Joalin Loukamaa: "Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen"
https://www.seiska.fi/kotimaa/joalin-loukamaa-20-avoimena-ennakkoluuloi…
Joalin Loukamaa, 20, avoimena ennakkoluuloista: Ulkonäöstäni oletetaan, että olen tietynlainen
"Maailmanlaajuista suosiota nauttiva supertähti Joalin Loukamaa juhlisti viime viikon maanantaina 20-vuotissyntymäpäiväänsä. Vaikka lähes poikkeuksetta nostetaan esille Joalinin suuri seuraajamääränsä Instagramissa, ei sometähti ole oikea sana kuvaamaan häntä. Joalin on paitsi menestynyt tanssija ja laulaja, myös tuore Selviytyjät-finalisti.
– Koska olen tällainen blondi ja kaunis tyttö, niin monesti oletetaan, että olen tietynlainen. Ja kun minulla on niitä seuraajia, niin ajatellaan, että minulla on noussut kusi kunnolla hattuun ja ettei minua kiinnosta mikään muu kuin oma peilikuva.
– Ihmiset yllättyvät, etten olekaan sellainen, Joalin tokaisee ja nappaa palan pizzasta Seiskan järjestämällä juhlapiknikillä."
Kommentit (1020)
Suuria suunnitelmia jonkun haastattelun perusteella oli, vaikka on valinnut uralleen täysin väärän suunnan. Se rauta oli äsken kuumaa ja silloin olisi pitänyt takoa, ei tuossa bisneksessä voi ottaa parin vuoden somevaikuttajataukoja kuvitellen, että joku toimii penkinlämmittäjänä.
Tuhlasi tilaisuutensa kuten niin monet suomalaiset ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kuullutkaan mistään "Now Unitedista". Laitoin youtubeen, ja jotain runkkausmateriaalia näytti olevan, teinitytöt laitettu ketkuttamaan itseään.
Surullista.
Ja en kyllä tota suomalaista erottanut videoista, kolmea katsoin.
Noloa katsottavaa.Pitääkö nyt OIKEIN kaivella, että saat esitellä surkeuttasi ihmisenä kaikille? Mitä vielä MUUTA pahaa ja paskaa sanottavaa voisit keksiä muiden elämistä? Millainen pelle saa iloa tuollaisesta, että pitää kuvitella, että se oma haukkuva mielipide olisi jokin totuus?
Ok, boomer, toi on sun mielipiteesi. Itse et ole saavuttanut yhtään mitään, kelpaa muita haukkua.
Tai mitäs olet, laita esille, niin katsellaans.Kerroin vain että en ole ikinä edes kuullut mistään NOW UNITEDista, enkä olisi menettänyt mitään, vaikka en tietäisi vieläkään.
Aivan hirveää sontaa, teinitytöt laitettu vatkaamaan itseään että jotkut setämiehet saa runkuttaa ruudun takana. Onpa kekseliäs ja moderni konsepti, kertakaikkiaan.Eikä mitään uutta keksitä, miksi nuoret tytöt laitetaan aina vatkaamaan itseään miesten iloksi. Minä en nuorena edes suostunut tollaiseen, eikö noi ymmärrä miten niitä käytetään hyväksi.
Eiköhän nuo vatkaa sillä musabisneksen motiivilla, että nuoret tytöt saataisiin faneiksi ja myös haluamaan vatkaajaksi tulevaisuudessa.
Ja tämäkö on nyt sitä modernia feminismiä sitten. Hienoa. Taputapu.
Ei mitään misogyynistä tässä. Tehdään kaikista teinitytöistä vatkaajia.
Sedät hieroo karvaisia käsiään yhteen (mulccu siinä välissä toki).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan kuullutkaan mistään "Now Unitedista". Laitoin youtubeen, ja jotain runkkausmateriaalia näytti olevan, teinitytöt laitettu ketkuttamaan itseään.
Surullista.
Noloa katsottavaa.Pitääkö nyt OIKEIN kaivella, että saat esitellä surkeuttasi ihmisenä kaikille? Mitä vielä MUUTA pahaa ja paskaa sanottavaa voisit keksiä muiden elämistä? Millainen pelle saa iloa tuollaisesta, että pitää kuvitella, että se oma haukkuva mielipide olisi jokin totuus?
Ok, boomer, toi on sun mielipiteesi. Itse et ole saavuttanut yhtään mitään, kelpaa muita haukkua.
Tai mitäs olet, laita esille, niin katsellaans.Kerroin vain että en ole ikinä edes kuullut mistään NOW UNITEDista, enkä olisi menettänyt mitään, vaikka en tietäisi vieläkään.
Aivan hirveää sontaa, teinitytöt laitettu vatkaamaan itseään että jotkut setämiehet saa runkuttaa ruudun takana. Onpa kekseliäs ja moderni konsepti, kertakaikkiaan.Eikä mitään uutta keksitä, miksi nuoret tytöt laitetaan aina vatkaamaan itseään miesten iloksi. Minä en nuorena edes suostunut tollaiseen, eikö noi ymmärrä miten niitä käytetään hyväksi.
Eiköhän nuo vatkaa sillä musabisneksen motiivilla, että nuoret tytöt saataisiin faneiksi ja myös haluamaan vatkaajaksi tulevaisuudessa.
Ja tämäkö on nyt sitä modernia feminismiä sitten. Hienoa. Taputapu.
Ei mitään misogyynistä tässä. Tehdään kaikista teinitytöistä vatkaajia.
Sedät hieroo karvaisia käsiään yhteen (mulccu siinä välissä toki).
Ottaisin huolesi ehkä enemmän tosissaan, jos kuulostaisit asialliselta, huolestuneelta aikuiselta ihmiseltä. Jos olet tosissasi huolissaan niin vastuullisena ihmisenä teet asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Luulin sen videon nähtyäni, että hän ei osaa lainkaan laulaa ja että hän on joku itse itsensä laulajaksi nimittänyt somettaja. Mutta googlasin ja se Now United -yhtye on Simon Fullerin perustama! Onkohan Simon valinnut kaikki nykyiset jäsenetkin sinne? Hän on nimittäin kovimpia nimiä musiikkiteollisuudessa, mitä tulee äkkiä mieleen. Ei kai hän valitsisi ketään, joka ei osaa laulaa. Tästä nuoresta naisesta en ole ennen kuullutkaan mitään, mutta pakko olla Suomen mittakaavassa aika poikkeuksellisen menestynyt, jos on sen Simonin yhtyeeseen päässyt.
Ei millään pahalla, mutta tämä simon fuller vaikuttaa aika niljakkaalta sedältä.
Pitää toivoa että on edes homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole helppoa kasvaa naiseksi maailmassa, joka on niin täynnä kaikkialta tihkuvaa naisvihaa, että vastaan taistelemisen sijaan se on helpompaa sisäistää. Me naiset olemme usein toistemme kovimpia kriitikkoja."
Teidät on kasvatettu tähän naisvihaan ja väheksymiseen. Nyt olisi hyvä aika herätä ja korjata omaa käytöstään.
Se ettei ole samaa mieltä Joalinin kanssa hänen ulkonäöstään ei ole naisvihaa nähnytkään. Minulla ei ole mitään häntä vastaan ihmisenä eikä artistina.
Kiellät siis että tämä ketju olisi täynnä naisvihaa joka kohdistuu nuoreen naiseen? Ihan normaalia kritiikkiä?
Oletko perehtynyt siihen miten naisten harjoittama kasvatuksessa sisäistetty naisviha näkyy yhteiskunnassa ja somessa?
Oletko itse miettinyt mitä tuollainen feminismiöyhötys tekee muiden kokemalle naisvihalle? Olen nainen ja minuakin raivostuttaa tuollainen jatkuva uhriutuminen eli lopputulos on ihan muuta kuin mitä haet(te).
Mihin se maailma ikinä muuttuisi jos epäkohdista ei keskustella? Jos yksikin julkkiksia näissä ketjuissa solvaava heräsi yhtään miettimään omaa käytöstään, niin hyvä. Jonkun julkkiksen joukolla lynkkaaminen vain sen vuoksi että hän kokee olevansa kaunis ei ole ok ja sen naisvihan näkyväksi tuominen ei ole uhriutumista. Tämä asia oli oikeasti ihan hyvä nostaa esille. Mutta stten ketju menikin kyllä omituiseksi.
Mutta ajatteleeko kukaan ryhmän poikia ja miten tädit ja homosedät runkkaavat heille????
Vierailija kirjoitti:
Suuria suunnitelmia jonkun haastattelun perusteella oli, vaikka on valinnut uralleen täysin väärän suunnan. Se rauta oli äsken kuumaa ja silloin olisi pitänyt takoa, ei tuossa bisneksessä voi ottaa parin vuoden somevaikuttajataukoja kuvitellen, että joku toimii penkinlämmittäjänä.
Tuhlasi tilaisuutensa kuten niin monet suomalaiset ennenkin.
Parikymppinen alkaa olla jenkeissä ja Meksikossa jo melkoisen vanha luomaan uraa viihdebisneksessä, niin karulta kuin se kuulostaakin. Joka vuosi markkinoille pukkaa kymmeniä tuhansia hehkeitä ja lahjakkaita ja menestyksennälkäisiä 15-17-vuotiaita. Jos meinaa tanssijaksi tai muuntyyppiseksi artistiksi niin on tehtävä väsymättä duunia sen eteen, ennen kuin mittariin tulee 20 vee. Sielläpäin on niin hitsisti (nuorta) populaa, että paikasta auringossa on taisteltava ankarasti.
En tiedä mikä tuon tyttelin ala on, mutta ainakaan se EI ole tanssi!
Liike lähtee lantiosta, Joalin. Lantiosta.
Perusasia.
Ulkoisesti aivan ihana nainen, vaikka ulkomuoto ei tärkein olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tää on?
KUKA!!! Tajua, se saatana!!!
Niin missä se kaunis blondi on? Yhdessä kuvassa on söpö tyttö. Söpö ei ole sama kuin kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Komea katsella jotain miestanssijoita? Anteeksi..?
East17 "ket it rain" videolla on OIKEITA TANSSIJOITA, NAISIA ja miehiä.
Now unitedissa ei ole oikeita tanssijoita, videoissa näkyy vain hidasta seksihetkutusta.
Ällöä tytötellä itseään ja leikkiä aikuisena jotain lolitaa. Eläisi niin kuin aikuinen nainen niin sisus kunnioitusta, tuollainen ikiteiniksi tekeytyminen on ärsyttävää. Itse saman ikäinen ja nautin aikuisuudesta ja itsenäisyydestä enkä halua pienentää itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Now unitedissa ei ole oikeita tanssijoita, videoissa näkyy vain hidasta seksihetkutusta.
Nämä oikeat tanssijat tekevät varmasti myös hienosti omaa juttuaan, mutta en nyt näe miksi olisivat sen oikeampia. Mielipidekysymyksiä. Suosio ei ainakaan yhtä valtaisaa, NU on nimenomaan tehty suurelle yleisölle.
Vierailija kirjoitti:
Ällöä tytötellä itseään ja leikkiä aikuisena jotain lolitaa. Eläisi niin kuin aikuinen nainen niin sisus kunnioitusta, tuollainen ikiteiniksi tekeytyminen on ärsyttävää. Itse saman ikäinen ja nautin aikuisuudesta ja itsenäisyydestä enkä halua pienentää itseäni.
20-vuotias on siinä rajalla, minusta ihan luontevaa puhua itsestään tyttönä tai poikana ikään kuin vanhasta tottumuksesta, mutta vaikka työkaverin parempi käyttää sanoja nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä oikeat tanssijat tekevät varmasti myös hienosti omaa juttuaan, mutta en nyt näe miksi olisivat sen oikeampia. Mielipidekysymyksiä. Suosio ei ainakaan yhtä valtaisaa, NU on nimenomaan tehty suurelle yleisölle.
Minusta nuo miestanssijat olivat myös aika seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Tai mitäs olet, laita esille, niin katsellaans.Jos fanittaa suorastaan pakkomielteisesti jotakin bändiä tai artistia tai näyttelijää niin olisi kannattavaa pysytellä muiden tosifanien kanssa teidän omilla keskustelupalstoilla. Jos ei kestä mitään poikkipuolista tai vähemmän palvovaa tekstiä omasta mussukastaan.
En ole tuo kommentoija.
Mitä tekemistä jollain fanituksella on tämän asian kanssa? En pidä tässä Joalinin puolia vaan ihan kaikkien nuorten. Kun kohteella ole tässä mitään merkitystä vieläkään. Tämä väheksyntä ja alistaminen on misogyniaa. Olen 32 vuotias nainen jota inhottaa tämä palstan järkyttävä kulttuuri. Tällaiseen sisäistettyyn misogyniaan pitää puuttua.
Kukaan ei ole vieläkään koko 11 sivun aikana antanut ainuttakaan kunnollista perustetta miksi näitä asiattomia kommentteja voi suoltaa hänestä ja millä perusteella tämä ei ole naisten naisiin kohdistamaa naisvihaa.
Niin, ja että mikä mukamas on se kiusaamiseen oikeuttava syy? Tai että tekikö Joalin jotain pahaa, mistä pitää rangaista. Tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka tulevat siinä kohtaa sönköttämään, että eivät pidä itserakkaista. Eli paljastavat kaikille, etteivät edes tajua, mitä itserakkaus on, ovat niin s**tanan tyhmiä.
Hyvyys palkkasi pahan sekoittamaan teidät, koska paha saa aina pahaa vastaansa.Ei Joalin ole mitään pahaa tehnyt, minua vain oksettaa miten aikuiset ovat käyttäneet alaikäisenä häntä hyväksi ja on laitettu tyttö ketkuttamaan itseään.
Eihän hän itse näy edes asiaa ymmärtävän, meksikossa vai missä on kasvanut, siellä varmaan on ihan normaalia että alaikäiset vatkaavat itseään rahasta.Oletko joku lestadiolainen vai mikä tämä "tanssi on vatkausta" juttu on?
En ole minkäänsortin uskis.
Aikamoista seksikeimailua ne "now unitedin" videot näkyy olevan, ei siellä mitään oikeaa tanssia näkynyt.
En oikein ymmärrä mikä tarkoitus tollasella teinitypsyjen hetkutusryhmällä edes on.
Ei ihme ettei moni nuori tyttö halua enää olla nainen, kun tollasia videoita syljetään naamalle päivästä toiseen. Kuvittelevat että tytön täytyy noin itseään tyrkyttää että olisi hyvä.
Miksi soreat ryhmän poikia, etkö ole heistä huolissasi?
Ei niillä videoilla näkynyt kuin yksi tai kaksi poikaa, ja yllätysllätys, niitä ei oltu laitettu vatkaamaan muniaan.
Pojan rooli näkyi olevan seisova alfa, jota vasten n.kymmenen teinitypyä hinkkaa itseään. 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Tai mitäs olet, laita esille, niin katsellaans.Jos fanittaa suorastaan pakkomielteisesti jotakin bändiä tai artistia tai näyttelijää niin olisi kannattavaa pysytellä muiden tosifanien kanssa teidän omilla keskustelupalstoilla. Jos ei kestä mitään poikkipuolista tai vähemmän palvovaa tekstiä omasta mussukastaan.
En ole tuo kommentoija.
Mitä tekemistä jollain fanituksella on tämän asian kanssa? En pidä tässä Joalinin puolia vaan ihan kaikkien nuorten. Kun kohteella ole tässä mitään merkitystä vieläkään. Tämä väheksyntä ja alistaminen on misogyniaa. Olen 32 vuotias nainen jota inhottaa tämä palstan järkyttävä kulttuuri. Tällaiseen sisäistettyyn misogyniaan pitää puuttua.
Kukaan ei ole vieläkään koko 11 sivun aikana antanut ainuttakaan kunnollista perustetta miksi näitä asiattomia kommentteja voi suoltaa hänestä ja millä perusteella tämä ei ole naisten naisiin kohdistamaa naisvihaa.
Niin, ja että mikä mukamas on se kiusaamiseen oikeuttava syy? Tai että tekikö Joalin jotain pahaa, mistä pitää rangaista. Tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka tulevat siinä kohtaa sönköttämään, että eivät pidä itserakkaista. Eli paljastavat kaikille, etteivät edes tajua, mitä itserakkaus on, ovat niin s**tanan tyhmiä.
Hyvyys palkkasi pahan sekoittamaan teidät, koska paha saa aina pahaa vastaansa.Ei Joalin ole mitään pahaa tehnyt, minua vain oksettaa miten aikuiset ovat käyttäneet alaikäisenä häntä hyväksi ja on laitettu tyttö ketkuttamaan itseään.
Eihän hän itse näy edes asiaa ymmärtävän, meksikossa vai missä on kasvanut, siellä varmaan on ihan normaalia että alaikäiset vatkaavat itseään rahasta.Oletko joku lestadiolainen vai mikä tämä "tanssi on vatkausta" juttu on?
En ole minkäänsortin uskis.
Aikamoista seksikeimailua ne "now unitedin" videot näkyy olevan, ei siellä mitään oikeaa tanssia näkynyt.
En oikein ymmärrä mikä tarkoitus tollasella teinitypsyjen hetkutusryhmällä edes on.
Ei ihme ettei moni nuori tyttö halua enää olla nainen, kun tollasia videoita syljetään naamalle päivästä toiseen. Kuvittelevat että tytön täytyy noin itseään tyrkyttää että olisi hyvä.
Miksi soreat ryhmän poikia, etkö ole heistä huolissasi?
Ei niillä videoilla näkynyt kuin yksi tai kaksi poikaa, ja yllätysllätys, niitä ei oltu laitettu vatkaamaan muniaan.
Pojan rooli näkyi olevan seisova alfa, jota vasten n.kymmenen teinitypyä hinkkaa itseään. 😣
Olisiko parempi että yksi teinityttö, jota vasten pojat hinkkaavat itseään? Tuossahan poika alistetaan teinityttöjen hinkkausalustaksi
Siis tuo tanssi on nimenomaan siellä välissä, siksi mielestäni tervehenkistä.