Kuvaile kirjan tai elokuvan juoni yhdellä virkkeellä muut arvaavat mistä tarinasta on kyse
Joukko lapsia syö terveellisen monipuolisia eväitään nummella; sattumoisin lapset näkevät laittomaan tuontitavaraan ryhtyneitä ja selvittävät heidän epärehdit toimensa.
Kommentit (5862)
Vierailija kirjoitti:
Lakimies rakastuu postissa työskentelevään naiseen.
Hilman päivät?
winner kirjoitti:
;D 95%:sti olen leffat tiennyt, paitsi romanttiset komediat ja muut, myös ja varsinkin ne, joihin olen vastannut jotain päättömän oloista, mikä taas ei ole auennut niille, joita ne harmittavat alapeukkujensa verran, mutta oikeille elokuvaharrastajille ovat toinen juttu.
Ootpa kyllä erinomainen omasta mielestäsi 😂
Nuorta miestä puree katosta seitinvarassa laskeutuva hyönteinen, jonka jälkeen hänelle kehittyy tahmeat kämmenet ja hän alkaa pukeutumaan sinipunaisiin kokovartalokalsareihin.
Salainen agentti lentää avaruusasemalle.
mies47 kirjoitti:
Nuorta miestä puree katosta seitinvarassa laskeutuva hyönteinen, jonka jälkeen hänelle kehittyy tahmeat kämmenet ja hän alkaa pukeutumaan sinipunaisiin kokovartalokalsareihin.
Spider-man.
Huonohampainen roskakasa muuttaa kesäksi appiukkonsa maatilalle.
...siis ötökkä ei hyönteinen, korjaus mies47...
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ihastuu pikkupoikaan ja lähtee seurailemaan sitä ympäri kaupunkia.
Tapahtuukohan tämä Venetsiassa?
Kyllä
Jenkkimiehet metsästävät vuorilla, viettävät häitä ja menevät sotaan.
Toisen miehen vaimoon rakastunut lentäjä ammutaan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
;D 95%:sti olen leffat tiennyt, paitsi romanttiset komediat ja muut, myös ja varsinkin ne, joihin olen vastannut jotain päättömän oloista, mikä taas ei ole auennut niille, joita ne harmittavat alapeukkujensa verran, mutta oikeille elokuvaharrastajille ovat toinen juttu.
Tuon vihjeetkin on niin ylimielisiä ja tyhmiä, tyyliin "Michael Myers heiluu pyssy kädessä", että kuka noihin haluaa edes vastata.
Eukko joutuu pellolle töihin koko päiväksi.
8 henkilöä menee lumimyrskyssä mökkiin.
Mies teki villapiposta uimahousut koska eksyi väärään koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tuon vihjeetkin on niin ylimielisiä ja tyhmiä, tyyliin "Michael Myers heiluu pyssy kädessä", että kuka noihin haluaa edes vastata.
Etpä siltikään selkeästi tiedä ;D Mutta älä anna sen haitata elämääsi, kyllä sen joku toinen tietää ja kertoo ja sitten sulla on enemmän tietoa kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tietysti. Minkä minä sille voin. Se vaan on geeneissä. Näkeehän tuon nimimerkkini lisäksi siitäkin kun mun täytyy antaa heikommalle ainekselle lisävihjeitä :D
Vierailija kirjoitti:
Jenkkimiehet metsästävät vuorilla, viettävät häitä ja menevät sotaan.
Kauriinmetsästäjä
Vierailija kirjoitti:
Huonohampainen roskakasa muuttaa kesäksi appiukkonsa maatilalle.
UUUUNO
Hilman päivät?