaatimattomampi kuin tuon tytön äiti, mutta aika lujaa tuntuu menevän. Jokin kirjakin tekeillä ilmeisesti. Aikamoiset puheet nuorella itsestään. Omiani olen kasvattanut pitämään mölyt mahoissaan ja keskittymään olennaisiin. Nöyrä asenne minun mielestäni kaunistaa ihmistä. En tiedä millaista se sitten on, kun on lähtenyt tuolle tielle, että julkisuudessa on pysyttävä ja porskutettava. Ei käy kateeksi. Varmaan katuu aikuistuttuaan joitain lausumiaan. Jotain realiteettia sentään, hän on nätti ihminen, ei ainakaan vielä mikään kaunotar.
Helppoa kasvattaa, kun ei sinun lapsistasi olisikaan viihdetähdiksi tai oikein mihinkään muuhunkaan. Suomi tarvitsee palkkaorjia, kannusta lapsiasi vain tekemään typeriä yksinkertaisuutta vaativia hanttihommiaan, firettäjiksikään heistä kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen vanhemmista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh, kannattaa kadehtia siis kahta kauheammin, kun tuollaosella surkeudella ja osaamattomuudella saa 3,5 miljoonaa seuraajaa ja kaikkia sellaisia ovia auki, mihin sulla ei ole ikinä mahkuja, jos tahtoisit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Joalinin meksikolainen isäpuoli on hänen biologinen isänsä. Isä on suomalainen, joka ei ilmeisesti isän hommiin alkanut 20 vuotta sitten.
Maailmanlaajuista suosiota nauttiva, jota ei tiedä / tunne juuri kukaan? Maailmanlaajuista suosiota nauttivalla on kova tarve tunkea itseään julkisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meksikolainen isäpuoli tuli kuvioihin vasta Joalinin ollessa toisella kymmenellä. Biologisesta isästä ei ole julkisuudessa puhunut, sinänsä voisi toki ollakin ulkomaalainen mutta siniset silmät puhuu vähän tätä vastaan...
Tubettajatko ovat jotain julkkispiiriä? Pitäisin julkkiksina ennemmin artisteja.
Etelä-Amerikassa yhtyeellä on kuitenkin kohtuullisen suuri suosio.