Mies teki typerän ratkaisun
Ja syyttää nyt minua. Käskin hänen katsoa peiliin niin suuttui jopa siitä, sanoin myös, että jos alat urputtamaan muijalle omista töppäämisistä ja sitten saat takaisin, niin en pidä sinua miehenä ensinkään. Siitäkin suuttui, on jotenkin lapsellinen fiilis. Itse mies töpeksii ja sitten kiukuttelee ja nimittelee minua. Pitäiskö tuollainen heittää ulos ?
Kommentit (11)
Taidat olla lihava. Ja ehkä vähän tyhmäkin.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Muistakaa, naiset, että palstamiehille vain ja ainoastaan teidän ulkonäöllänne on merkitystä. Siispä kouluttautukaa, hankkikaa omat rahat ja valitkaa miehenne tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Muistakaa, naiset, että palstamiehille vain ja ainoastaan teidän ulkonäöllänne on merkitystä. Siispä kouluttautukaa, hankkikaa omat rahat ja valitkaa miehenne tarkkaan.
Naisen ainoa käyttis on seksi niin tietenkin ulkonäöllä on suuri merkitys. Voithan sä valita miehen jota ei seksi kiinnosta.
Mikä hän mielestäsi on jos et miehenä pidä? Nainen?
Älä! Tee sen kanssa muksu ja koe elämäsi yllätys.
Pitäisi. Mutta tee hänelle sitä ennen kuitenkin selväksi, että ero siitä tulee, mikäli syyttely jatkuu. Saattaa olla, että muuttuu uhan edessä.
Turhaa et saa kuitenkaan uhkailla, eli teet sen ulosheiton, jos eivät hänen kiukuttelunsa lopu.