Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse

Vierailija
20.07.2021 |

Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.

Kommentit (5862)

Vierailija
601/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen muuttaa tuoreen aviomiehensä taloon, jossa miehen entisen vaimon varjo saa naisen tuntemaan itsensä epävarmaksi itsestään ja suhteestaan mieheen, sekä kiinnostumaan siitä, mitä entiselle vaimolle oikeastaan tapahtui.

Vierailija
602/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa panokohtauksella, ja on täynnä panokohtauksia.

Kuulostaa pankki elokuvalta, mitähän niitä olisi

Ai joku pankkiryöstöelokuva? Enpä tiedä 🤔

Bonnie & Clyde meets Debbie does Dallas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Päähenkilön identiteetin saattaa ratkaista origami.

Blade Runner.

Vierailija
604/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Kamalan vähän olette leffoja katsoneet, kun aina on samoja tarjolla ja mun ei arvata edes useammasta vihjeestä :( Vähän on kuin jatketaan laulunsanoilla -ketjussa aina samat. Tämä näin sivuhuomiona, jonka voi hypätä yli.

Tarkoitus ei ollut antaa vihjeitä vaan kuvailla juoni yhdellä virkkeellä. Ehkä siinä on syy?

Aina löytyy syy sivistymättömyydelle.

Okei, myönnän, että olen itse pistänyt pari vinkkiä, joissa oli elokuvan nimi, ennemmin kuin juonen kuvaus. Ja teen piilosanoja, joten vinkit voi olla sitten hankalampia sellaisille, jotka eivät hoksaa samalla tavalla.

Ehkä tuollainen mukanokkeluus ei vaan kiinnosta.

Vierailija
605/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen muuttaa tuoreen aviomiehensä taloon, jossa miehen entisen vaimon varjo saa naisen tuntemaan itsensä epävarmaksi itsestään ja suhteestaan mieheen, sekä kiinnostumaan siitä, mitä entiselle vaimolle oikeastaan tapahtui.

Rebecca?

Vierailija
606/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin tämän ketjun eka kertaa, ja lievästi näkövammaisena en jaksa kahlata läpi,

joten tämä luultavasti on jo ollut esillä:

17 Frank'ia päättävät muuttaa Kalliosta Eiraan...

Mustekalojen liitto

Vierailija
607/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rebecca?

Joo

Vierailija
608/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Kamalan vähän olette leffoja katsoneet, kun aina on samoja tarjolla ja mun ei arvata edes useammasta vihjeestä :( Vähän on kuin jatketaan laulunsanoilla -ketjussa aina samat. Tämä näin sivuhuomiona, jonka voi hypätä yli.

Tarkoitus ei ollut antaa vihjeitä vaan kuvailla juoni yhdellä virkkeellä. Ehkä siinä on syy?

Okei, myönnän, että olen itse pistänyt pari vinkkiä, joissa oli elokuvan nimi, ennemmin kuin juonen kuvaus. Ja teen piilosanoja, joten vinkit voi olla sitten hankalampia sellaisille, jotka eivät hoksaa samalla tavalla.

Turhaan väännät riitaa, jos et vaan käsitä ketjua tai edes vihjeitä. Ei ole mun eikä ap:n vika.

Vierailija
609/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin tämän ketjun eka kertaa, ja lievästi näkövammaisena en jaksa kahlata läpi,

joten tämä luultavasti on jo ollut esillä:

17 Frank'ia päättävät muuttaa Kalliosta Eiraan...

Kaurismäkeä, Calamari union?

Vierailija
610/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleltään järkkynyt nainen näkee naapurinsa murhan ikkunastaan ja yrittää selvittää kuolemaan liittyvää mysteeriä.

Nainen ikkunassa.

Oikein!

Vierailija kirjoitti:

Nainen ikkunassa?

Oikein!

Vierailija
611/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Vierailija
612/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tulee ulos tv:stä.

The Ring. Oikeasti pelottava elokuva.

Vierailija
613/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Turhaan väännät riitaa, jos et vaan käsitä ketjua tai edes vihjeitä. Ei ole mun eikä ap:n vika.

Sanoo tyyppi, joka haukkuu muita sivistymättömiksi, kun hänen mukanokkeliin ja aloitusta ymmärtämättömiin vihjeisiin ei vastata. Nyyhkis.

Vierailija
614/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulla 31 on jo monta lisävihjettä. Ei viitsisi kovin montaa uutta laittaa, kun entisetkin vielä ovat auki...

Vierailija
615/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kaksi naista tai enemmänkin, ympärillä kuohuu ja päähenkilöidenkin elämässä mullistuksia. Lopussa välähdys onnea ennen onnettomuutta.

Vierailija
616/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Sanoo tyyppi, joka haukkuu muita sivistymättömiksi, kun hänen mukanokkeliin ja aloitusta ymmärtämättömiin vihjeisiin ei vastata. Nyyhkis.

Luuserin oloinen tyyppi dissaa asiaviestejä keskustelupalstoilla ja kyylää toisia netissä. Perustaa sitten oman stalkkerointiin keskittyneen pikaviestipalvelun. Elokuvan lopussa hermostuneesti naputtaa enteriä, olisiko tullut uusia viestejä.

Vierailija
617/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Päähenkilön identiteetin saattaa ratkaista origami.

Blade Runner.

Kyllä.

Vierailija
618/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Ootko itse tiennyt kaikki kirjat/elokuvat, joita täällä on kuvailtu? Anna ihmisten rauhassa vastailla niihin mihin haluavat, ja se ei varmaan kerro mitään kaikkien muiden sivistyksestä, jos sinun kuvailuihin ei vastata.

Vierailija
619/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Nyyhkis?

Sehän on Johnny Depp -leffa Cry-Baby. Keksi vaikeampia ;D

Vierailija
620/5862 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään ennen vanhaan kriisiaikaa, on aseet ja muut, yksi tykkää vanhoista, kehnoista vaatteista, mitä pitäisi jakaa muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi