Vietelkää mieheni
Haluan eroon miehestäni, mutta en voi jättää häntä, sillä en halua traumatisoida. Haluan, että hän löytää uuden kivan minun valitsemani naisen, johon hän voi rakastua ja elää elämänsä onnellisena.
Hän:
25-35v
Luovalla alalla työskentelevä ja menestyvä yrittäjä
Tummat hiukset, siniset silmät
Herkkä
Uskollinen
Vahva moraali
Lahjakas
Älykäs
Sinä:
24-30v
Sivistynyt (koulutustasollasi ei ole väliä, mikäli pystyt tutkinnon puutteen korvaamaan pelkällä älynloistollasi)
Kaunis (mieluiten hyvä luustolla varustetut kasvonpiirteet vastaamaan mieheni kasvoja)
Yli 160cm (mies on lähestulkoon 2m, joten ihan vain siksi)
Musikaalinen
Herkkä (erityisherkkyydestä olisi tässä suhteessa apua)
Sopivasti itsenäinen
Esteettinen ja estetiikkaa arvostava
Mieheni perhedynamiikasta sen verran, että hänen isänsä oli lapsuudessa/edelleen melko kontrolloiva, jonka vuoksi mieheni etääntynyt perheestä. Hän yrittää heijastella tätä dynamiikka hakeutumalla kontrollovan naisen seuraan (minä), mutta on tärkeää, että näin ei käy koska=henkinen väkivalta. Naisen tulisi siis antaa miehelleni tilaa kasvaa pois tuosta vanhasta toimimattomasta järjestelystä. Minä en siis pysty, koska olen melkoinen narsisti. Ja on muuten todella raskasta esittää olevansa jotain muuta.
Olen antanut pelkät summittaiset määritelmät yksityisyytemme varjelemiseksi. Mikäli kiinnostuneita on tarpeeksi, luon myöhemmin sähköpostiosoitteen, jossa voimme valikoitujen kanssa viedä projektia eteenpäin.
Kommentit (47)
Voi ei, muhun natsaa kaikki muut paitsi musikaalisuus! Onko varaa joustoon?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:53"]
Mullakin on mies kotona, jonka joku saisi hakea mukaansa tai vietellä sänkyyn. Saisin syyn heittää ulos ja eroamisen syyn miehen niskaan!
[/quote]
Ei eroamiseen tarvita syytä. Senkun pistät eropaperit menemään!
En ymmärrä teitä yhtään :O
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:49"]
Jos kiinnostuit, ole hyvä ja esittele itsesi ja miksi minun tulisi valita juuri sinut korvaamaan minut.
[/quote]
Mitäpä jos vain päästäisit sen miesparan vapaaksi. Vaikutat todella häiriintyneeltä... Miksi ihmeessä sinun tulisi valita miehesi uusi kumppani?
Siksi, koska tarkoitus on erota hänestä mahdollisimman pehmeästi. Uusi, kriteerit täyttävä nainen olisi pehmeä pudotus.
Eikö kukaan puutu tuohon ajatukseen, että aapeen pitäisi jotenki nvalita miehensä kumppani tämän puolesta?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:57"]
[/quote]
Olet tällä hetkellä ainoa hakija, joten joustan. Onko sinulla mitään musikaalisuutta korvaavaa piirrettä, joka voidaan lukea eduksesi?
On se kumma, kun ei hyvä mies kelpaa. Täällä te piiperätte päivästä toiseen juoppohulluista pettäjä-ukoistanne, ja nyt kun tarjolla olisi todella hyvä mies, te parjaatte tarjoajaa.
Minä en ole miehelleni hyväksi. Haluan valita sellaisen naisen joka on hänelle hyväksi. Luulen, että pystyn siihen paremmin kuin mieheni, jolla käytännössä ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa tai tasoa. Ajattelen tässä hänen parastaan.
Annapa miehen valita kumppaninsa ihan itse.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:32"]Haluan eroon miehestäni, mutta en voi jättää häntä, sillä en halua traumatisoida. Haluan, että hän löytää uuden kivan minun valitsemani naisen, johon hän voi rakastua ja elää elämänsä onnellisena.
Hän:
25-35v
Luovalla alalla työskentelevä ja menestyvä yrittäjä
Tummat hiukset, siniset silmät
Herkkä
Uskollinen
Vahva moraali
Lahjakas
Älykäs
Sinä:
24-30v
Sivistynyt (koulutustasollasi ei ole väliä, mikäli pystyt tutkinnon puutteen korvaamaan pelkällä älynloistollasi)
Kaunis (mieluiten hyvä luustolla varustetut kasvonpiirteet vastaamaan mieheni kasvoja)
Yli 160cm (mies on lähestulkoon 2m, joten ihan vain siksi)
Musikaalinen
Herkkä (erityisherkkyydestä olisi tässä suhteessa apua)
Sopivasti itsenäinen
Esteettinen ja estetiikkaa arvostava
Mieheni perhedynamiikasta sen verran, että hänen isänsä oli lapsuudessa/edelleen melko kontrolloiva, jonka vuoksi mieheni etääntynyt perheestä. Hän yrittää heijastella tätä dynamiikka hakeutumalla kontrollovan naisen seuraan (minä), mutta on tärkeää, että näin ei käy koska=henkinen väkivalta. Naisen tulisi siis antaa miehelleni tilaa kasvaa pois tuosta vanhasta toimimattomasta järjestelystä. Minä en siis pysty, koska olen melkoinen narsisti. Ja on muuten todella raskasta esittää olevansa jotain muuta.
Olen antanut pelkät summittaiset määritelmät yksityisyytemme varjelemiseksi. Mikäli kiinnostuneita on tarpeeksi, luon myöhemmin sähköpostiosoitteen, jossa voimme valikoitujen kanssa viedä projektia eteenpäin.
[/quote]
Haluat että mies kasvaa itsenäiseksi muttet kuitenkaan halua hänen tekevän itse valintojaan? (Uusi kumppani). No onnea vaan yritykseen. :D
Ja mua kiinnostaa tietää miten sä naisena perustelet nuo ikähaitarit. Jos mies on max. 35, miksi omanikäinen nainen ei sinulle kelpaa? Joko naisetkin on ikärasisteja?
Oma arvaukseni on, että mies on 30 ja siksi tuo naisen max.ikäraja on laitettu 30.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:53"]Mullakin on mies kotona, jonka joku saisi hakea mukaansa tai vietellä sänkyyn. Saisin syyn heittää ulos ja eroamisen syyn miehen niskaan!
[/quote]
Täytyy olla melko vässykkä ihminen se joka ei pysty ottamaan vastuuta erosta vaikka sitä itse haluaa. Mitä ihmettä? :D
Kukaan ei ole vielä tajunnut että AP on elämäntapatrolli ja otatte kaikki nää hänen avaukset ihan todesta? :)
Mut siis pointsit AP:lle kun on löytänyt näin kiitollisen yleisön möyhäänään jokaisesta aivopierusta, onhan nää toki viihdyttäviä ketjuja.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:27"]
Ja mua kiinnostaa tietää miten sä naisena perustelet nuo ikähaitarit. Jos mies on max. 35, miksi omanikäinen nainen ei sinulle kelpaa? Joko naisetkin on ikärasisteja?
Oma arvaukseni on, että mies on 30 ja siksi tuo naisen max.ikäraja on laitettu 30.
[/quote]
Iän kanssa on eniten joustovaraa. Nuo haitarit ovat vain suuntaa-antavia. Minä olen 30, mies pari vuotta vanhempi. Koen, että mikäli nainen on miestäni vanhempi, riski kontrollointiin kasvaa. Tämähän ei minun tapauksessani toteudu, mutta haluan minimoida riskit valitsemalla nuoremman naisen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 09:57"]
[/quote]
Olet tällä hetkellä ainoa hakija, joten joustan. Onko sinulla mitään musikaalisuutta korvaavaa piirrettä, joka voidaan lukea eduksesi?
On se kumma, kun ei hyvä mies kelpaa. Täällä te piiperätte päivästä toiseen juoppohulluista pettäjä-ukoistanne, ja nyt kun tarjolla olisi todella hyvä mies, te parjaatte tarjoajaa.
Minä en ole miehelleni hyväksi. Haluan valita sellaisen naisen joka on hänelle hyväksi. Luulen, että pystyn siihen paremmin kuin mieheni, jolla käytännössä ei ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa tai tasoa. Ajattelen tässä hänen parastaan.
[/quote]
No olen muuten taiteellinen.
Minusta olisi todella loukkaavaa jos kumppani etsisi minulle uuden puolison. Oikein kunnon nöyryytys.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 10:36"]
Kukaan ei ole vielä tajunnut että AP on elämäntapatrolli ja otatte kaikki nää hänen avaukset ihan todesta? :)
Mut siis pointsit AP:lle kun on löytänyt näin kiitollisen yleisön möyhäänään jokaisesta aivopierusta, onhan nää toki viihdyttäviä ketjuja.
[/quote]
Oletko varma, ettei elämäntapatrolli ole tuttu? Saahan sitä ajankulukseen "uskoa" ja heitellä bensaa liekkeihin?
Toivoisin lisätietoa, ennenkuin voin harkita sinua hakijana.
Mullakin on mies kotona, jonka joku saisi hakea mukaansa tai vietellä sänkyyn. Saisin syyn heittää ulos ja eroamisen syyn miehen niskaan!