Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hoidatte ahmimishäiriötä?

Vierailija
27.07.2014 |

Olen kärsinyt ahmimishäiriöstä jo 15 vuotta. Välillä olen saanut hallittua syömistä. Olen ollut hyvässä unelmapainossa ja pystynyt elämään terveellisesti. Mutta nyt on taas ahmimishäiriö lähtenyt täysin käsistäni. Tarkoitus olisi päästä eroon tuosta taas. Vaikka kuinka yritän, niin en tunnu enää pystyvän siihen.

Miten te muut olette selvinneet ahmimishäiriöstä? Miten pystytte olemaan syömättä herkkuja ja ottamatta liikaa ruokaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

obesimed

Vierailija
2/4 |
27.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ahdistuksen syy ja tee sille jotain, minimoi stressi. Älä yritä laihduttaa, vaan ala syömään normaalisti, terveellistä kunnon ruokaa. Syö hitaasti, pöydän ääressä, ei ohimennen ja seisoen. Jos tekee mieli ottaa lisää ruokaa, ota mieluummin lisää salaattia/vihanneksia kun ruokaa on vielä jäljellä, näin saat nauttia ruokailuhetkestä pidempään. Syö herkkuja vain seurassa. En tiedä miltä nämä neuvot tuntuu kohdallesi, itsellä ne auttoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on saatavilla ammattimaista hoitoa, kärsit mielenterveyden häiriöstä. Aloita menemällä lääkäriin, joko työterveyteen, terveyskeskukseen tai yksityiselle. Sieltä ohjataan eteenpäin.

Vierailija
4/4 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.